Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξενοδοχεία: Το φιλοδώρημα κίνητρο διατήρησης των εργαζομένων – Ποιοι επισκέπτες αφήνουν τα περισσότερα "tips"

To 79% των επισκεπτών στα ξενοδοχεία θεωρούν ότι οι εργαζόμενοι σε αυτά θα πρέπει να λαμβάνουν φιλοδώρημα, όμως μόνο το 59% άφησε φιλοδώρημα κατά την πιο πρόσφατη διαμονή του σε ξενοδοχείο. 


Οι εργαζόμενοι, πάντως, αναφέρουν ότι μόλις το 30% των επισκεπτών αφήνουν εν τέλει φιλοδώρημα. Αντίθετα, το 99% όσων έμειναν πρόσφατα σε ξενοδοχείο ισχυρίζονται ότι αφήνουν φιλοδώρημα στα εστιατόρια.
Πάνω από το 70% των επισκεπτών που δεν άφησαν φιλοδώρημα κατά την πρόσφατη διαμονή τους σε ξενοδοχείο, θα το είχαν κάνει εάν ήταν διαθέσιμη μια ψηφιακή λύση για αυτό το σκοπό.
Η Gen Z είναι η γενιά ταξιδιωτών που αφήνουν τα περισσότερα φιλοδωρήματα (62,5%) και καθαρίζουν οι ίδιοι το δωμάτιό τους πριν το τσεκ άουτ πιο συχνά από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα. 
Ωστόσο, οι Boomers αφήνουν μεγαλύτερα ποσά όταν επιλέγουν να δώσουν φιλοδώρημα. Μόλις το 56% της ηλικιακής αυτής ομάδας άφησαν φιλοδώρημα κατά την πιο πρόσφατη διαμονή τους σε ξενοδοχεία, όμως όσοι το έκαναν άφησαν μεγαλύτερα ποσά από το μέσο όρο.

Οι επισκέπτες των ξενοδοχείων που βρίσκονται σε επαγγελματικό ταξίδι αφήνουν καλύτερα φιλοδωρήματα από τους υπόλοιπους, και η πιθανότητα να αφήσουν φιλοδώρημα είναι κατά 15% μεγαλύτερη.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας που διενήργησε η εταιρία Canary Technologies, με έδρα στο Σαν Φρανσίσκο, η οποία παρουσίασε το πρώτο end-to-end διαδικτυακό Σύστημα Διαχείρισης Επισκεπτών στη βιομηχανία της φιλοξενίας, ψηφιοποιώντας τα πάντα στο ξενοδοχείο, από την κράτηση μέχρι το τσεκ άουτ.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 1.000 ανθρώπων που είχαν μείνει πρόσφατα σε ξενοδοχείο και 300 εργαζομένων σε ξενοδοχεία, με στόχο να αποκαλύψει τη συμπεριφορά των επισκεπτών όσον αφορά το φιλοδώρημα, έδειξε ότι ενώ το φιλοδώρημα στον κλάδο των υπηρεσιών είναι ένα πολύ εδραιωμένο Αμερικανικό έθιμο και απαραίτητο συμπλήρωμα των μισθών των εργαζομένων, στην ξενοδοχειακή βιομηχανία δεν διακατέχεται από διαφάνεια. 
Το φιλοδώρημα στα ξενοδοχεία είναι λιγότερο συχνό φαινόμενο σε σχέση με άλλους κλάδους παροχής υπηρεσιών, εν μέρει λόγω τριβής στην τρέχουσα διαδικασία φιλοδωρήματος.

Περί το 70% των εργαζομένων στα ξενοδοχεία ανέφεραν ότι τα φιλοδωρήματα, γνωστά και ως «tips» από τους επισκέπτες έχουν παραμείνει στα ίδια επίπεδα ή έχουν μειωθεί την τελευταία πενταετία. 
Σε μια οικονομία που όλο και περισσότερο σταματά να βασίζεται στα μετρητά, περίπου το 60% των επισκεπτών του ξενοδοχείου ισχυρίζονται ότι έχουν μαζί τους λιγότερα μετρητά από ό,τι πριν από μόλις πέντε χρόνια. Αντίστοιχα, η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι μια λύση ψηφιακού φιλοδωρήματος είναι ένα εργαλείο που θα ήθελαν να χρησιμοποιήσουν οι επισκέπτες για να δώσουν φιλοδώρημα στους εργαζομένους.

Μάλιστα, σε ένα περιβάλλον όπου η τουριστική βιομηχανία πασχίζει να συγκρατήσει προσωπικό και να προσελκύσει επιπλέον εργαζομένους που θα καλύψουν τις κενές θέσεις εργασίας μετά την πανδημία, το φιλοδώρημα φαίνεται ότι αποτελεί σημαντικό κίνητρο για την επιστροφή των εργαζομένων στον κλάδο. 

Η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν το 80% όσων εργάζονται τώρα στα ξενοδοχεία είναι πιο πιθανό να παραμείνουν στον ίδιο εργοδότη εφόσον αυξηθούν τα φιλοδωρήματα. Επιπλέον, ένα 70% των εργαζομένων στα ξενοδοχεία νιώθουν ότι η διοίκηση του ξενοδοχείου έχει καθήκον να ενθαρρύνει τα φιλοδωρήματα προς τους εργαζομένους της. Ο βασικός λόγος αποχώρησης από τα ξενοδοχεία, όπως αναφέρθηκε από τους περισσότερους εργαζομένους, ήταν οι χαμηλές αμοιβές.

πηγή >> tornosnews.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 17-6-2024 έως 23-6-2024

Αύξηση Δρομολογίων στις Τοπικές Γραμμές Φέρι της Θάσου από 1η Ιουνίου Από την 1η Ιουνίου, οι τοπικές γραμμές φέρι της Θάσου έχουν ενισχυθεί, προσφέροντας περισσότερες επιλογές για μετακινήσεις στους ταξιδιώτες και τους ντόπιους. Η αυξημένη συχνότητα δρομολογίων καθιστά τη μετακίνηση πιο άνετη και εύκολη, ιδιαίτερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Γραμμή Λιμένας Θάσου - Κεραμωτή Τα δρομολόγια στη γραμμή Λιμένας Θάσου - Κεραμωτή φτάνουν τα 72 ημερησίως, με 36 δρομολόγια από τη Θάσο και 36 από την Κεραμωτή. Πρώτο δρομολόγιο από Λιμένα Θάσου: 05:00 Τελευταίο δρομολόγιο από Λιμένα Θάσου: 23:00 Πρώτο δρομολόγιο από Κεραμωτή: 05:00 Τελευταίο δρομολόγιο από Κεραμωτή: 23:15 Αυτές οι αυξημένες δυνατότητες μετακίνησης διευκολύνουν την πρόσβαση στις όμορφες παραλίες και τα γραφικά τοπία της Θάσου. Γραμμή Πρίνος - Καβάλα Τα δρομολόγια στη γραμμή Πρίνος - Καβάλα αυξάνονται σε 10 ημερησίως, με 5 δρομολόγια από τον Πρίνο και 5 από την Καβάλα. Πρώτο δρομολόγιο από Πρίνο προς Καβάλα: 07:15 Τελευταίο δ...

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 5-8-2024 έως 11-8-2024

Δρομολόγια Καβάλα - Πρίνος Θάσου Το καλοκαίρι, η γραμμή Καβάλα - Πρίνος Θάσου προσφέρει 10 δρομολόγια καθημερινά, με 5 αναχωρήσεις από κάθε λιμάνι. Αυτή η γραμμή είναι ιδανική για τους επισκέπτες που επιθυμούν να απολαύσουν τη γραφική διαδρομή από την ηπειρωτική Ελλάδα προς το πανέμορφο νησί της Θάσου. Οι αναχωρήσεις πραγματοποιούνται από τις 07:15 το πρωί έως τις 18:30 το απόγευμα, δίνοντας μεγάλη ευελιξία στους επιβάτες. Δρομολόγια Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου Η γραμμή Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου είναι η πιο δημοφιλής επιλογή για γρήγορη πρόσβαση στο νησί, με 72 δρομολόγια καθημερινά, 36 από κάθε λιμάνι. Τα δρομολόγια εκτελούνται σχεδόν κάθε μισή ώρα, καθιστώντας εύκολη την οργάνωση του ταξιδιού σας. Οι πρώτες αναχωρήσεις ξεκινούν από τις 05:00 το πρωί και συνεχίζονται έως τις 23:15 το βράδυ. Τιμές Εισιτηρίων και Επόμενα Δρομολόγια Για να ενημερωθείτε για τις τιμές των εισιτηρίων μπορείτε να ακολουθήσετε τον παρακάτω σύνδεσμο >>  Τιμές Εισιτηρίων Επόμενα Δρομολόγια Για να ενημερωθ...

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 15-7-2024 έως 21-7-2024

Αύξηση Δρομολογίων στις Τοπικές Γραμμές Φέρι της Θάσου από 1η Ιουνίου Από την 1η Ιουνίου, οι τοπικές γραμμές φέρι της Θάσου έχουν ενισχυθεί, προσφέροντας περισσότερες επιλογές για μετακινήσεις στους ταξιδιώτες και τους ντόπιους. Η αυξημένη συχνότητα δρομολογίων καθιστά τη μετακίνηση πιο άνετη και εύκολη, ιδιαίτερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Γραμμή Λιμένας Θάσου - Κεραμωτή Τα δρομολόγια στη γραμμή Λιμένας Θάσου - Κεραμωτή φτάνουν τα 72 ημερησίως, με 36 δρομολόγια από τη Θάσο και 36 από την Κεραμωτή. Πρώτο δρομολόγιο από Λιμένα Θάσου: 05:00 Τελευταίο δρομολόγιο από Λιμένα Θάσου: 23:00 Πρώτο δρομολόγιο από Κεραμωτή: 05:00 Τελευταίο δρομολόγιο από Κεραμωτή: 23:15 Αυτές οι αυξημένες δυνατότητες μετακίνησης διευκολύνουν την πρόσβαση στις όμορφες παραλίες και τα γραφικά τοπία της Θάσου. Γραμμή Πρίνος - Καβάλα Τα δρομολόγια στη γραμμή Πρίνος - Καβάλα αυξάνονται σε 10 ημερησίως, με 5 δρομολόγια από τον Πρίνο και 5 από την Καβάλα. Πρώτο δρομολόγιο από Πρίνο προς Καβάλα: 07:15 Τελευταίο δ...