Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ποιες είναι οι παροχές δωματίου που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία για τους πελάτες των ξενοδοχείων

Οι πελάτες δεν αναζητούν απλώς ένα κρεβάτι ξενοδοχείου για να κοιμηθούν. Θέλουν να απολαύσουν τη διαμονή τους σε εγκαταστάσεις που προσφέρουν υψηλής ποιότητας παροχές. Θέλουν να νιώσουν ότι τους κακομαθαίνετε. Θέλουν πολυτέλεια.


Σύμφωνα με έρευνα μεγάλης εταιρίας, για την αφοσίωση των καταναλωτών σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση, «τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι ταξιδιώτες αναψυχής αναφέρουν ότι η ποιότητα του δωματίου είναι ο νούμερο 1 λόγος επιλογής ενός ξενοδοχείου».

Μήπως αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταστήσετε τζακούζι σε κάθε δωμάτιο; Φυσικά και όχι, αλλά σημαίνει ότι οι βασικές παροχές πρέπει να αποπνέουν την αίσθηση της πολυτέλειας.

Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε εύκολα να κάνετε τις παροχές δωματίου που έχουν μεγαλύτερη σημασία για τους επισκέπτες από απλές, απλά υπέροχες.

1. Μαλακά μαξιλάρια και κλινοσκεπάσματα που «αναπνέουν»
Μετά από μια ολόκληρη ημέρα στα αξιοθέατα και σε μετακινήσεις εδώ κι εκεί, δεν είναι να απορεί κανείς γιατί οι πελάτες δεν θέλουν τίποτα άλλο από ένα άνετο κρεβάτι για να απολαύσουν έναν καλό βραδινό ύπνο.

Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Σκληρά, συνθετικά σεντόνια με ένα κάλυμμα κρεβατιού από μικροΐνες σε σκούρα χρώματα ή ξεπερασμένα σχέδια.
Τι θέλουν οι πελάτες: Απαλά λευκά σεντόνια που «αναπνέουν» και πουπουλένια παπλώματα, καθώς και την επιλογή ανάμεσα σε ένα πιο λεπτό ή πιο αφράτο μαξιλάρι.
Γιατί; Τα βαμβακερά σεντόνια 1000 κλωστών και τα πουπουλένια παπλώματα προσφέρουν μια αίσθηση ηρεμίας. Το ίδιο συμβαίνει και με τους γήινους τόνους. Όταν επιλέγετε φυσικές ίνες και χρώματα, οι πελάτες μπορούν να δουν από τις φωτογραφίες στο online προφίλ σας πόσο πολυτελή και άνετα είναι τα κρεβάτια σας. Και σίγουρα θα το νιώσουν όταν σκεπαστούν για να κοιμηθούν το βράδυ.

2. Μαλακές, πολύ μεγάλες πετσέτες μπάνιου
Είναι άβολο να χρησιμοποιείς μια πετσέτα μπάνιου που δεν καλύπτει όλο το σώμα. Φανταστείτε να μοιράζεστε το δωμάτιο του ξενοδοχείου με έναν φίλο ή με τους γονείς σας και θα καταλάβετε τον λόγο.

Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Μία ή δύο μικρές, σκληρές πετσέτες.
Τι θέλουν οι πελάτες: Μαλακές πετσέτες που τυλίγουν όλο το σώμα, καθώς και πετσέτες σε διαφορετικά μεγέθη για ποικίλες χρήσεις.
Γιατί; Οι μεγάλες πετσέτες προσδίδουν μια πολυτελή αίσθηση. Φυσικά, μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πελάτες να χρησιμοποιήσουν την ίδια πετσέτα περισσότερες από μία φορές, αλλά φροντίστε να τους παρέχετε στο δωμάτιο ένα σετ χνουδωτές πετσέτες μεγάλου μεγέθους. Εάν το κάνετε, το πιθανότερο είναι πως θα τις κρεμάσουν και θα τις ξαναχρησιμοποιήσουν.

3. Καλλυντικά με ισορροπημένο pH, σε συσκευασία κανονικού μεγέθους
Οι πελάτες ξέρουν ότι μπορούν να βασίζονται σε τυπικά καλλυντικά στο δωμάτιο σε περίπτωση που ξεχάσουν να πακετάρουν τα δικά τους. Ωστόσο, ένα σαπούνι χαμηλής ποιότητας που ξεραίνει το δέρμα ή ένα σαμπουάν που αφήνει τα μαλλιά θαμπά και φριζαρισμένα δεν έχει τίποτα το πολυτελές.

Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Μικρά πλαστικά μπουκαλάκια μίας χρήσης με φτηνό σαμπουάν, λοσιόν και αφρόλουτρο σε γαλάκτωμα ή τζελ.
Τι θέλουν οι πελάτες: Υψηλής ποιότητας σαπούνι, σαμπουάν και μαλακτικό που αφήνουν μια αίσθηση καθαριότητας και φρεσκάδας. Και, φυσικά, αρκετή ποσότητα από όλα αυτά, για να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους.
Γιατί; Ένα αναζωογονητικό ντους που χαρίζει λαμπερά, ευκολοχτένιστα και απαλά μαλλιά και απαλό, καθαρό δέρμα είναι η επιτομή της απλής πολυτέλειας. Δίνει μια αίσθηση σιγουριάς και ευχαρίστησης και έτσι ακριβώς θα θέλουν να αισθάνονται οι πελάτες καθώς θα φεύγουν από το δωμάτιό τους για να πάνε σε μια σημαντική συνάντηση ή να επισκεφθούν τα αξιοθέατα. Βοηθήστε τους να αισθανθούν υπέροχα, εφοδιάζοντας το ντους με καλλυντικά κορυφαίας ποιότητας, σε συσκευασίες κανονικού μεγέθους.
Διαβάστε επίσης : Τα «απαγορευμένα» αντικείμενα που κλέβουν οι επισκέπτες από δωμάτια ξενοδοχείων
4. Δωρεάν ροφήματα
Όλοι γνωρίζουμε ότι οι χρεώσεις των mini bar είναι το στοιχείο στον λογαριασμό ενός δωματίου που δημιουργεί τις μεγαλύτερες διαμάχες. Κάνουν τον πελάτη να νιώθει ότι χρεώνεται υπερβολικά για το καθετί. Από την άλλη πλευρά, τα δωρεάν ροφήματα καλής ποιότητας τον κάνουν να αισθάνεται ότι τον περιποιείστε.

Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Φθηνά πλαστικά μπουκάλια με νερό, διόλου ελκυστικές συσκευασίες με σνακ και ποτά σε μέγεθος δείγματος σε εξωφρενικές τιμές.
Τι θέλουν οι πελάτες: Νερό, τσάι και καφέ άμεσα διαθέσιμα, καθώς και φλιτζάνια και ποτήρια αντί για πλαστικά κύπελλα (τυλιγμένα σε περισσότερο πλαστικό).
Γιατί; Μετά από μια πολύωρη πτήση ή μια βραδινή έξοδο για να απολαύσουν την τοπική νυχτερινή ζωή, ένα μπουκάλι νερό είναι ό,τι ακριβώς χρειάζονται οι πελάτες σας για να ενυδατωθούν και να νιώσουν αναζωογονημένοι. Ομοίως, μια δόση καφεΐνης τη στιγμή που ξυπνούν θα τους βοηθήσει να ξεκινήσουν σωστά την ημέρα τους. Αυτές είναι απλές παροχές που μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν, για να κάνετε τους πελάτες σας να νιώσουν ότι τους κακομαθαίνετε και δεν τους εξαπατάτε.

5. Κάτι το ξεχωριστό
Ένας από τους σημαντικότερους κανόνες της φιλοξενίας είναι να κάνετε τους πελάτες σας να νιώθουν καλοδεχούμενοι και ξεχωριστοί. Υπάρχει καλύτερος τρόπος να το επιτύχετε αυτό από το να προσφέρετε σε κάθε πελάτη κάτι επιπλέον; Προσθέστε το κερασάκι στην τούρτα κάνοντας την εμπειρία τους ξεχωριστή και θα σας λατρέψουν γι’ αυτό.

Τι παρέχει το μέσο ξενοδοχείο: Συνήθως τίποτα.
Τι θέλουν οι πελάτες: Να νιώσουν ξεχωριστοί. Μια πιατέλα με σπιτικά κουλουράκια, ένα κοκτέιλ καλωσορίσματος ή φρέσκα λουλούδια στο δωμάτιο μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
Γιατί; Σε έναν κόσμο όπου οι ανταγωνιστές ξενοδόχοι προσπαθούν να ξεπεράσουν ο ένας τον άλλο, κάνοντας περικοπές σε ό,τι θεωρούν άσκοπες δαπάνες, τα καταλύματα που εξακολουθούν να επενδύουν για τους πελάτες τους στις απλές πολυτέλειες της ζωής είναι αυτά που θα ξεχωρίσουν. Τολμήστε να ξεχωρίσετε. Ξεπεράστε τις προσδοκίες των πελατών σας.

⦁Όταν ικανοποιείτε τα πρότυπα υψηλής ποιότητας στις βασικές παροχές δωματίου, ξεχωρίζετε από τους άλλους ξενοδόχους και προσελκύετε την προσοχή των ταξιδιωτών.

⦁Νέες φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και μια επικαιροποίηση της περιγραφής σας θα ενημερώσει τους πιθανούς πελάτες σας ότι είστε έτοιμοι να τους προσφέρετε τις παροχές που έχουν μεγαλύτερη σημασία.

πηγή >> businessblog.trivago

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δρομολόγια Θάσου ανά εταιρία από 1 έως 8 Ιουνίου 2025

🏖️Καλοκαιρινά Δρομολόγια ferry Καβάλα – Θάσος 2025 Τα θερινά δρομολόγια ferry προς Θάσο  ξεκινούν από την 1η Ιουνίου 2025 και ισχύουν για όλη τη καλοκαιρινή περίοδο, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες επιβάτες που ταξιδεύουν από και προς το νησί. Το πρόγραμμα ferry έχει διαμορφωθεί με γνώμονα την αυξημένη ζήτηση της τουριστικής περιόδου και καλύπτει πλήρως τις ανάγκες τόσο των επισκεπτών όσο και των κατοίκων της περιοχής. 🚢 Δρομολόγια Κεραμωτή – Λιμένας Θάσου Στην κύρια ακτοπλοϊκή γραμμή Κεραμωτή – Θάσος (Λιμένας) πραγματοποιούνται πλέον 40 δρομολόγια καθημερινά από κάθε λιμάνι , με αναχωρήσεις ανά τριάντα λεπτά περίπου,  από τις 04:15 τα ξημερώματα έως και τις 00:00 (μεσάνυχτα) . Πρόκειται για την πιο συχνή σύνδεση με φέρι από Κεραμωτή για Θάσο , ιδανική για αυθημερόν επισκέψεις, γρήγορες μετακινήσεις και ευελιξία στα ταξίδια σας. Οι ναυτιλιακές εταιρείες εκτελούν δρομολόγια με μεγάλη συνέπεια και ακρίβεια. ⛴ Δρομολόγια Καβάλα – Πρίνος Θάσου Η γραμμή Καβάλα – Π...

Δρομολόγια Θάσου ανά εταιρία από 9 έως 15 Ιουνίου 2025

Η εβδομάδα του Αγίου Πνεύματος (10–16 Ιουνίου 2025) φέρνει αυξημένη τουριστική κίνηση στα δρομολόγια ferry Καβάλας – Θάσου . Τα θερινά προγράμματα συνεχίζονται με πυκνές αναχωρήσεις, ειδικά στη γραμμή Κεραμωτής – Λιμένα , που εξυπηρετεί κάθε 30 λεπτά από νωρίς το πρωί έως τα μεσάνυχτα. 🔹 Κεραμωτή – Λιμένας Θάσου: έως 40 δρομολόγια ημερησίως 🔹 Καβάλα – Πρίνος Θάσου: 10 δρομολόγια την ημέρα 📆 Προτείνεται έγκαιρη άφιξη στο λιμάνι, σωστή ενημέρωση και καλή διάθεση για τις ημέρες με υψηλή πληρότητα . Δείτε παρακάτω αναλυτικά τα δρομολόγια ανά ημέρα και εταιρεία . #Δρομολόγια για Λήμνο Δρομολόγια φέρι Κεραμωτή - Θάσος (Λιμένας) Δρομολόγια φέρι Καβάλα - Πρίνος Διαβάστε επίσης :  ⦁ 10 πράγματα που μόνο στο ferry για Θάσο θα δεις να κουβαλάνε ⦁ Τροχόσπιτα και Αυτοκινούμενα στην Ελλάδα: Νέοι Κανόνες Στάθμευσης, Πρόστιμα & Αντιδράσεις από Φορείς ⦁ Αργίες 2025: Τριήμερα, Τετραήμερα & Στατιστικά Αν ψάχνετε για δρομολόγια ferry Καβάλα – Θάσος , τιμές φέρι , αναχωρήσεις...

Δρομολόγια Θάσου ανά εταιρία από 16 έως 22 Ιουνίου 2025

Η τουριστική κίνηση παραμένει αυξημένη στα δρομολόγια ferry Καβάλας – Θάσου και τα θερινά προγράμματα συνεχίζονται με πυκνές αναχωρήσεις, ειδικά στη γραμμή Κεραμωτής – Λιμένα , που εξυπηρετεί σχεδόν κάθε 30 λεπτά από νωρίς το πρωί έως τα μεσάνυχτα. ⦁Κεραμωτή – Λιμένας Θάσου: έως 40 δρομολόγια ημερησίως ⦁Καβάλα – Πρίνος Θάσου: περίπου 10 δρομολόγια την ημέρα 📆 Προτείνεται έγκαιρη άφιξη στο λιμάνι, σωστή ενημέρωση και καλή διάθεση, καθώς οι μέρες με υψηλή πληρότητα συνεχίζονται. Δείτε παρακάτω αναλυτικά τα δρομολόγια ferry ανά ημέρα και εταιρεία. # Δρομολόγια για Λήμνο Δρομολόγια φέρι Κεραμωτή - Θάσος (Λιμένας) Δρομολόγια φέρι Καβάλα - Πρίνος Διαβάστε επίσης :  ⦁ 10 πράγματα που μόνο στο ferry για Θάσο θα δεις να κουβαλάνε ⦁ Οι 5 καλύτερες εφαρμογές για να οργανώσεις εύκολα το ταξίδι σου ⦁ Αργίες 2025: Τριήμερα, Τετραήμερα & Στατιστικά Αν ψάχνετε για δρομολόγια ferry Καβάλα – Θάσος , τιμές φέρι , αναχωρήσεις από Κεραμωτή για Θάσο , ακτοπλοϊκά δρομολόγια για Πρίνο , ή γεν...