Tαξιδέψτε με την Aegean Airlines -
Κλείστε αεροπορικά εισιτήρια από €25*
Κάντε κλικ >> εδώ
Ενοικίαση αυτοκινήτων στη Θάσο
Χωρίς Πιστωτική Κάρτα, Χωρίς Καμία Εγγύηση 
με Πλήρη Ασφάλεια 
με Μηδενική Απαλλαγή σε ΟΛΕΣ τις κρατήσεις

TUI : Τέλος εποχής για τα παραδοσιακά πακέτα διακοπών

Τα παραδοσιακά πακέτα διακοπών είναι σημαντικά, όμως είναι πιθανό ότι δεν αποτελούν πλέον πηγή ανάπτυξης.

Διευθύνων σύμβουλος TUI-Sebastian Ebel

Αυτό διευκρίνισε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της TUI, Sebastian Ebel, μιλώντας στο Travel Weekly, τονίζοντας ότι, η TUI στοχεύει σε σημαντική ανάπτυξη σε όλες τις μεγάλες αγορές της με μια τριπλή στρατηγική.

Στόχος του ομίλου είναι να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές, να διευρύνει την προσφορά προϊόντων με περισσότερες πτήσεις, διαμονή και δραστηριότητες και να προσελκύσει νέους πελάτες.

“Οι παραδοσιακές οργανωμένες διακοπές είναι σημαντικές, αλλά μάλλον δεν αποτελούν πηγή ανάπτυξης”, δήλωσε το “αφεντικό” της TUI. Έτσι, στο μέλλον, ο όμιλος θα παλέψει για μερίδιο αγοράς με νέα προϊόντα, αφού στο παρελθόν, είπε, είχε αρκεστεί στη βελτιστοποίηση του υπάρχοντος χαρτοφυλακίου, αφήνοντας χώρο για άλλους.

Η στρατηγική,λοιπόν, του κ. Ebel επικεντρώνεται σε τρεις τομείς. Πρώτον, στη παραγωγή δυναμικών ταξιδιωτικών πακέτων, όπου η TUI έχει ακόμη δρόμο να διανύσει. Στη Γερμανία και τις Σκανδιναβικές χώρες, αυτή η διαδικασία ξεκίνησε πριν από λίγες εβδομάδες και, ήδη, παρατηρείται σημαντική βελτίωση.

Επίσης, στους στόχους του κ. Ebel είναι η προώθηση μεμονωμένων υπηρεσιών, καθώς παρουσιάζονται μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα των κρατήσεων αποκλειστικά για ξενοδοχεία. Η TUI προσπαθεί επίσης να προωθήσει αυτή τη δραστηριότητα, αρχικά στη Γερμανία και στις Σκανδιναβικές χώρες. Ομοίως θα στραφεί στην κράτηση αποκλειστικά πτήσεων και αποκλειστικά στην ενοικίαση αυτοκινήτου.

Ο τρίτος πυλώνας της στρατηγικής ανάπτυξης του επικεφαλής του ομίλου TUI είναι οι υπηρεσίες εκδρομών και εμπειριών της θυγατρικής Musement. “Ο τρίτος πυλώνας είναι οι νέοι πελάτες. Περισσότερο από το 50% των πελατών της Musement δεν ήταν πελάτες της TUI στο παρελθόν. Αν κοιτάξω την ενοικίαση αυτοκινήτων, το 50% των πελατών δεν είναι παραδοσιακοί πελάτες της TUI”, είπε. Έτσι, υποσχέθηκε “μεγαλύτερη ευελιξία στο φυσικό λιανικό εμπόριο και στο διαδίκτυο, στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για να αποκτήσουμε περισσότερους νέους πελάτες”.

Ο κ. Ebel παρουσίασε τη στρατηγική αυτή στο Λονδίνο, λέγοντας στο Travel Weekly: “Θα ήθελα να δω σημαντική ανάπτυξη, και εννοώ κερδοφόρα ανάπτυξη, μέσω τριών βασικών προτεραιοτήτων”. Διευκρίνισε, ωστόσο, ότι θα εξακολουθήσει να είναι η TUI που όλοι γνωρίζουμε, με σπουδαίο αποκλειστικό περιεχόμενο και, επιπλέον, δυναμικά δομημένα πακέτα και διαμονή μόνο.
 πηγή >> money-tourism.gr

Διαβάστε επίσης :

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 22-4-2024 έως 28-4-2024

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 15-4-2024 έως 21-4-2024

«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 8-4-2024 έως 14-4-2024

Ορίστηκαν τα πρόστιμα για παρεμπόδιση πρόσβασης στη θάλασσα, τον αιγιαλό και την παραλία

Πρόγραμμα του Ποδηλατικού Διήμερου Θάσου στις 27 και 28 Απριλίου 2024

198 «Απάτητες παραλίες» σε όλη τη χώρα - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες όλες οι απαγορεύσεις

Καταγραφή του ίδιου φυσητήρα στη θαλάσσια τέφρο ανάμεσα στην Ικαρία, τη Σάμο και τη Χίο

Τι ισχύει για το δώρο Πάσχα των εργαζόμενων στον ιδιωτικό τομέα

Ο Θάσιος αθλητής του Παναθηναϊκού, Πολυζώης Ρήγας, “αργυρός” στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ΑμεΑ

KavalaNews.gr | online