Σε αριθμό ρεκόρ φτάνουν πλέον τα φέρι μπόουτ που θα κάνουν δρομολόγια στις τοπικές πορθμειακές γραμμές Καβάλας – Θάσου.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης που έγιναν στη Διεύθυνση θαλασσίων Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στην περιοχή Καβάλας - Θάσου και μόνο στις τοπικές γραμμές θα δραστηριοποιηθούν 20 διαφορετικά φέρι.
Πέρα από τα πολλά δρομολόγια αλλά και το μερίδιο που διεκδικεί σε αυτά η κάθε εταιρία, η δρομολόγηση 20 πλοίων σημαίνει ότι πρέπει να αναζητηθούν και να βρεθούν 20 θέσεις ελλιμενισμού στα τοπικά λιμάνια.
Ο αριθμός προκαλεί πονοκέφαλο στις λιμενικές αρχές αφού ο συνωστισμός που παρατηρείται στις μικρές λιμενικές υποδομές τα τελευταία χρόνια ήταν ήδη μεγάλος.
Σημειώνεται ότι οι δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης αφορούν την προσεχή δρομολογιακή περίοδο, δηλαδή το 12μηνο που αρχίζει την 1η Νοέμβρη 2024 και ολοκληρώνεται την 31η Οκτώβρη 2025.
Μέσα στα 20 πλοία που δηλώθηκαν αναφέρεται κι ένα που είναι υπό ναυπήγηση. Ωστόσο το ίδιο πλοίο αναφερόταν στις δηλώσεις δρομολόγησης από το 2018 ενώ άλλες χρονιές είχε δηλωθεί άλλο πλοίο υπό ναυπήγηση το οποίο τελικά δεν ήρθε ποτέ στις τοπικές γραμμές.
φέρι ΘΑΣΟΣ 6 - φωτογραφία αρχείου - Λιμένας Θάσου |
Σύμφωνα με τις δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης που έγιναν στη Διεύθυνση θαλασσίων Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στην περιοχή Καβάλας - Θάσου και μόνο στις τοπικές γραμμές θα δραστηριοποιηθούν 20 διαφορετικά φέρι.
Πέρα από τα πολλά δρομολόγια αλλά και το μερίδιο που διεκδικεί σε αυτά η κάθε εταιρία, η δρομολόγηση 20 πλοίων σημαίνει ότι πρέπει να αναζητηθούν και να βρεθούν 20 θέσεις ελλιμενισμού στα τοπικά λιμάνια.
Ο αριθμός προκαλεί πονοκέφαλο στις λιμενικές αρχές αφού ο συνωστισμός που παρατηρείται στις μικρές λιμενικές υποδομές τα τελευταία χρόνια ήταν ήδη μεγάλος.
Σημειώνεται ότι οι δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης αφορούν την προσεχή δρομολογιακή περίοδο, δηλαδή το 12μηνο που αρχίζει την 1η Νοέμβρη 2024 και ολοκληρώνεται την 31η Οκτώβρη 2025.
Μέσα στα 20 πλοία που δηλώθηκαν αναφέρεται κι ένα που είναι υπό ναυπήγηση. Ωστόσο το ίδιο πλοίο αναφερόταν στις δηλώσεις δρομολόγησης από το 2018 ενώ άλλες χρονιές είχε δηλωθεί άλλο πλοίο υπό ναυπήγηση το οποίο τελικά δεν ήρθε ποτέ στις τοπικές γραμμές.
Δείτε ποια φέρι και ποιες εταιρίες θα δραστηριοποιηθούν >> εδώ
Διαβάστε επίσης :