Ξενοδοχεία: Το φιλοδώρημα κίνητρο διατήρησης των εργαζομένων – Ποιοι επισκέπτες αφήνουν τα περισσότερα "tips"
To 79% των επισκεπτών στα ξενοδοχεία θεωρούν ότι οι εργαζόμενοι σε αυτά θα πρέπει να λαμβάνουν φιλοδώρημα, όμως μόνο το 59% άφησε φιλοδώρημα κατά την πιο πρόσφατη διαμονή του σε ξενοδοχείο.
Οι εργαζόμενοι, πάντως, αναφέρουν ότι μόλις το 30% των επισκεπτών αφήνουν εν τέλει φιλοδώρημα. Αντίθετα, το 99% όσων έμειναν πρόσφατα σε ξενοδοχείο ισχυρίζονται ότι αφήνουν φιλοδώρημα στα εστιατόρια.
Πάνω από το 70% των επισκεπτών που δεν άφησαν φιλοδώρημα κατά την πρόσφατη διαμονή τους σε ξενοδοχείο, θα το είχαν κάνει εάν ήταν διαθέσιμη μια ψηφιακή λύση για αυτό το σκοπό.Η Gen Z είναι η γενιά ταξιδιωτών που αφήνουν τα περισσότερα φιλοδωρήματα (62,5%) και καθαρίζουν οι ίδιοι το δωμάτιό τους πριν το τσεκ άουτ πιο συχνά από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα.
Ωστόσο, οι Boomers αφήνουν μεγαλύτερα ποσά όταν επιλέγουν να δώσουν φιλοδώρημα. Μόλις το 56% της ηλικιακής αυτής ομάδας άφησαν φιλοδώρημα κατά την πιο πρόσφατη διαμονή τους σε ξενοδοχεία, όμως όσοι το έκαναν άφησαν μεγαλύτερα ποσά από το μέσο όρο.
Οι επισκέπτες των ξενοδοχείων που βρίσκονται σε επαγγελματικό ταξίδι αφήνουν καλύτερα φιλοδωρήματα από τους υπόλοιπους, και η πιθανότητα να αφήσουν φιλοδώρημα είναι κατά 15% μεγαλύτερη.
Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας που διενήργησε η εταιρία Canary Technologies, με έδρα στο Σαν Φρανσίσκο, η οποία παρουσίασε το πρώτο end-to-end διαδικτυακό Σύστημα Διαχείρισης Επισκεπτών στη βιομηχανία της φιλοξενίας, ψηφιοποιώντας τα πάντα στο ξενοδοχείο, από την κράτηση μέχρι το τσεκ άουτ.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 1.000 ανθρώπων που είχαν μείνει πρόσφατα σε ξενοδοχείο και 300 εργαζομένων σε ξενοδοχεία, με στόχο να αποκαλύψει τη συμπεριφορά των επισκεπτών όσον αφορά το φιλοδώρημα, έδειξε ότι ενώ το φιλοδώρημα στον κλάδο των υπηρεσιών είναι ένα πολύ εδραιωμένο Αμερικανικό έθιμο και απαραίτητο συμπλήρωμα των μισθών των εργαζομένων, στην ξενοδοχειακή βιομηχανία δεν διακατέχεται από διαφάνεια.
Οι επισκέπτες των ξενοδοχείων που βρίσκονται σε επαγγελματικό ταξίδι αφήνουν καλύτερα φιλοδωρήματα από τους υπόλοιπους, και η πιθανότητα να αφήσουν φιλοδώρημα είναι κατά 15% μεγαλύτερη.
Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας που διενήργησε η εταιρία Canary Technologies, με έδρα στο Σαν Φρανσίσκο, η οποία παρουσίασε το πρώτο end-to-end διαδικτυακό Σύστημα Διαχείρισης Επισκεπτών στη βιομηχανία της φιλοξενίας, ψηφιοποιώντας τα πάντα στο ξενοδοχείο, από την κράτηση μέχρι το τσεκ άουτ.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 1.000 ανθρώπων που είχαν μείνει πρόσφατα σε ξενοδοχείο και 300 εργαζομένων σε ξενοδοχεία, με στόχο να αποκαλύψει τη συμπεριφορά των επισκεπτών όσον αφορά το φιλοδώρημα, έδειξε ότι ενώ το φιλοδώρημα στον κλάδο των υπηρεσιών είναι ένα πολύ εδραιωμένο Αμερικανικό έθιμο και απαραίτητο συμπλήρωμα των μισθών των εργαζομένων, στην ξενοδοχειακή βιομηχανία δεν διακατέχεται από διαφάνεια.
Το φιλοδώρημα στα ξενοδοχεία είναι λιγότερο συχνό φαινόμενο σε σχέση με άλλους κλάδους παροχής υπηρεσιών, εν μέρει λόγω τριβής στην τρέχουσα διαδικασία φιλοδωρήματος.
Περί το 70% των εργαζομένων στα ξενοδοχεία ανέφεραν ότι τα φιλοδωρήματα, γνωστά και ως «tips» από τους επισκέπτες έχουν παραμείνει στα ίδια επίπεδα ή έχουν μειωθεί την τελευταία πενταετία.
Περί το 70% των εργαζομένων στα ξενοδοχεία ανέφεραν ότι τα φιλοδωρήματα, γνωστά και ως «tips» από τους επισκέπτες έχουν παραμείνει στα ίδια επίπεδα ή έχουν μειωθεί την τελευταία πενταετία.
Σε μια οικονομία που όλο και περισσότερο σταματά να βασίζεται στα μετρητά, περίπου το 60% των επισκεπτών του ξενοδοχείου ισχυρίζονται ότι έχουν μαζί τους λιγότερα μετρητά από ό,τι πριν από μόλις πέντε χρόνια. Αντίστοιχα, η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι μια λύση ψηφιακού φιλοδωρήματος είναι ένα εργαλείο που θα ήθελαν να χρησιμοποιήσουν οι επισκέπτες για να δώσουν φιλοδώρημα στους εργαζομένους.
Μάλιστα, σε ένα περιβάλλον όπου η τουριστική βιομηχανία πασχίζει να συγκρατήσει προσωπικό και να προσελκύσει επιπλέον εργαζομένους που θα καλύψουν τις κενές θέσεις εργασίας μετά την πανδημία, το φιλοδώρημα φαίνεται ότι αποτελεί σημαντικό κίνητρο για την επιστροφή των εργαζομένων στον κλάδο.
Μάλιστα, σε ένα περιβάλλον όπου η τουριστική βιομηχανία πασχίζει να συγκρατήσει προσωπικό και να προσελκύσει επιπλέον εργαζομένους που θα καλύψουν τις κενές θέσεις εργασίας μετά την πανδημία, το φιλοδώρημα φαίνεται ότι αποτελεί σημαντικό κίνητρο για την επιστροφή των εργαζομένων στον κλάδο.
Η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν το 80% όσων εργάζονται τώρα στα ξενοδοχεία είναι πιο πιθανό να παραμείνουν στον ίδιο εργοδότη εφόσον αυξηθούν τα φιλοδωρήματα. Επιπλέον, ένα 70% των εργαζομένων στα ξενοδοχεία νιώθουν ότι η διοίκηση του ξενοδοχείου έχει καθήκον να ενθαρρύνει τα φιλοδωρήματα προς τους εργαζομένους της. Ο βασικός λόγος αποχώρησης από τα ξενοδοχεία, όπως αναφέρθηκε από τους περισσότερους εργαζομένους, ήταν οι χαμηλές αμοιβές.
πηγή >> tornosnews.gr
Διαβάστε επίσης :