Καβάλα και Θάσος ανάμεσα στις στοχευμένες καμπάνιες του ΕΟΤ σε Instagram και Tik Tok
Στρατηγική συνεργασία συνήψαν ΕΟΤ – Marketing Greece με στόχο την υποστήριξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας.
Συγκεκριμένα, με απαραίτητη συνθήκη την ένωση δυνάμεων και τη δημιουργία συνεργειών για την επόμενη ημέρα του τουρισμού στην Ελλάδα, ο ΕΟΤ και η Marketing Greece επενδύουν στην τεχνογνωσία τους, συμπράττουν και προωθούν στοχευμένες καμπάνιες προβολής για την Αθήνα, Κεντρική Μακεδονία (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Όλυμπος), Χανιά και Καβάλα-Θάσο.
Με όχημα τα κοινωνικά δίκτυα, δίνοντας έμφαση στο Instagram και το Tik Tok, έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί ένα διαφημιστικό πλάνο προβολής, σε στοχευμένες αγορές των προορισμών.
Για τις ανάγκες της καμπάνιας θα δημιουργηθεί ταξιδιωτικό περιεχόμενο, το οποίο θα εστιάζει στις εμπειρίες και στο στον τοπικό πολιτισμό και κουλτούρα των προορισμών, "χτίζοντας" στις αρχές και τις αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης.
O Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ, δήλωσε: "Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Marketing Greece και τον ιδιωτικό τομέα που στηρίζει τις δράσεις της όλα αυτά τα χρόνια στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Καβάλα και τα Χανιά, συμβάλλοντας ενεργά στην κοινή προσπάθεια προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό.
Η επόμενη μέρα του τουρισμού μας χρειάζεται όλους στην πρώτη γραμμή για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας".
Η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα συμπλήρωσε: "Είναι βέβαιο πως ο ελληνικός τουρισμός έχει μόνο να ωφεληθεί από τη στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ και της Marketing Greece. Μέσα από μια σειρά στοχευμένων και κοινών δράσεων, δημιουργούν ένα νέο, δυναμικό και πολλά υποσχόμενο μοντέλο συνεργασίας, όπου η πολύχρονη εμπειρία του ΕΟΤ συναντά το πολυεπίπεδο έργο της Marketing Greece, δίνοντας προστιθέμενη αξία στη χώρα".
Συγκεκριμένα, με απαραίτητη συνθήκη την ένωση δυνάμεων και τη δημιουργία συνεργειών για την επόμενη ημέρα του τουρισμού στην Ελλάδα, ο ΕΟΤ και η Marketing Greece επενδύουν στην τεχνογνωσία τους, συμπράττουν και προωθούν στοχευμένες καμπάνιες προβολής για την Αθήνα, Κεντρική Μακεδονία (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Όλυμπος), Χανιά και Καβάλα-Θάσο.
Με όχημα τα κοινωνικά δίκτυα, δίνοντας έμφαση στο Instagram και το Tik Tok, έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί ένα διαφημιστικό πλάνο προβολής, σε στοχευμένες αγορές των προορισμών.
Για τις ανάγκες της καμπάνιας θα δημιουργηθεί ταξιδιωτικό περιεχόμενο, το οποίο θα εστιάζει στις εμπειρίες και στο στον τοπικό πολιτισμό και κουλτούρα των προορισμών, "χτίζοντας" στις αρχές και τις αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης.
O Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ, δήλωσε: "Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Marketing Greece και τον ιδιωτικό τομέα που στηρίζει τις δράσεις της όλα αυτά τα χρόνια στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Καβάλα και τα Χανιά, συμβάλλοντας ενεργά στην κοινή προσπάθεια προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό.
Διαβάστε επίσης : Ποιες είναι οι παροχές δωματίου που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία για τους πελάτες των ξενοδοχείων
Η επόμενη μέρα του τουρισμού μας χρειάζεται όλους στην πρώτη γραμμή για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας".
Η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα συμπλήρωσε: "Είναι βέβαιο πως ο ελληνικός τουρισμός έχει μόνο να ωφεληθεί από τη στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ και της Marketing Greece. Μέσα από μια σειρά στοχευμένων και κοινών δράσεων, δημιουργούν ένα νέο, δυναμικό και πολλά υποσχόμενο μοντέλο συνεργασίας, όπου η πολύχρονη εμπειρία του ΕΟΤ συναντά το πολυεπίπεδο έργο της Marketing Greece, δίνοντας προστιθέμενη αξία στη χώρα".
πηγή >> kavalanews.gr
Διαβάστε επίσης :