Tαξιδέψτε με την Aegean Airlines -
Κλείστε αεροπορικά εισιτήρια από €25*
Κάντε κλικ >> εδώ
Ενοικίαση αυτοκινήτων στη Θάσο
Χωρίς Πιστωτική Κάρτα, Χωρίς Καμία Εγγύηση 
με Πλήρη Ασφάλεια 
με Μηδενική Απαλλαγή σε ΟΛΕΣ τις κρατήσεις

ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ τα πλοία της γραμμής (???)

Φαίνετε πως άρχισαν οι δυσκολίες στις ναυτιλιακές εταιρίες και άρχισαν να βάζουν πωλητήρια στα μεγάλα σε ηλικία φέρυ.

Όπως διαβάζω στον τοπικό τύπο η ΑΝΕΘ προτίθεται να πουλήσει το "ΘΑΣΟΣ V" και η δεύτερη εταιρία, ΝΕΚ, του κύριου Μητσόπουλου πουλάει ή αποσύρει υποχρεωτικά το"P 4" (ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 4). Και τα δύο δραστηριοποιούνται στην γραμμή Καβάλα - Πρίνος.


Δεν υπάρχουν βέβαια επίσημες ανακοινώσεις από τις δύο ναυτιλιακές εταιρίες απλά σας μεταφέρω ότι διάβασα στον τοπικό τύπο, αν μάθω κάτι νεότερο θα σας το μεταφέρω.

ΘΑΣΟΣ V
Το θέμα βέβαια είναι πως θα εξυπηρετηθεί η γραμμή Καβάλας - Πρίνου, θα αγοράσουν νέα πλοία ή θα "βολευτούν" με τα αυτά που κάνουν δρομολόγια στην γραμμή Κεραμωτή - Λιμένα.
Ήδη αντιμετωπίζουμε πολλά  προβλήματα  όσοι ταξιδεύουμε καθημερινά από και προς την Θάσο. Το δελφίνι είναι χαλασμένο από τον Νοέμβριο του 2010 και η γραμμή Καβάλας - Πρίνου υπολειτουργεί, αφού πραγματοποιούνται μόνο δύο δρομολόγια με φέρυ ημερησίως.
Όχι βέβαια πως τα δρομολόγια της γραμμής Κεραμωτή - Λιμένα εξυπηρετούν τους εργαζόμενους που πηγαίνουν κάθε μέρα στη Θάσο αλλά και τους μόνιμους κατοίκους του νησιού. Αφού για να μεταβείς στη Θάσο από την Καβάλα πρέπει να διασχίσεις το μισό οδικό δίκτυο του νομού για να φτάσεις στη Κεραμωτή. Αντίστοιχα και ένας κάτοικος της νότιας Θάσου αν θέλει να μεταβεί στην Καβάλα πρέπει να διασχίσει σχεδόν ολόκληρο το άσχημο οδικό δίκτυο της Θάσου και το μισό οδικό δίκτυο του νομού για να μεταβεί στην Καβάλα μέσω Κεραμωτής.
Τα γράφω βέβαια όλα αυτά γιατί είχα διαβάσει πρόσφατα, πάλι στον τοπικό τύπο ότι "για τις δύο εταιρίες πάντως είναι ευχάριστο νέο το ότι δεν υπάρχει υδροπτέρυγο (ιπτάμενο δελφίνι) καθώς όλη η κίνηση εξυπηρετείται κι από τον Πρίνο κι από την Κεραμωτή με τα φέρυ μπωτ της ΑΝΕΘ και της εταιρίας Μητσόπουλου"
P4
Για τις δύο εταιρίες μπορεί να  είναι ευχάριστο νέο ότι δεν λειτουργεί το ιπτάμενο δελφίνι αλλά για εμάς που ταξιδεύουμε καθημερινά είναι δυσάρεστο νέο , όπως και η κίνηση εξυπηρετείται (ποιους εξυπηρετεί;) από τα φέρυ των εταιριών. Είναι εξυπηρέτηση τα δύο δρομολόγια από Καβάλα για Πρίνο ; ή είναι εξυπηρέτηση η απόσταση των 45 χιλιομέτρων για Κεραμωτή (+45 χιλιόμετρα επιστροφή) και 45 με 50 λεπτά μετάβασης στον Λιμένα όταν μας παραμύθιαζαν για γρήγορη μετάβαση στο νησί σε 20 λεπτά με σκοπό να αποδυναμώσουν την γραμμή Καβάλας - Πρίνου !


 Διαβάστε επίσης :
Η ΑΝΕΘ πουλάει το Θάσος VI (?)
Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά
Τελικά ποιος ζημίωσε την ΑΝΕΘ
Δεν πωλείται το ΘΑΣΟΣ VI (?)
Επωλήθει το "ΦΑΙΔΡΑ" πρώην "ΘΑΣΟΣ VIII"

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 22-4-2024 έως 28-4-2024

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 15-4-2024 έως 21-4-2024

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 8-4-2024 έως 14-4-2024

«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

Ορίστηκαν τα πρόστιμα για παρεμπόδιση πρόσβασης στη θάλασσα, τον αιγιαλό και την παραλία

Η Tripadvisor απέκλεισε αριθμό ρεκόρ 2 εκατομμυρίων ψεύτικων κριτικών το 2023

Καταγραφή του ίδιου φυσητήρα στη θαλάσσια τέφρο ανάμεσα στην Ικαρία, τη Σάμο και τη Χίο

Τι ισχύει για το δώρο Πάσχα των εργαζόμενων στον ιδιωτικό τομέα

198 «Απάτητες παραλίες» σε όλη τη χώρα - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες όλες οι απαγορεύσεις

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 1-4-2024 έως 7-4-2024

KavalaNews.gr | online