ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ τα πλοία της γραμμής (???)
Όπως διαβάζω στον τοπικό τύπο η ΑΝΕΘ προτίθεται να πουλήσει το "ΘΑΣΟΣ V" και η δεύτερη εταιρία, ΝΕΚ, του κύριου Μητσόπουλου πουλάει ή αποσύρει υποχρεωτικά το"P 4" (ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 4). Και τα δύο δραστηριοποιούνται στην γραμμή Καβάλα - Πρίνος.
Δεν υπάρχουν βέβαια επίσημες ανακοινώσεις από τις δύο ναυτιλιακές εταιρίες απλά σας μεταφέρω ότι διάβασα στον τοπικό τύπο, αν μάθω κάτι νεότερο θα σας το μεταφέρω.
ΘΑΣΟΣ V |
Ήδη αντιμετωπίζουμε πολλά προβλήματα όσοι ταξιδεύουμε καθημερινά από και προς την Θάσο. Το δελφίνι είναι χαλασμένο από τον Νοέμβριο του 2010 και η γραμμή Καβάλας - Πρίνου υπολειτουργεί, αφού πραγματοποιούνται μόνο δύο δρομολόγια με φέρυ ημερησίως.
Όχι βέβαια πως τα δρομολόγια της γραμμής Κεραμωτή - Λιμένα εξυπηρετούν τους εργαζόμενους που πηγαίνουν κάθε μέρα στη Θάσο αλλά και τους μόνιμους κατοίκους του νησιού. Αφού για να μεταβείς στη Θάσο από την Καβάλα πρέπει να διασχίσεις το μισό οδικό δίκτυο του νομού για να φτάσεις στη Κεραμωτή. Αντίστοιχα και ένας κάτοικος της νότιας Θάσου αν θέλει να μεταβεί στην Καβάλα πρέπει να διασχίσει σχεδόν ολόκληρο το άσχημο οδικό δίκτυο της Θάσου και το μισό οδικό δίκτυο του νομού για να μεταβεί στην Καβάλα μέσω Κεραμωτής.
Τα γράφω βέβαια όλα αυτά γιατί είχα διαβάσει πρόσφατα, πάλι στον τοπικό τύπο ότι "για τις δύο εταιρίες πάντως είναι ευχάριστο νέο το ότι δεν υπάρχει υδροπτέρυγο (ιπτάμενο δελφίνι) καθώς όλη η κίνηση εξυπηρετείται κι από τον Πρίνο κι από την Κεραμωτή με τα φέρυ μπωτ της ΑΝΕΘ και της εταιρίας Μητσόπουλου"
P4 |
Διαβάστε επίσης :
Η ΑΝΕΘ πουλάει το Θάσος VI (?)
Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά
Τελικά ποιος ζημίωσε την ΑΝΕΘ
Δεν πωλείται το ΘΑΣΟΣ VI (?)
Επωλήθει το "ΦΑΙΔΡΑ" πρώην "ΘΑΣΟΣ VIII"