Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πως οι κριτικές επηρεάζουν τα κέρδη των ξενοδοχείων | πως να μην πάρεις κακές κριτικές

Σημαντικά οφέλη, οικονομικά και φήμης, από τις θετικές αξιολογήσεις (reviews) των επισκεπτών τους μπορούν να έχουν τα ξενοδοχεία. 
Την ίδια στιγμή, θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικά με τα αρνητικά σχόλια και να αντιμετωπίζουν άμεσα την κριτική αξιολόγηση από τους πελάτες.


Η ολοκληρωμένη διαχείριση των reviews, καθώς και γενικότερα της ψηφιακής παρουσίας, είναι ένα κρίσιμο θέμα για τα ξενοδοχεία και γενικότερα για τη βιομηχανία του τουρισμού. Οι επιχειρήσεις του κλάδου, ανεξαρτήτως μεγέθους, δεν μπορούν να έχουν… μονάστερες αξιολογήσεις και αρνητικά σχόλια στις σελίδες τους.

Το θέμα των reviews στα ξενοδοχεία αποτελεί το βασικό αντικείμενο του νέου white paper της Globe One Digital, ενός από τα κορυφαία digital agencies στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρατίθενται στο white paper, το 79% των πελατών δίνει στα σχόλια και στις αξιολογήσεις την ίδια σημασία με τις προτάσεις φίλων. Επιπλέον, το 93% των πελατών θα διαβάσει τα σχόλια πριν προχωρήσει σε κράτηση, με το 86% να διστάζει να πραγματοποιήσει αγορά εάν τα σχόλια είναι αρνητικά.

Επίσης, είναι αξιοπρόσεκτο ότι μόλις το 47% των επισκεπτών με θετική εμπειρία θα κάνει μία θετική αξιολόγηση, όταν το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 95% εάν η εμπειρία είναι αρνητική. Παράλληλα, το 52% των πελατών δεν πρόκειται να κάνει κράτηση αν δεν υπάρχουν καθόλου σχόλια!

Τα θετικά σχόλια βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων κατά 18%, κατά μέσο όρο, όπως επισημαίνεται στο white paper. Τα ξενοδοχεία με υψηλές βαθμολογίες στις αξιολογήσεις είναι περισσότερο κερδοφόρα, έναντι εκείνων με χαμηλές. 
Κι αυτό γιατί οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε κράτηση σε ένα ξενοδοχείο με υψηλές βαθμολογίες από τους προηγούμενους φιλοξενούμενούς του. Ακόμη, οι υψηλές αξιολογήσεις οδηγούν σε αύξηση της πληρότητας, καθώς και της φήμης ενός ξενοδοχείου, ενώ το εκτινάσσουν υψηλότερα και στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.

«Οι αξιολογήσεις και τα σχόλια αποτελούν πλέον βασικό κομμάτι της καθημερινότητας των ιθυνόντων ενός ξενοδοχείου. Το Διαδίκτυο έχει αλλάξει τα δεδομένα στον συγκεκριμένο τομέα. 
Όπως οι online αρνητικές κριτικές μπορούν να βλάψουν τη φήμη ενός ξενοδοχείου, έτσι και μια σοβαρή θετική κριτική μπορεί να βοηθήσει στο να χτιστεί μια δυνατή και αξιοσέβαστη φήμη. 
Στόχος μας είναι να αντιμετωπίσουμε και τα δύο σενάρια φέρνοντας κερδοφορία στις τουριστικές επιχειρήσεις», επισημαίνει ο Δημήτρης Παπουτσής, διευθύνων σύμβουλος της Globe One Digital.

Προκειμένου ένα ξενοδοχείο να πετύχει τις καλύτερες δυνατές αξιολογήσεις, θα πρέπει να δώσει έμφαση σε συγκεκριμένους τομείς, όπως είναι:

⦁Να παρέχει κορυφαία εξυπηρέτηση στους πελάτες του.
⦁Να διατηρεί τις εγκαταστάσεις του καθαρές και καλά συντηρημένες.
⦁Να προσφέρει υψηλής ποιότητας ανέσεις.
⦁Να υπάρχει διαφάνεια.
⦁Να προσφέρει προσωποποιημένη εμπειρία.
⦁Να ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις στον κλάδο.
⦁Να απαντά σε όλες τις αξιολογήσεις.
⦁Να ενθαρρύνει τους πελάτες να αφήσουν σχόλια και αξιολογήσεις.

Και βέβαια, οι εργαζόμενοι να είναι φιλικοί προς τους πελάτες και πάντα χαμογελαστοί.

Σύμφωνα με την Globe One Digital, οι θετικές αξιολογήσεις είναι ένα πρώτο βήμα για την αύξηση των εσόδων, ωστόσο τα ξενοδοχεία θα πρέπει να αξιοποιήσουν μία σειρά από εργαλεία και μεθόδους, όπως είναι:

Δυναμικά εργαλεία διαμόρφωσης τιμών, με βάση τη ζήτηση και προσφορά ειδικών τιμών σε όσους επισκέπτες έρχονται ξανά ή στα μέλη ενός προγράμματος πιστότητας, το οποίο είναι καλό να δημιουργήσει το ξενοδοχείο.

Βελτίωση της online παρουσίας, ώστε το ξενοδοχείο να είναι καταχωρημένο σε όσο το δυνατόν περισσότερες διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες, έχοντας υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, όπως φωτογραφίες, αναλυτικές περιγραφές και θετικές αξιολογήσεις.

Παροχή προσφορών και εξειδικευμένων πακέτων φιλοξενίας και υπηρεσιών.

Εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να μπορεί να ενημερώνει για επιπλέον υπηρεσίες ή παροχές που ενδιαφέρουν τους επισκέπτες, δημιουργώντας έτσι νέες πηγές εσόδων.

Αξιοποίηση των big data και των analytics, προκειμένου να λαμβάνονται οι σωστές αποφάσεις. 
πηγή >> itspossible.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναλυτικά δρομολόγια ferry Θάσου από 11 έως 17 Αυγούστου 2025 ανά εταιρία

📅 Καθημερινά δρομολόγια ferry για Θάσο  Τα δρομολόγια των ferry από Καβάλα προς Πρίνο και από Κεραμωτή προς Λιμένα Θάσου διατηρούνται σταθερά κάθε μέρα της εβδομάδας, από Δευτέρα έως Κυριακή. Οι ώρες αναχώρησης και η συχνότητα των δρομολογίων δεν αλλάζουν ούτε τα Σαββατοκύριακα. ⛴ Από Κεραμωτή προς Θάσο (Λιμένας): Περισσότερες από 40 αναχωρήσεις ημερησίως, περίπου κάθε μισή ώρα, από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ. Τα πλοία αναχωρούν πάντα στην ώρα τους, ακόμα και σε ώρες με αυξημένη κίνηση. 👉 Τις πρωινές και απογευματινές ώρες μπορεί να υπάρχει περισσότερος κόσμος. ⛴ Από Καβάλα προς Θάσο (Πρίνος): Πέντε δρομολόγια την ημέρα, ιδανικά για όσους προτιμούν το λιμάνι της Καβάλας ή θέλουν να φτάσουν στη δυτική πλευρά του νησιού. 👉 Σε περιόδους αιχμής, καλό είναι να φτάνετε στο λιμάνι με αρκετό χρόνο για να αποφύγετε καθυστερήσεις. 📌 Αν ταξιδεύετε με αυτοκίνητο ή σε ώρες αιχμής, φροντίστε να βρίσκεστε στο λιμάνι τουλάχιστον μισή ώρα νωρίτερα. Η αναμονή αξίζει, γιατί μόλ...

Δρομολόγια ferry Θάσου 18-24 Αυγούστου 2025 ανά εταιρεία

Για την εβδομάδα 11 έως 17 Αυγούστου 2025 , τα δρομολόγια ferry για Θάσο παραμένουν σταθερά, χωρίς αλλαγές ανάμεσα σε καθημερινές και Σαββατοκύριακα. Οι επιβάτες έχουν δύο επιλογές: ⦁Από το λιμάνι της Καβάλας προς Πρίνο Θάσου ⦁Από την Κεραμωτή προς Λιμένα Θάσου Και οι δύο γραμμές εξυπηρετούνται από διαφορετικές ναυτιλιακές εταιρείες με συχνά δρομολόγια. ⛴ Δρομολόγια Κεραμωτή – Θάσος (Λιμένας) Η πιο δημοφιλής γραμμή με περισσότερα από 40 καθημερινά δρομολόγια ferry . Τα πλοία αναχωρούν περίπου κάθε μισή ώρα, ξεκινώντας νωρίς το πρωί και συνεχίζοντας έως αργά το βράδυ. 👉 Τις ώρες αιχμής (πρωινές και απογευματινές) υπάρχει αυξημένη ζήτηση, ειδικά τον Αύγουστο. Γι’ αυτό είναι καλό να φτάνετε στο λιμάνι εγκαίρως. ⛴ Δρομολόγια Καβάλα – Θάσος (Πρίνος) Η γραμμή αυτή διαθέτει πέντε αναχωρήσεις την ημέρα και αποτελεί ιδανική επιλογή για όσους ταξιδεύουν από την Καβάλα προς Θάσο με αυτοκίνητο ή θέλουν να φτάσουν στη δυτική πλευρά του νησιού. 👉 Στις μέρες αιχμής του Αυγούστου, η πρ...

Δρομολόγια Θάσου ανά εταιρία από 4 έως 10 Αυγούστου 2025

📅 Καθημερινά δρομολόγια ferry για Θάσο – Ίδιο πρόγραμμα όλες τις ημέρες Τα δρομολόγια των ferry boat από Καβάλα προς Πρίνο και από Κεραμωτή προς Λιμένα Θάσου παραμένουν αμετάβλητα σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας , από Δευτέρα έως και Κυριακή. Το πρόγραμμα είναι ενιαίο , χωρίς αλλαγές το Σαββατοκύριακο, με ίδιες ώρες αναχώρησης και ίδια συχνότητα δρομολογίων κάθε ημέρα. ⛴ Κεραμωτή – Θάσος (Λιμένας): Περισσότερα από 40 δρομολόγια καθημερινά , με αναχωρήσεις σχεδόν ανά μισή ώρα , από πολύ νωρίς το πρωί έως αργά το βράδυ. Η γραμμή εξυπηρετεί σταθερά, με πλοία που αναχωρούν χωρίς καθυστερήσεις , ακόμη και τις ώρες αιχμής. 👉 Ενδέχεται να παρατηρηθεί αυξημένη επιβατική κίνηση νωρίς το πρωί και αργά το απόγευμα. ⛴ Καβάλα – Θάσος (Πρίνος): Με 5 καθημερινά δρομολόγια , η σύνδεση αυτή είναι ιδανική για επιβάτες που προτιμούν το λιμάνι της Καβάλας ή θέλουν να προσεγγίσουν τη δυτική πλευρά της Θάσου. 👉 Σε περιόδους αυξημένου τουρισμού, προτείνεται η έγκαιρη άφιξη στο λιμάνι για αποφυγή κ...