Προγραμματισμός διακοπών – Τίποτα δεν λειτουργεί χωρίς Smartphone (έρευνα)
Η τεχνολογία στη σημερινή εποχή αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας. Οι ψηφιακές εφαρμογές και οι τεχνικοί βοηθοί είναι παντού και πολλοί άνθρωποι δύσκολα μπορούν να φανταστούν τη ζωή τους χωρίς αυτά.
Ποιος όμως είναι ο αντίκτυπος της τεχνολογίας όταν οι άνθρωποι ταξιδεύουν; Η διαδικτυακή ταξιδιωτική πλατφόρμα Urlaubspiraten ρώτησε περισσότερους από 1.000 ταξιδιώτες στη Γερμανία πόσο ψηφιακές ήταν οι καλοκαιρινές τους διακοπές το 2022.
Προγραμματισμός διακοπών – Τίποτα δεν λειτουργεί χωρίς Smartphone
Ποιος όμως είναι ο αντίκτυπος της τεχνολογίας όταν οι άνθρωποι ταξιδεύουν; Η διαδικτυακή ταξιδιωτική πλατφόρμα Urlaubspiraten ρώτησε περισσότερους από 1.000 ταξιδιώτες στη Γερμανία πόσο ψηφιακές ήταν οι καλοκαιρινές τους διακοπές το 2022.
Συνολικά, περισσότερο από το 90% των ερωτηθέντων βασίστηκαν στην υποστήριξη smartphone κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.
⦁Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (47%) αναζήτησαν διαδικτυακά τον προορισμό των διακοπών τους για το καλοκαίρι.
Η διασκέδαση στον ελεύθερο χρόνο είναι απαραίτητη.
⦁Η διαδικασία για τις δραστηριότητες κράτησης ήταν διαφορετική το 2022: Περίπου το 42 % έκανε κράτηση πριν από την έναρξη των διακοπών, κυρίως στον ιστότοπο του αντίστοιχου παρόχου (55%), ενώ το 58% δεν έλαβε τελική απόφαση για μια δραστηριότητα έως ότου ήταν στο ιστοσελίδα.
Ψηφιακές εφαρμογές για χρήση στο δρόμο
⦁Για πολλούς, ο χρόνος προκειμένου να φτάσουν στον προορισμό τους είναι επίσης αδιανόητος χωρίς την ύπαρξη smartphone. Ο αντίκτυπος της τεχνολογίας είναι και πάλι σημαντικός. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της καλοκαιρινής έρευνας, περισσότερο από το 90% των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν τον ψηφιακό τους σύντροφο για οργάνωση επιτόπου. Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές κατά τη διάρκεια των διακοπών είναι :
⦁Αυτές που χρησιμοποιούνται για προσανατολισμό των ταξιδιωτών (83%).
⦁Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εφαρμογές για την επικοινωνία (77%).
⦁Οι εφαρμογές αναψυχής όπως η ροή μουσικής και βίντεο ή τα ηλεκτρονικά βιβλία (54%) είναι επίσης πολύ δημοφιλείς στους παραθεριστές.
⦁Το 32% αποφάσισε για τον προορισμό των διακοπών με βάση τον διαθέσιμο προϋπολογισμό.
⦁Πολλοί ταξιδιώτες επέστρεψαν επίσης σε δοκιμασμένους και αληθινούς προορισμούς φέτος: σχεδόν το 23% των ερωτηθέντων πέρασαν τις διακοπές τους σε ένα μέρος που είχαν επισκεφτεί στο παρελθόν.
⦁Το ένα πέμπτο βασίστηκε στις συμβουλές της οικογένειας και των φίλων.
⦁Το ένα πέμπτο βασίστηκε στις συμβουλές της οικογένειας και των φίλων.
⦁Οι ταξιδιώτες της γενιάς Z (άτομα έως 25 ετών) κατά μέσο όρο αποφάσιζαν συχνότερα με βάση την τιμή (43%), αλλά λιγότερο συχνά επέλεγαν προορισμούς διακοπών στους οποίους είχαν ήδη πάει (15%).
⦁Η γενιά Χ (άτομα ηλικίας μεταξύ 42 και 57 ετών) ήταν λιγότερο τολμηρή το περασμένο καλοκαίρι. Το 28% των ερωτηθέντων ταξίδεψε σε έναν οικείο προορισμό και μόνο το 21% αποφάσισε για ένα μέρος διακοπών με βάση το κόστος.
Η διασκέδαση στον ελεύθερο χρόνο είναι απαραίτητη.
⦁Όταν σχεδιάζουν δραστηριότητες, το 62% των συμμετεχόντων στην έρευνα βασίζονται σε κριτικές στο Διαδίκτυο, σχεδόν το ένα τρίτο (31%) σε ταξιδιωτικές εφαρμογές και το 28% σε συμβουλές από φίλους και συγγενείς που γνωρίζουν ήδη τον προορισμό των διακοπών.
⦁Συγκριτικά, η Generation Z δίνει μεγαλύτερη αξία στις συμβουλές των κοντινών της ανθρώπων (39%).
⦁Πάνω από το ένα τέταρτο του συνόλου των ερωτηθέντων (26%) δεν προγραμματίζουν τον ελεύθερο χρόνο τους εκ των προτέρων, αλλά αποφασίζουν αυθόρμητα για εκδρομές και δραστηριότητες.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή παλιοί ταξιδιωτικοί οδηγοί;
⦁Η νεότερη γενιά Generation Z βασίζεται σαφώς στο TikTok και το Instagram για πληροφορίες (38%), ενώ μόνο το 12% των μεσήλικων ερωτηθέντων αναζητά έμπνευση σε αυτές τις πλατφόρμες.
⦁Είναι εντυπωσιακό ότι σημαντικά περισσότερες γυναίκες από ό,τι άνδρες (29% έναντι 16 %) βασίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον προγραμματισμό των διακοπών.
⦁Είναι εντυπωσιακό ότι σημαντικά περισσότερες γυναίκες από ό,τι άνδρες (29% έναντι 16 %) βασίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον προγραμματισμό των διακοπών.
⦁Σύμφωνα με την έρευνα, οι ταξιδιωτικοί οδηγοί εξακολουθούν να είναι στη μόδα μεταξύ του 18 τοις εκατό των κάτω των 26 ετών και του 23% της παλαιότερης Γενιάς Χ.
⦁Η διαδικασία για τις δραστηριότητες κράτησης ήταν διαφορετική το 2022: Περίπου το 42 % έκανε κράτηση πριν από την έναρξη των διακοπών, κυρίως στον ιστότοπο του αντίστοιχου παρόχου (55%), ενώ το 58% δεν έλαβε τελική απόφαση για μια δραστηριότητα έως ότου ήταν στο ιστοσελίδα.
Ψηφιακές εφαρμογές για χρήση στο δρόμο
⦁Για πολλούς, ο χρόνος προκειμένου να φτάσουν στον προορισμό τους είναι επίσης αδιανόητος χωρίς την ύπαρξη smartphone. Ο αντίκτυπος της τεχνολογίας είναι και πάλι σημαντικός. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της καλοκαιρινής έρευνας, περισσότερο από το 90% των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν τον ψηφιακό τους σύντροφο για οργάνωση επιτόπου. Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές κατά τη διάρκεια των διακοπών είναι :
⦁Αυτές που χρησιμοποιούνται για προσανατολισμό των ταξιδιωτών (83%).
⦁Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εφαρμογές για την επικοινωνία (77%).
⦁Οι εφαρμογές αναψυχής όπως η ροή μουσικής και βίντεο ή τα ηλεκτρονικά βιβλία (54%) είναι επίσης πολύ δημοφιλείς στους παραθεριστές.
⦁Για τη Generation Z, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν τον μεγαλύτερο ρόλο: το 88% χρησιμοποιούν εφαρμογές για να επικοινωνούν στις διακοπές.
Εκτός από το smartphone, στους ταξιδιώτες αρέσει να χρησιμοποιούν και άλλα τεχνικά βοηθήματα.
Εκτός από το smartphone, στους ταξιδιώτες αρέσει να χρησιμοποιούν και άλλα τεχνικά βοηθήματα.
⦁Θεωρούν το powerbank (55%) για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας στο δρόμο, το smartwatch (30%) και τα εξωτερικά ηχεία (27%) πιο χρήσιμα.
⦁Ωστόσο, και εδώ, οι απόψεις διαφέρουν ανάλογα με την ηλικία των ερωτηθέντων: για τη Generation Z, οι κάμερες δράσης και οι φορητοί υπολογιστές (22% το καθένα) είναι επίσης σημαντικές, ενώ στη Generation X αρέσει να χρησιμοποιεί ένα πρόγραμμα ανάγνωσης ηλεκτρονικών βιβλίων στις διακοπές (23%) στο προσθήκη στον φορητό υπολογιστή τους (26 τοις εκατό).
Το 38% των ερωτηθέντων έχει την επιλογή να εργαστεί εξ αποστάσεως
Το 38% των ερωτηθέντων έχει την επιλογή να εργαστεί εξ αποστάσεως
Αυτό σημαίνει από οπουδήποτε στον κόσμο – ακόμα και όταν ταξιδεύετε. Και περισσότερη ευελιξία όσον αφορά τον χρόνο ταξιδιού συχνά επιτρέπει μια ή δύο ευκαιρίες: το 50 τοις εκατό των ερωτηθέντων είχαν ήδη την ευκαιρία να επιλέξουν φθηνότερες πτήσεις ή καταλύματα μέσω κινητής εργασίας. Τα ταξίδια έγιναν πολύ πιο εύκολα το 2022 χάρη στις τεχνολογικές εξελίξεις.
Ψηφιακή αποτοξίνωση στις διακοπές – Εγκαταλείψτε συνειδητά το Διαδίκτυο
⦁Μόνο το 26% έκανε αποτοξίνωση από τις ηλεκτρονικές συσκευές όπως smartphone, tablet και παρόμοια στις διακοπές το καλοκαίρι του 2022. Ωστόσο, η έρευνα δείχνει ότι όλο και περισσότεροι νέοι ταξιδιώτες δίνουν σημασία στο κλείσιμο των συσκευών τους.
⦁Το 34% των ερωτηθέντων της Generation Z επέλεξαν μια ψηφιακή αποτοξίνωση στις τελευταίες τους διακοπές.
⦁Αυτή η ηλικιακή ομάδα επικεντρώθηκε κυρίως στην απομάκρυνση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (83%), τα email εργασίας (62%) και τις εφαρμογές ροής βίντεο (60%).
Ψηφιακή αποτοξίνωση στις διακοπές – Εγκαταλείψτε συνειδητά το Διαδίκτυο
⦁Μόνο το 26% έκανε αποτοξίνωση από τις ηλεκτρονικές συσκευές όπως smartphone, tablet και παρόμοια στις διακοπές το καλοκαίρι του 2022. Ωστόσο, η έρευνα δείχνει ότι όλο και περισσότεροι νέοι ταξιδιώτες δίνουν σημασία στο κλείσιμο των συσκευών τους.
⦁Το 34% των ερωτηθέντων της Generation Z επέλεξαν μια ψηφιακή αποτοξίνωση στις τελευταίες τους διακοπές.
⦁Αυτή η ηλικιακή ομάδα επικεντρώθηκε κυρίως στην απομάκρυνση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (83%), τα email εργασίας (62%) και τις εφαρμογές ροής βίντεο (60%).
πηγή >> tourismtoday.gr
Διαβάστε επίσης :