"Πόλεμος" στις ψεύτικες κριτικές ξενοδοχείων από ταξιδιωτικούς φορείς
Tον πρώτο παγκόσμιο συνασπισμό για αξιόπιστες κριτικές εγκαινιάζουν Amazon, Booking.com, Expedia Group, Glassdoor, Tripadvisor και Trustpilot
Με τις ψεύτικες κριτικές να μαστίζουν εδώ και καιρό τις διαδικτυακές αγορές, η Amazon, η Booking.com, η Expedia Group, η Glassdoor, το Tripadvisor και η Trustpilot ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για τη δημιουργία του παγκόσμιου Συνασπισμού για Αξιόπιστες Κριτικές (Coalition for Trusted Reviews), που δεσμεύεται για την προστασία της πρόσβασης σε αξιόπιστες κριτικές καταναλωτών σε παγκόσμια κλίμακα.
Από κοινού, οι συμμετέχοντες στον Συνασπισμό θα καθορίσουν τις βέλτιστες πρακτικές για τη φιλοξενία κριτικών στο διαδίκτυο και τον εντοπισμό και καταπολέμηση των ψεύτικων κριτικών στην πηγή τους.
Τα μέλη του Συνασπισμού συμφώνησαν να συνεργαστούν σε βασικούς τομείς για την προστασία των καταναλωτών και των συνεργατών τους από ψεύτικες κριτικές. Οι βασικοί τομείς συνεργασίας είναι:
⦁Ανάπτυξη κοινών προτύπων. Ο Συνασπισμός θα αναπτύξει κοινά πρότυπα και ορισμούς για χρήση σε ολόκληρο τον κλάδο γύρω από το τι συνιστά ψεύτικη κριτική και άλλους όρους σχετικούς με τη διαχείριση περιεχομένου.
⦁Ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών. Ο Συνασπισμός θα καθορίσει βέλτιστες πρακτικές για τη φιλοξενία κριτικών στο διαδίκτυο και την ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με την επικαιροποιημένη διαδικασία διαχείρισης περιεχομένου και τις μεθόδους ανίχνευσης ψεύτικων κριτικών.
⦁Ανταλλαγή πληροφοριών. Ο Συνασπισμός θα ανταλλάσσει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των δόλιων πρακτικών, όπως εταιρίες που πωλούν ψεύτικες κριτικές σε επιχειρήσεις που επιδιώκουν να βελτιώσουν αθέμιτα και καταχρηστικά τη φήμη τους..
⦁Προάσπιση. Ο Συνασπισμός θα προβεί σε συνεργασία με ακαδημαϊκούς και ηγέτες της δημόσιας πολιτικής για την προώθηση των πλεονεκτημάτων των κριτικών για τους καταναλωτές και την υποστήριξη των προσπαθειών του κλάδου για την καταπολέμηση της δημοσίευσης ψεύτικων κριτικών.
⦁Επίσης, ο Συνασπισμός θα είναι αφοσιωμένος στην τήρηση των υψηλότερων προτύπων ακεραιότητας, διαφάνειας και λογοδοσίας. Μέσω συνεργατικών πρωτοβουλιών, θα στοχεύσει να θέσει νέα πρότυπα για τη διατήρηση της αυθεντικότητας των κριτικών, καλλιεργώντας εμπιστοσύνη στους καταναλωτές παγκοσμίως.
Τα μέλη του Συνασπισμού θα συναντηθούν στις Βρυξέλλες στις 5-6 Δεκεμβρίου για το δεύτερο συνέδριο, το οποίο διοργανώνεται από την Amazon.
Σύντομη “ματιά”
Ο Συνασπισμός για τις αξιόπιστες κριτικές είναι μια ομάδα ηγετικών στελεχών του κλάδου της φιλοξενίας, του λιανικού εμπορίου, των καταναλωτικών υπηρεσιών και των ταξιδιών, που προσφέρουν αξιόπιστες κριτικές για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για αγορές.
Οι εταιρίες-μέλη επικεντρώνονται στη μείωση των δόλιων αξιολογήσεων πελατών. Η ομάδα περιλαμβάνει σήμερα τις εταιρίες Amazon, Booking.com, Expedia, Glassdoor, Tripadvisor και Trustpilot.
Με τις ψεύτικες κριτικές να μαστίζουν εδώ και καιρό τις διαδικτυακές αγορές, η Amazon, η Booking.com, η Expedia Group, η Glassdoor, το Tripadvisor και η Trustpilot ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για τη δημιουργία του παγκόσμιου Συνασπισμού για Αξιόπιστες Κριτικές (Coalition for Trusted Reviews), που δεσμεύεται για την προστασία της πρόσβασης σε αξιόπιστες κριτικές καταναλωτών σε παγκόσμια κλίμακα.
Από κοινού, οι συμμετέχοντες στον Συνασπισμό θα καθορίσουν τις βέλτιστες πρακτικές για τη φιλοξενία κριτικών στο διαδίκτυο και τον εντοπισμό και καταπολέμηση των ψεύτικων κριτικών στην πηγή τους.
Τα μέλη του Συνασπισμού συμφώνησαν να συνεργαστούν σε βασικούς τομείς για την προστασία των καταναλωτών και των συνεργατών τους από ψεύτικες κριτικές. Οι βασικοί τομείς συνεργασίας είναι:
⦁Ανάπτυξη κοινών προτύπων. Ο Συνασπισμός θα αναπτύξει κοινά πρότυπα και ορισμούς για χρήση σε ολόκληρο τον κλάδο γύρω από το τι συνιστά ψεύτικη κριτική και άλλους όρους σχετικούς με τη διαχείριση περιεχομένου.
⦁Ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών. Ο Συνασπισμός θα καθορίσει βέλτιστες πρακτικές για τη φιλοξενία κριτικών στο διαδίκτυο και την ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με την επικαιροποιημένη διαδικασία διαχείρισης περιεχομένου και τις μεθόδους ανίχνευσης ψεύτικων κριτικών.
⦁Ανταλλαγή πληροφοριών. Ο Συνασπισμός θα ανταλλάσσει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των δόλιων πρακτικών, όπως εταιρίες που πωλούν ψεύτικες κριτικές σε επιχειρήσεις που επιδιώκουν να βελτιώσουν αθέμιτα και καταχρηστικά τη φήμη τους..
⦁Προάσπιση. Ο Συνασπισμός θα προβεί σε συνεργασία με ακαδημαϊκούς και ηγέτες της δημόσιας πολιτικής για την προώθηση των πλεονεκτημάτων των κριτικών για τους καταναλωτές και την υποστήριξη των προσπαθειών του κλάδου για την καταπολέμηση της δημοσίευσης ψεύτικων κριτικών.
⦁Επίσης, ο Συνασπισμός θα είναι αφοσιωμένος στην τήρηση των υψηλότερων προτύπων ακεραιότητας, διαφάνειας και λογοδοσίας. Μέσω συνεργατικών πρωτοβουλιών, θα στοχεύσει να θέσει νέα πρότυπα για τη διατήρηση της αυθεντικότητας των κριτικών, καλλιεργώντας εμπιστοσύνη στους καταναλωτές παγκοσμίως.
Τα μέλη του Συνασπισμού θα συναντηθούν στις Βρυξέλλες στις 5-6 Δεκεμβρίου για το δεύτερο συνέδριο, το οποίο διοργανώνεται από την Amazon.
Σύντομη “ματιά”
Ο Συνασπισμός για τις αξιόπιστες κριτικές είναι μια ομάδα ηγετικών στελεχών του κλάδου της φιλοξενίας, του λιανικού εμπορίου, των καταναλωτικών υπηρεσιών και των ταξιδιών, που προσφέρουν αξιόπιστες κριτικές για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για αγορές.
Οι εταιρίες-μέλη επικεντρώνονται στη μείωση των δόλιων αξιολογήσεων πελατών. Η ομάδα περιλαμβάνει σήμερα τις εταιρίες Amazon, Booking.com, Expedia, Glassdoor, Tripadvisor και Trustpilot.
πηγή >> money-tourism.gr
Διαβάστε επίσης :