Από το απόγευμα του Σαββάτου 11 Ιανουαρίου και για δεύτερη συνεχόμενη μέρα, επικρατεί αναστάτωση στο λιμάνι της Κεραμωτής, καθώς δεκάδες επιβάτες παραμένουν εγκλωβισμένοι, περιμένοντας πλοίο για να περάσουν στη Θάσο. Η διακοπή των δρομολογίων οφείλεται στο απαγορευτικό απόπλου που ισχύει λόγω ισχυρών ανέμων στο Θρακικό πέλαγος.
Λιμάνι - Κεραμωτής | Απαγορευτικό δρομολογίων φέρι |
Το Χρονικό της Κατάστασης
Μια από τις τέσσερις ναυτιλιακές εταιρείες, της οποίας το πλοίο διαθέτει τη δυνατότητα να ταξιδεύει υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες, ανταποκρίθηκε στη ζήτηση πραγματοποιώντας, συνολικά, τέσσερα δρομολόγια τη Κυριακή 12-1-2025 και μετά από έγκριση των λιμενικών αρχών.
Το τελευταίο πλοίο αναχώρησε από Κεραμωτή προς τη Θάσο στις 14:00, ενώ το τελευταίο από Θάσο προς Κεραμωτή στις 15:00.
Μετά την ολοκλήρωση αυτών των δρομολογίων, όσοι περίμεναν στο λιμάνι της Κεραμωτής ενημερώθηκαν ότι δεν θα γίνουν άλλες αναχωρήσεις. Οι επιβάτες, ανάμεσά τους περισσότεροι από 40 κάτοικοι της Θάσου που επέστρεφαν από επαγγελματική έκθεση στην Αθήνα, εξοργίστηκαν, ζητώντας εξηγήσεις.
Παράπονα και Εντάσεις
Πολλοί επιβάτες εξέφρασαν την απογοήτευσή τους, καθώς η θάλασσα φαινόταν ήρεμη και, όπως ισχυρίζονται, δεν υπήρχε εμφανής λόγος για τη μη πραγματοποίηση δρομολογίων. Ένας πολίτης δήλωσε χαρακτηριστικά στο KavalaNews:
«Η θάλασσα είναι λάδι. Για ποιο λόγο δεν εκτελούνται δρομολόγια;»
Η απάντηση που έλαβαν από τον καπετάνιο ήταν ότι το ωράριό του είχε λήξει και δεν υπήρχε δυνατότητα για νέο δρομολόγιο. Όταν οι επιβάτες ζήτησαν να διανυκτερεύσουν στο πλοίο, αυτό δεν τους επετράπη, προκαλώντας περαιτέρω αγανάκτηση.
Χωρίς Εναλλακτική Λύση
Σύμφωνα με τις λιμενικές αρχές, η ναυτιλιακή εταιρεία δεν υπέβαλε νέο αίτημα για έκτακτο δρομολόγιο την Κυριακή. Αντίστοιχη κατάσταση είχε σημειωθεί το απόγευμα του Σαββάτου, όταν επιβάτες αναγκάστηκαν να περάσουν τη νύχτα στην Κεραμωτή και να ταξιδέψουν την επόμενη ημέρα.
πηγή >> kavalanews.gr
Η Ανάγκη για Λύσεις
Η συνεχιζόμενη ταλαιπωρία πολλές φορές προβληματίζει σχετικά με τη διαχείριση της κατάστασης, ειδικά όταν υπάρχει δυνατότητα πραγματοποίησης έκτακτων δρομολογίων.
Ωστόσο, είναι βέβαιο ότι οι αρχές και οι εταιρείες λαμβάνουν μέτρα για την προστασία του επιβατικού κοινού, αξιολογώντας τα διαθέσιμα μέσα και τις δυνατότητες του προσωπικού.
Οι επιβάτες ζητούν καλύτερη οργάνωση και επικοινωνία από τις ναυτιλιακές εταιρείες και τις αρχές, ώστε να αποφεύγονται αντίστοιχες καταστάσεις στο μέλλον.
Πάντα, όμως, πρέπει να επικρατεί η σύνεση στις αποφάσεις, ώστε να διασφαλίζεται η ασφάλεια όλων και η ορθή χρήση των διαθέσιμων πόρων.
Μια καλή λύση θα ήταν η ευρύτερη και έγκαιρη ενημέρωση από τις ναυτιλιακές εταιρείες σχετικά με τα έκτακτα δρομολόγια λόγω απαγορευτικού, ώστε οι επιβάτες να μπορούν, εφόσον είναι εφικτό, να βρίσκονται εγκαίρως στο λιμάνι.
Εσείς τι γνώμη έχετε;
Έχετε βιώσει παρόμοιες καταστάσεις στο λιμάνι της Κεραμωτής; Μοιραστείτε την εμπειρία σας στη Φόρμα Επικοινωνίας και βοηθήστε μας να αναδείξουμε το ζήτημα.
Διαβάστε επίσης :