Δεν είναι ικανοποιημένοι οι καταναλωτές από τις ταξιδιωτικές εφαρμογές (έρευνα)
Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Applause σε 5.200 χρήστες εφαρμογών ταξιδιού και φιλοξενίας.
Η Applause είναι παγκόσμιος ηγέτης στις δοκιμές και την ψηφιακή ποιότητα και εξέτασε τη χρήση και την ικανοποίηση των χρηστών των εφαρμογών ταξιδιού και φιλοξενίας.
⦁Ποσοστό 37% των καταναλωτών που χρησιμοποιούν ταξιδιωτικές εφαρμογές ανέφερε ότι δεν τους ήταν χρήσιμες στη διαχείριση ταξιδιωτικών προβλημάτων ή απροόπτων όπως η εκ νέου κράτηση πτήσεων που ακυρώθηκαν, εύρεση καταλυμάτων της τελευταίας στιγμής.
⦁Το 20% σημείωσε ότι ήταν είτε «κάπως» ή «πολύ δυσαρεστημένο» με τη συνολική εμπειρία εφαρμογής.
⦁Ωστόσο, όταν τα σχέδια δεν αλλάζουν, η ικανοποίηση είναι πολύ μεγαλύτερη: το 67% απάντησε ότι ήταν κάπως ή εξαιρετικά ικανοποιημένο με τις εφαρμογές που χρησιμοποιούσαν για τον προγραμματισμό των λεπτομερειών του ταξιδιού.
⦁Περισσότερο από το 90% των ερωτηθέντων είχαν περισσότερες από μία εφαρμογές ταξιδιού ή φιλοξενίας στο τηλέφωνό τους και το 82% είχε ταξιδέψει τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο.
Γιατί χρησιμοποιούν τις ταξιδιωτικές εφαρμογές
Οι βασικότεροι λόγοι χρήσης των ταξιδιωτικών εφαρμογών έχουν ως εξής :
⦁Για να τους βοηθήσουν στον προγραμματισμό καταλυμάτων (23%).
⦁Για να κάνουν κρατήσεις πτήσεων (21%).
⦁Για να αγοράσουν εισιτήρια τρένου, πλοίου ή λεωφορείου (17%).
⦁Για να ενοικιάσουν αυτοκίνητο ή να κάνετε κράτηση αυτοκινήτου (12%).
⦁Για να κάνουν αγορές όπως ενοικιάσεις ποδηλάτων ή εισιτήρια μουσείων (12%) και κρατήσεις γευμάτων (10%).
Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι μη ικανοποίησης
Τα πιο αξιοσημείωτα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι ταξιδιώτες κατά τη χρήση εφαρμογών ήταν :
⦁Η αδυναμία εύρεσης των πληροφοριών που αναζητούσαν (18%),
⦁Οι πολύ αργοί χρόνοι απόκρισης της εφαρμογής (13%).
⦁Τα προβλήματα εντοπισμού (12%).
⦁Η δυσκολία στη χρήση μέσω διαφόρων πηγών πληρωμής (11%).
⦁Αιτήματα που δεν απαντήθηκαν ποτέ όπως προτιμώμενο δωμάτιο ξενοδοχείου ή επιλογή θέσεων, που δεν εκτελούνται επί τόπου (10%).
πηγή >> tourismtoday.gr
Διαβάστε επίσης :