Γερμανία: Σε ισχύ απο 1η Μαΐου το νέο εισιτήριο για τις δημόσιες συγκοινωνίες
Από την 1η Μαΐου θα τεθεί σε ισχύ το νέο εισιτήριο για τις δημόσιες συγκοινωνίες στη Γερμανία με σταθερή μηνιαία χρέωση 49 ευρώ.
Εκτός από τους Γερμανούς πολίτες, όμως, θα μπορούν να επωφεληθούν και οι ξένοι επισκέπτες.
Το εισιτήριο των 49 ευρώ της Γερμανίας, γνωστό και ως Deutschlandticket, είναι ο διάδοχος του εισιτηρίου των 9 ευρώ και κύριος στόχος του είναι να κάνει τα μέσα μαζικής μεταφοράς πιο ελκυστικά για όλους και να προσφέρει οικονομική “ανάσα” ενόψει της απότομης αύξησης των τιμών, επισημαίνει το SchengenVisaInfo. Com.
Το εισιτήριο θα είναι διαθέσιμο ως ψηφιακή συνδρομή που μπορεί να ακυρωθεί ανά πάσα στιγμή.
Εκτός από τους Γερμανούς πολίτες, όμως, θα μπορούν να επωφεληθούν και οι ξένοι επισκέπτες.
Το εισιτήριο των 49 ευρώ της Γερμανίας, γνωστό και ως Deutschlandticket, είναι ο διάδοχος του εισιτηρίου των 9 ευρώ και κύριος στόχος του είναι να κάνει τα μέσα μαζικής μεταφοράς πιο ελκυστικά για όλους και να προσφέρει οικονομική “ανάσα” ενόψει της απότομης αύξησης των τιμών, επισημαίνει το SchengenVisaInfo. Com.
Το εισιτήριο θα είναι διαθέσιμο ως ψηφιακή συνδρομή που μπορεί να ακυρωθεί ανά πάσα στιγμή.
Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι ξένοι ταξιδιώτες που σκοπεύουν να επισκεφθούν τη Γερμανία μετά την 1η Μαΐου και θέλουν να μετακινηθούν σε διάφορα μέρη της χώρας χρησιμοποιώντας τα μέσα μαζικής μεταφοράς, μπορούν να αγοράσουν το εισιτήριο κατά την άφιξή τους, να το χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη Γερμανία και στη συνέχεια να ακυρώσουν τη συνδρομή τους όταν φύγουν από τη χώρα.
Το εισιτήριο μπορεί πλέον να αγοραστεί από την ιστοσελίδα και την εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα της Deutsche Bahn καθώς και από μεταφορικές εταιρείες σε όλη τη χώρα.
Το εισιτήριο μπορεί πλέον να αγοραστεί από την ιστοσελίδα και την εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα της Deutsche Bahn καθώς και από μεταφορικές εταιρείες σε όλη τη χώρα.
Οι τουρίστες που αγοράζουν το εισιτήριο των 49 ευρώ θα μπορούν να χρησιμοποιούν όλα τα λεωφορεία και τα τρένα που λειτουργούν σε μικρές και μεσαίες αποστάσεις. Όσον αφορά τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων και τα ταξίδια πρώτης θέσης, έχει διευκρινιστεί ότι εξαιρούνται της προσφοράς.
«Το Deutschlandticket ισχύει σε εθνικό επίπεδο και οι ταξιδιώτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλα τα λεωφορεία και τα τρένα των δημόσιων περιφερειακών και τοπικών συγκοινωνιών σε όλη τη Γερμανία. Εξαιρούνται οι μεταφορές μεγάλων αποστάσεων και τα ταξίδια πρώτης θέσης», αναφέρεται στην ανακοίνωση της γερμανικής κυβέρνησης.
Οι γερμανικές αρχές υπογράμμισαν ότι το εισιτήριο των 49 ευρώ δεν μπορεί να μεταβιβαστεί από το ένα άτομο στο άλλο, πράγμα που σημαίνει ότι κάθε ξένος επισκέπτης θα πρέπει να αγοράσει το δικό του εισιτήριο.
Όλοι οι επισκέπτες καθώς και οι πολίτες της χώρας που αγοράζουν το εισιτήριο θα πρέπει να αποδείξουν την ταυτότητά τους σε περίπτωση ελέγχων και το εισιτήριο πρέπει να αγοράσουν όλοι όσοι είναι άνω των έξι ετών. Από την άλλη, όσοι είναι κάτω των έξι ετών μπορούν να χρησιμοποιούν δωρεάν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Τα ομοσπονδιακά κράτη είναι υπεύθυνα για τη χρηματοδότηση του εισιτηρίου και η γερμανική κυβέρνηση έχει ήδη αποφασίσει να χορηγεί 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως για να τους αποζημιώσει για την απώλεια.
«Το Deutschlandticket ισχύει σε εθνικό επίπεδο και οι ταξιδιώτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλα τα λεωφορεία και τα τρένα των δημόσιων περιφερειακών και τοπικών συγκοινωνιών σε όλη τη Γερμανία. Εξαιρούνται οι μεταφορές μεγάλων αποστάσεων και τα ταξίδια πρώτης θέσης», αναφέρεται στην ανακοίνωση της γερμανικής κυβέρνησης.
Οι γερμανικές αρχές υπογράμμισαν ότι το εισιτήριο των 49 ευρώ δεν μπορεί να μεταβιβαστεί από το ένα άτομο στο άλλο, πράγμα που σημαίνει ότι κάθε ξένος επισκέπτης θα πρέπει να αγοράσει το δικό του εισιτήριο.
Όλοι οι επισκέπτες καθώς και οι πολίτες της χώρας που αγοράζουν το εισιτήριο θα πρέπει να αποδείξουν την ταυτότητά τους σε περίπτωση ελέγχων και το εισιτήριο πρέπει να αγοράσουν όλοι όσοι είναι άνω των έξι ετών. Από την άλλη, όσοι είναι κάτω των έξι ετών μπορούν να χρησιμοποιούν δωρεάν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Τα ομοσπονδιακά κράτη είναι υπεύθυνα για τη χρηματοδότηση του εισιτηρίου και η γερμανική κυβέρνηση έχει ήδη αποφασίσει να χορηγεί 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως για να τους αποζημιώσει για την απώλεια.
Διαβάστε επίσης :