Έρευνα: Πως διαλέγουν και κατά πόσο χρησιμοποιούν τα social media οι νεαροί Γερμανοί ταξιδιώτες
Έμφαση στις αυθεντικές εμπειρίες δίνουν στις διακοπές τους οι νεαροί Γερμανοί ταξιδιώτες, η λεγόμενη Generation Z (Gen Z), στην οποία ανήκουν άτομα ηλικία μεταξύ 16 και 27 ετών. σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας της HolidayCheck.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της διαδικτυακής πλατφόρμα, κατά την αναζήτηση των διακοπών, η Gen Z βασίζεται ιδιαίτερα στο κοινωνικό της περιβάλλον.
Εν τω μεταξύ, τρία κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τη νέα γενιά: Instagram, YouTube και Tiktok.
Η Gen Z ενδιαφέρεται να παράγει το δικό της περιεχόμενο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια των διακοπών της. Περίπου οι μισοί από τους νέους παραθεριστές μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο από τα ταξίδια τους στα διάφορα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της διαδικτυακής πλατφόρμα, κατά την αναζήτηση των διακοπών, η Gen Z βασίζεται ιδιαίτερα στο κοινωνικό της περιβάλλον.
Ειδικότερα, Οι μισοί από αυτούς τους νέους εξήγησαν στο πλαίσιο της έρευνας ότι βασίζονται στις συμβουλές της οικογένειας και των φίλων τους όταν σχεδιάζουν τις διακοπές τους.
Το 44% των ερωτηθέντων αξιοποιούν τις διαδικτυακές πλατφόρμες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ, οι λεγόμενοι Influencers επηρεάζουν μόνο για το 20% των νεαρών Γερμανών καταναλωτών.
Η αξιόπιστα στο επίκεντρο
Σύμφωνα με την έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες αμφισβητούν την αξιοπιστία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αντίθετα, οι πιο αξιόπιστες πηγές για τον προγραμματισμό των ταξιδιών είναι το κοινωνικό περιβάλλον (96%), οι διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες και τα ταξιδιωτικά γραφεία.
Η αξιόπιστα στο επίκεντρο
Σύμφωνα με την έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες αμφισβητούν την αξιοπιστία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αντίθετα, οι πιο αξιόπιστες πηγές για τον προγραμματισμό των ταξιδιών είναι το κοινωνικό περιβάλλον (96%), οι διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες και τα ταξιδιωτικά γραφεία.
Διαβάστε επίσης : Tiktok, Instagram και Facebook "πηγές" ταξιδιωτικής έμπνευσης
Η Gen Z ενδιαφέρεται να παράγει το δικό της περιεχόμενο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια των διακοπών της. Περίπου οι μισοί από τους νέους παραθεριστές μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο από τα ταξίδια τους στα διάφορα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.
Η πλειοψηφία σχεδιάζει εκ των προτέρων πού θα μπορούσε να δημιουργηθεί καλό περιεχόμενο. Στο πλαίσιο αυτό, το 70% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι αναζητούν τις κατάλληλες τοποθεσίες γι’ αυτό, πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους.
Είναι σχεδόν τρομακτικό ότι το ένα τρίτο των ατόμων της Gen Z δήλωσαν ότι το ταξίδι θεωρείται “επιτυχημένο” μόνο εάν είναι σε θέση να μοιραστούν περιεχόμενο από την εμπειρία τους με τους ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Όπως έχει ήδη αναφερθεί, οι νέοι Γερμανοί παραθεριστές προτιμούν τις αυθεντικές εμπειρίες (76% των ερωτηθέντων). Ωστόσο, επιδεικνύουν λιγότερη συναίνεση στο θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος, αφού μόνο οι μισοί από τους ερωτηθέντες αποδίδουν σημασία σε αυτό στις διακοπές. Ενώ, για τους άλλους μισούς η προστασία του περιβάλλοντος δεν παίζει σημαντικό ρόλο.
Η έρευνα της Holidaycheck πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά τον Οκτώβριο, σε δείγμα περίπου 1.000 ατόμων, ηλικίας 16 έως 27 ετών.
Είναι σχεδόν τρομακτικό ότι το ένα τρίτο των ατόμων της Gen Z δήλωσαν ότι το ταξίδι θεωρείται “επιτυχημένο” μόνο εάν είναι σε θέση να μοιραστούν περιεχόμενο από την εμπειρία τους με τους ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Όπως έχει ήδη αναφερθεί, οι νέοι Γερμανοί παραθεριστές προτιμούν τις αυθεντικές εμπειρίες (76% των ερωτηθέντων). Ωστόσο, επιδεικνύουν λιγότερη συναίνεση στο θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος, αφού μόνο οι μισοί από τους ερωτηθέντες αποδίδουν σημασία σε αυτό στις διακοπές. Ενώ, για τους άλλους μισούς η προστασία του περιβάλλοντος δεν παίζει σημαντικό ρόλο.
Η έρευνα της Holidaycheck πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά τον Οκτώβριο, σε δείγμα περίπου 1.000 ατόμων, ηλικίας 16 έως 27 ετών.
Διαβάστε επίσης :