Δανία - Αμφίπλωρα ηλεκτροκίνητα φέρι στα σκαριά
Ο σουηδικός πάροχος ενεργειακών συστημάτων Echandia έλαβε παραγγελία για την παροχή λύσεων αποθήκευσης ενέργειας για δύο νέα πλήρως ηλεκτροκίνητα πλοία για λογαριασμό της Δανέζικης εταιρείας επιβατηγών/οχηματαγωγών Molslinjen.
Ο ναυτιλιακός κόσμος αναπτύσσεται τώρα με γρήγορους ρυθμούς κοιτάζοντας λύσεις μηδενικών εκπομπών και τα όλο και πιο μεγάλα πλοία μπορούν να λειτουργούν μόνο με μπαταρίες.
Οι επενδύσεις της Molslinjen σε πλήρως ηλεκτρικά επιβατηγά οχηματαγωγά που φορτίζονται από την πράσινη αιολική ενέργεια αντιπροσωπεύουν ένα νέο παράδειγμα για την ηλεκτροκίνηση στην θάλασσα. Αυτό είναι σύμφωνο με το όραμα της Echandia για το μέλλον, με ηλεκτρικά, αυτόνομα πλοία που δημιουργούν ήσυχες, καθαρές και ασφαλείς εμπειρίες επιβατών.
Η Molslinjen υπέγραψε σύμβαση με την τουρκική ναυπηγική εταιρεία Cemre Shipyard τον περασμένο μήνα για δύο οχηματαγωγά μηδενικών εκπομπών, τα οποία θα τροφοδοτούνται εξ ολοκλήρου από μπαταρίες.
Ο ναυτιλιακός κόσμος αναπτύσσεται τώρα με γρήγορους ρυθμούς κοιτάζοντας λύσεις μηδενικών εκπομπών και τα όλο και πιο μεγάλα πλοία μπορούν να λειτουργούν μόνο με μπαταρίες.
Τα αμφίδρομα φέρι θα έχουν έχουν μήκος 116,8 μέτρα και πλάτος 18,2 μέτρα και θα κατασκευαστούν σύμφωνα με τους κανονισμούς της σημαίας της Δανίας. Τα πλοία σχεδιάστηκαν από τη Δανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία συμβούλων και μηχανικών OSK-ShipTech.Τα συστήματα μπαταριών της Echandia έχουν υψηλό βαθμό χρήσης εγκατεστημένης ισχύος. Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, αυτό οδηγεί σε σημαντικά μικρότερο αποτύπωμα άνθρακα, σύμφωνα με την εταιρεία.
Οι επενδύσεις της Molslinjen σε πλήρως ηλεκτρικά επιβατηγά οχηματαγωγά που φορτίζονται από την πράσινη αιολική ενέργεια αντιπροσωπεύουν ένα νέο παράδειγμα για την ηλεκτροκίνηση στην θάλασσα. Αυτό είναι σύμφωνο με το όραμα της Echandia για το μέλλον, με ηλεκτρικά, αυτόνομα πλοία που δημιουργούν ήσυχες, καθαρές και ασφαλείς εμπειρίες επιβατών.
Η Molslinjen υπέγραψε σύμβαση με την τουρκική ναυπηγική εταιρεία Cemre Shipyard τον περασμένο μήνα για δύο οχηματαγωγά μηδενικών εκπομπών, τα οποία θα τροφοδοτούνται εξ ολοκλήρου από μπαταρίες.
Διαβάστε επίσης :