Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δεν είναι ικανοποιημένοι οι καταναλωτές από τις ταξιδιωτικές εφαρμογές (έρευνα)

Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Applause σε 5.200 χρήστες εφαρμογών ταξιδιού και φιλοξενίας.


Η Applause είναι παγκόσμιος ηγέτης στις δοκιμές και την ψηφιακή ποιότητα και εξέτασε τη χρήση και την ικανοποίηση των χρηστών των εφαρμογών ταξιδιού και φιλοξενίας.

⦁Ποσοστό 37% των καταναλωτών που χρησιμοποιούν ταξιδιωτικές εφαρμογές ανέφερε ότι δεν τους ήταν χρήσιμες στη διαχείριση ταξιδιωτικών προβλημάτων ή απροόπτων όπως η εκ νέου κράτηση πτήσεων που ακυρώθηκαν, εύρεση καταλυμάτων της τελευταίας στιγμής.

⦁Το 20% σημείωσε ότι ήταν είτε «κάπως» ή «πολύ δυσαρεστημένο» με τη συνολική εμπειρία εφαρμογής.

⦁Ωστόσο, όταν τα σχέδια δεν αλλάζουν, η ικανοποίηση είναι πολύ μεγαλύτερη: το 67% απάντησε ότι ήταν κάπως ή εξαιρετικά ικανοποιημένο με τις εφαρμογές που χρησιμοποιούσαν για τον προγραμματισμό των λεπτομερειών του ταξιδιού.

⦁Περισσότερο από το 90% των ερωτηθέντων είχαν περισσότερες από μία εφαρμογές ταξιδιού ή φιλοξενίας στο τηλέφωνό τους και το 82% είχε ταξιδέψει τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο.

Γιατί χρησιμοποιούν τις ταξιδιωτικές εφαρμογές
Οι βασικότεροι λόγοι χρήσης των ταξιδιωτικών εφαρμογών έχουν ως εξής :

⦁Για να τους βοηθήσουν στον προγραμματισμό καταλυμάτων (23%).
⦁Για να κάνουν κρατήσεις πτήσεων (21%).
⦁Για να αγοράσουν εισιτήρια τρένου, πλοίου ή λεωφορείου (17%).
⦁Για να ενοικιάσουν αυτοκίνητο ή να κάνετε κράτηση αυτοκινήτου (12%).
⦁Για να κάνουν αγορές όπως ενοικιάσεις ποδηλάτων ή εισιτήρια μουσείων (12%) και κρατήσεις γευμάτων (10%).

Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι μη ικανοποίησης
Τα πιο αξιοσημείωτα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι ταξιδιώτες κατά τη χρήση εφαρμογών ήταν :

⦁Η αδυναμία εύρεσης των πληροφοριών που αναζητούσαν (18%),
⦁Οι πολύ αργοί χρόνοι απόκρισης της εφαρμογής (13%).
⦁Τα προβλήματα εντοπισμού (12%).
⦁Η δυσκολία στη χρήση μέσω διαφόρων πηγών πληρωμής (11%).
⦁Αιτήματα που δεν απαντήθηκαν ποτέ όπως προτιμώμενο δωμάτιο ξενοδοχείου ή επιλογή θέσεων, που δεν εκτελούνται επί τόπου (10%).

πηγή >> tourismtoday.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δρομολόγια Θάσου ανά εταιρία από 4 έως 10 Αυγούστου 2025

📅 Καθημερινά δρομολόγια ferry για Θάσο – Ίδιο πρόγραμμα όλες τις ημέρες Τα δρομολόγια των ferry boat από Καβάλα προς Πρίνο και από Κεραμωτή προς Λιμένα Θάσου παραμένουν αμετάβλητα σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας , από Δευτέρα έως και Κυριακή. Το πρόγραμμα είναι ενιαίο , χωρίς αλλαγές το Σαββατοκύριακο, με ίδιες ώρες αναχώρησης και ίδια συχνότητα δρομολογίων κάθε ημέρα. ⛴ Κεραμωτή – Θάσος (Λιμένας): Περισσότερα από 40 δρομολόγια καθημερινά , με αναχωρήσεις σχεδόν ανά μισή ώρα , από πολύ νωρίς το πρωί έως αργά το βράδυ. Η γραμμή εξυπηρετεί σταθερά, με πλοία που αναχωρούν χωρίς καθυστερήσεις , ακόμη και τις ώρες αιχμής. 👉 Ενδέχεται να παρατηρηθεί αυξημένη επιβατική κίνηση νωρίς το πρωί και αργά το απόγευμα. ⛴ Καβάλα – Θάσος (Πρίνος): Με 5 καθημερινά δρομολόγια , η σύνδεση αυτή είναι ιδανική για επιβάτες που προτιμούν το λιμάνι της Καβάλας ή θέλουν να προσεγγίσουν τη δυτική πλευρά της Θάσου. 👉 Σε περιόδους αυξημένου τουρισμού, προτείνεται η έγκαιρη άφιξη στο λιμάνι για αποφυγή κ...

Αναλυτικά δρομολόγια ferry Θάσου από 11 έως 17 Αυγούστου 2025 ανά εταιρία

📅 Καθημερινά δρομολόγια ferry για Θάσο  Τα δρομολόγια των ferry από Καβάλα προς Πρίνο και από Κεραμωτή προς Λιμένα Θάσου διατηρούνται σταθερά κάθε μέρα της εβδομάδας, από Δευτέρα έως Κυριακή. Οι ώρες αναχώρησης και η συχνότητα των δρομολογίων δεν αλλάζουν ούτε τα Σαββατοκύριακα. ⛴ Από Κεραμωτή προς Θάσο (Λιμένας): Περισσότερες από 40 αναχωρήσεις ημερησίως, περίπου κάθε μισή ώρα, από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ. Τα πλοία αναχωρούν πάντα στην ώρα τους, ακόμα και σε ώρες με αυξημένη κίνηση. 👉 Τις πρωινές και απογευματινές ώρες μπορεί να υπάρχει περισσότερος κόσμος. ⛴ Από Καβάλα προς Θάσο (Πρίνος): Πέντε δρομολόγια την ημέρα, ιδανικά για όσους προτιμούν το λιμάνι της Καβάλας ή θέλουν να φτάσουν στη δυτική πλευρά του νησιού. 👉 Σε περιόδους αιχμής, καλό είναι να φτάνετε στο λιμάνι με αρκετό χρόνο για να αποφύγετε καθυστερήσεις. 📌 Αν ταξιδεύετε με αυτοκίνητο ή σε ώρες αιχμής, φροντίστε να βρίσκεστε στο λιμάνι τουλάχιστον μισή ώρα νωρίτερα. Η αναμονή αξίζει, γιατί μόλ...

Δρομολόγια ferry Θάσου 18-24 Αυγούστου 2025 ανά εταιρεία

Για την εβδομάδα 11 έως 17 Αυγούστου 2025 , τα δρομολόγια ferry για Θάσο παραμένουν σταθερά, χωρίς αλλαγές ανάμεσα σε καθημερινές και Σαββατοκύριακα. Οι επιβάτες έχουν δύο επιλογές: ⦁Από το λιμάνι της Καβάλας προς Πρίνο Θάσου ⦁Από την Κεραμωτή προς Λιμένα Θάσου Και οι δύο γραμμές εξυπηρετούνται από διαφορετικές ναυτιλιακές εταιρείες με συχνά δρομολόγια. ⛴ Δρομολόγια Κεραμωτή – Θάσος (Λιμένας) Η πιο δημοφιλής γραμμή με περισσότερα από 40 καθημερινά δρομολόγια ferry . Τα πλοία αναχωρούν περίπου κάθε μισή ώρα, ξεκινώντας νωρίς το πρωί και συνεχίζοντας έως αργά το βράδυ. 👉 Τις ώρες αιχμής (πρωινές και απογευματινές) υπάρχει αυξημένη ζήτηση, ειδικά τον Αύγουστο. Γι’ αυτό είναι καλό να φτάνετε στο λιμάνι εγκαίρως. ⛴ Δρομολόγια Καβάλα – Θάσος (Πρίνος) Η γραμμή αυτή διαθέτει πέντε αναχωρήσεις την ημέρα και αποτελεί ιδανική επιλογή για όσους ταξιδεύουν από την Καβάλα προς Θάσο με αυτοκίνητο ή θέλουν να φτάσουν στη δυτική πλευρά του νησιού. 👉 Στις μέρες αιχμής του Αυγούστου, η πρ...