Tαξιδέψτε με την Aegean Airlines -
Κλείστε αεροπορικά εισιτήρια από €25*
Κάντε κλικ >> εδώ
Ενοικίαση αυτοκινήτων στη Θάσο
Χωρίς Πιστωτική Κάρτα, Χωρίς Καμία Εγγύηση 
με Πλήρη Ασφάλεια 
με Μηδενική Απαλλαγή σε ΟΛΕΣ τις κρατήσεις

Ποιες είναι οι παροχές δωματίου που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία για τους πελάτες των ξενοδοχείων

Οι πελάτες δεν αναζητούν απλώς ένα κρεβάτι ξενοδοχείου για να κοιμηθούν. Θέλουν να απολαύσουν τη διαμονή τους σε εγκαταστάσεις που προσφέρουν υψηλής ποιότητας παροχές. Θέλουν να νιώσουν ότι τους κακομαθαίνετε. Θέλουν πολυτέλεια.


Σύμφωνα με έρευνα μεγάλης εταιρίας, για την αφοσίωση των καταναλωτών σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση, «τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι ταξιδιώτες αναψυχής αναφέρουν ότι η ποιότητα του δωματίου είναι ο νούμερο 1 λόγος επιλογής ενός ξενοδοχείου».

Μήπως αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταστήσετε τζακούζι σε κάθε δωμάτιο; Φυσικά και όχι, αλλά σημαίνει ότι οι βασικές παροχές πρέπει να αποπνέουν την αίσθηση της πολυτέλειας.

Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε εύκολα να κάνετε τις παροχές δωματίου που έχουν μεγαλύτερη σημασία για τους επισκέπτες από απλές, απλά υπέροχες.

1. Μαλακά μαξιλάρια και κλινοσκεπάσματα που «αναπνέουν»
Μετά από μια ολόκληρη ημέρα στα αξιοθέατα και σε μετακινήσεις εδώ κι εκεί, δεν είναι να απορεί κανείς γιατί οι πελάτες δεν θέλουν τίποτα άλλο από ένα άνετο κρεβάτι για να απολαύσουν έναν καλό βραδινό ύπνο.

Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Σκληρά, συνθετικά σεντόνια με ένα κάλυμμα κρεβατιού από μικροΐνες σε σκούρα χρώματα ή ξεπερασμένα σχέδια.
Τι θέλουν οι πελάτες: Απαλά λευκά σεντόνια που «αναπνέουν» και πουπουλένια παπλώματα, καθώς και την επιλογή ανάμεσα σε ένα πιο λεπτό ή πιο αφράτο μαξιλάρι.
Γιατί; Τα βαμβακερά σεντόνια 1000 κλωστών και τα πουπουλένια παπλώματα προσφέρουν μια αίσθηση ηρεμίας. Το ίδιο συμβαίνει και με τους γήινους τόνους. Όταν επιλέγετε φυσικές ίνες και χρώματα, οι πελάτες μπορούν να δουν από τις φωτογραφίες στο online προφίλ σας πόσο πολυτελή και άνετα είναι τα κρεβάτια σας. Και σίγουρα θα το νιώσουν όταν σκεπαστούν για να κοιμηθούν το βράδυ.

2. Μαλακές, πολύ μεγάλες πετσέτες μπάνιου
Είναι άβολο να χρησιμοποιείς μια πετσέτα μπάνιου που δεν καλύπτει όλο το σώμα. Φανταστείτε να μοιράζεστε το δωμάτιο του ξενοδοχείου με έναν φίλο ή με τους γονείς σας και θα καταλάβετε τον λόγο.

Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Μία ή δύο μικρές, σκληρές πετσέτες.
Τι θέλουν οι πελάτες: Μαλακές πετσέτες που τυλίγουν όλο το σώμα, καθώς και πετσέτες σε διαφορετικά μεγέθη για ποικίλες χρήσεις.
Γιατί; Οι μεγάλες πετσέτες προσδίδουν μια πολυτελή αίσθηση. Φυσικά, μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πελάτες να χρησιμοποιήσουν την ίδια πετσέτα περισσότερες από μία φορές, αλλά φροντίστε να τους παρέχετε στο δωμάτιο ένα σετ χνουδωτές πετσέτες μεγάλου μεγέθους. Εάν το κάνετε, το πιθανότερο είναι πως θα τις κρεμάσουν και θα τις ξαναχρησιμοποιήσουν.

3. Καλλυντικά με ισορροπημένο pH, σε συσκευασία κανονικού μεγέθους
Οι πελάτες ξέρουν ότι μπορούν να βασίζονται σε τυπικά καλλυντικά στο δωμάτιο σε περίπτωση που ξεχάσουν να πακετάρουν τα δικά τους. Ωστόσο, ένα σαπούνι χαμηλής ποιότητας που ξεραίνει το δέρμα ή ένα σαμπουάν που αφήνει τα μαλλιά θαμπά και φριζαρισμένα δεν έχει τίποτα το πολυτελές.

Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Μικρά πλαστικά μπουκαλάκια μίας χρήσης με φτηνό σαμπουάν, λοσιόν και αφρόλουτρο σε γαλάκτωμα ή τζελ.
Τι θέλουν οι πελάτες: Υψηλής ποιότητας σαπούνι, σαμπουάν και μαλακτικό που αφήνουν μια αίσθηση καθαριότητας και φρεσκάδας. Και, φυσικά, αρκετή ποσότητα από όλα αυτά, για να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους.
Γιατί; Ένα αναζωογονητικό ντους που χαρίζει λαμπερά, ευκολοχτένιστα και απαλά μαλλιά και απαλό, καθαρό δέρμα είναι η επιτομή της απλής πολυτέλειας. Δίνει μια αίσθηση σιγουριάς και ευχαρίστησης και έτσι ακριβώς θα θέλουν να αισθάνονται οι πελάτες καθώς θα φεύγουν από το δωμάτιό τους για να πάνε σε μια σημαντική συνάντηση ή να επισκεφθούν τα αξιοθέατα. Βοηθήστε τους να αισθανθούν υπέροχα, εφοδιάζοντας το ντους με καλλυντικά κορυφαίας ποιότητας, σε συσκευασίες κανονικού μεγέθους.
Διαβάστε επίσης : Τα «απαγορευμένα» αντικείμενα που κλέβουν οι επισκέπτες από δωμάτια ξενοδοχείων
4. Δωρεάν ροφήματα
Όλοι γνωρίζουμε ότι οι χρεώσεις των mini bar είναι το στοιχείο στον λογαριασμό ενός δωματίου που δημιουργεί τις μεγαλύτερες διαμάχες. Κάνουν τον πελάτη να νιώθει ότι χρεώνεται υπερβολικά για το καθετί. Από την άλλη πλευρά, τα δωρεάν ροφήματα καλής ποιότητας τον κάνουν να αισθάνεται ότι τον περιποιείστε.

Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Φθηνά πλαστικά μπουκάλια με νερό, διόλου ελκυστικές συσκευασίες με σνακ και ποτά σε μέγεθος δείγματος σε εξωφρενικές τιμές.
Τι θέλουν οι πελάτες: Νερό, τσάι και καφέ άμεσα διαθέσιμα, καθώς και φλιτζάνια και ποτήρια αντί για πλαστικά κύπελλα (τυλιγμένα σε περισσότερο πλαστικό).
Γιατί; Μετά από μια πολύωρη πτήση ή μια βραδινή έξοδο για να απολαύσουν την τοπική νυχτερινή ζωή, ένα μπουκάλι νερό είναι ό,τι ακριβώς χρειάζονται οι πελάτες σας για να ενυδατωθούν και να νιώσουν αναζωογονημένοι. Ομοίως, μια δόση καφεΐνης τη στιγμή που ξυπνούν θα τους βοηθήσει να ξεκινήσουν σωστά την ημέρα τους. Αυτές είναι απλές παροχές που μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν, για να κάνετε τους πελάτες σας να νιώσουν ότι τους κακομαθαίνετε και δεν τους εξαπατάτε.

5. Κάτι το ξεχωριστό
Ένας από τους σημαντικότερους κανόνες της φιλοξενίας είναι να κάνετε τους πελάτες σας να νιώθουν καλοδεχούμενοι και ξεχωριστοί. Υπάρχει καλύτερος τρόπος να το επιτύχετε αυτό από το να προσφέρετε σε κάθε πελάτη κάτι επιπλέον; Προσθέστε το κερασάκι στην τούρτα κάνοντας την εμπειρία τους ξεχωριστή και θα σας λατρέψουν γι’ αυτό.

Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Συνήθως τίποτα.
Τι θέλουν οι πελάτες: Να νιώσουν ξεχωριστοί. Μια πιατέλα με σπιτικά κουλουράκια, ένα κοκτέιλ καλωσορίσματος ή φρέσκα λουλούδια στο δωμάτιο μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
Γιατί; Σε έναν κόσμο όπου οι ανταγωνιστές ξενοδόχοι προσπαθούν να ξεπεράσουν ο ένας τον άλλο, κάνοντας περικοπές σε ό,τι θεωρούν άσκοπες δαπάνες, τα καταλύματα που εξακολουθούν να επενδύουν για τους πελάτες τους στις απλές πολυτέλειες της ζωής είναι αυτά που θα ξεχωρίσουν. Τολμήστε να ξεχωρίσετε. Ξεπεράστε τις προσδοκίες των πελατών σας.

⦁Όταν ικανοποιείτε τα πρότυπα υψηλής ποιότητας στις βασικές παροχές δωματίου, ξεχωρίζετε από τους άλλους ξενοδόχους και προσελκύετε την προσοχή των ταξιδιωτών.

⦁Νέες φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και μια επικαιροποίηση της περιγραφής σας θα ενημερώσει τους πιθανούς πελάτες σας ότι είστε έτοιμοι να τους προσφέρετε τις παροχές που έχουν μεγαλύτερη σημασία.

πηγή >> businessblog.trivago

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 18-11-2024 έως 24-11-2024

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 11-11-2024 έως 17-11-2024

Μειώσεις Ναύλων στη Γραμμή Κεραμωτή – Λιμένας Θάσου: Οικονομικές Λύσεις για Μόνιμους Κατοίκους

Νέες εκπτώσεις στις τιμές εισιτηρίων από την Thassos Ferries για τη χειμερινή περίοδο

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 4-11-2024 έως 10-11-2024

Κανονικά Τα Δρομολόγια Πλοίων Προς Θάσο – Δεν Απεργούν Τα Πληρώματα

Η Θάσος στα τρία Ελληνικά νησιά της λίστας των 100 ποιο όμορφων και αυθεντικών νησιών του κόσμου

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 14-10-2024 έως 20-10-2024

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 28-10-2024 έως 31-10-2024

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 21-10-2024 έως 27-10-2024

KavalaNews.gr | online