Tαξιδέψτε με την Aegean Airlines -
Κλείστε αεροπορικά εισιτήρια από €25*
Κάντε κλικ >> εδώ
Ενοικίαση αυτοκινήτων στη Θάσο
Χωρίς Πιστωτική Κάρτα, Χωρίς Καμία Εγγύηση 
με Πλήρη Ασφάλεια 
με Μηδενική Απαλλαγή σε ΟΛΕΣ τις κρατήσεις

Δεν είναι ικανοποιημένοι οι καταναλωτές από τις ταξιδιωτικές εφαρμογές (έρευνα)

Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Applause σε 5.200 χρήστες εφαρμογών ταξιδιού και φιλοξενίας.


Η Applause είναι παγκόσμιος ηγέτης στις δοκιμές και την ψηφιακή ποιότητα και εξέτασε τη χρήση και την ικανοποίηση των χρηστών των εφαρμογών ταξιδιού και φιλοξενίας.

⦁Ποσοστό 37% των καταναλωτών που χρησιμοποιούν ταξιδιωτικές εφαρμογές ανέφερε ότι δεν τους ήταν χρήσιμες στη διαχείριση ταξιδιωτικών προβλημάτων ή απροόπτων όπως η εκ νέου κράτηση πτήσεων που ακυρώθηκαν, εύρεση καταλυμάτων της τελευταίας στιγμής.

⦁Το 20% σημείωσε ότι ήταν είτε «κάπως» ή «πολύ δυσαρεστημένο» με τη συνολική εμπειρία εφαρμογής.

⦁Ωστόσο, όταν τα σχέδια δεν αλλάζουν, η ικανοποίηση είναι πολύ μεγαλύτερη: το 67% απάντησε ότι ήταν κάπως ή εξαιρετικά ικανοποιημένο με τις εφαρμογές που χρησιμοποιούσαν για τον προγραμματισμό των λεπτομερειών του ταξιδιού.

⦁Περισσότερο από το 90% των ερωτηθέντων είχαν περισσότερες από μία εφαρμογές ταξιδιού ή φιλοξενίας στο τηλέφωνό τους και το 82% είχε ταξιδέψει τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο.

Γιατί χρησιμοποιούν τις ταξιδιωτικές εφαρμογές
Οι βασικότεροι λόγοι χρήσης των ταξιδιωτικών εφαρμογών έχουν ως εξής :

⦁Για να τους βοηθήσουν στον προγραμματισμό καταλυμάτων (23%).
⦁Για να κάνουν κρατήσεις πτήσεων (21%).
⦁Για να αγοράσουν εισιτήρια τρένου, πλοίου ή λεωφορείου (17%).
⦁Για να ενοικιάσουν αυτοκίνητο ή να κάνετε κράτηση αυτοκινήτου (12%).
⦁Για να κάνουν αγορές όπως ενοικιάσεις ποδηλάτων ή εισιτήρια μουσείων (12%) και κρατήσεις γευμάτων (10%).

Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι μη ικανοποίησης
Τα πιο αξιοσημείωτα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι ταξιδιώτες κατά τη χρήση εφαρμογών ήταν :

⦁Η αδυναμία εύρεσης των πληροφοριών που αναζητούσαν (18%),
⦁Οι πολύ αργοί χρόνοι απόκρισης της εφαρμογής (13%).
⦁Τα προβλήματα εντοπισμού (12%).
⦁Η δυσκολία στη χρήση μέσω διαφόρων πηγών πληρωμής (11%).
⦁Αιτήματα που δεν απαντήθηκαν ποτέ όπως προτιμώμενο δωμάτιο ξενοδοχείου ή επιλογή θέσεων, που δεν εκτελούνται επί τόπου (10%).

πηγή >> tourismtoday.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 18-11-2024 έως 24-11-2024

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 11-11-2024 έως 17-11-2024

Μειώσεις Ναύλων στη Γραμμή Κεραμωτή – Λιμένας Θάσου: Οικονομικές Λύσεις για Μόνιμους Κατοίκους

Νέες εκπτώσεις στις τιμές εισιτηρίων από την Thassos Ferries για τη χειμερινή περίοδο

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 4-11-2024 έως 10-11-2024

Κανονικά Τα Δρομολόγια Πλοίων Προς Θάσο – Δεν Απεργούν Τα Πληρώματα

Η Θάσος στα τρία Ελληνικά νησιά της λίστας των 100 ποιο όμορφων και αυθεντικών νησιών του κόσμου

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 14-10-2024 έως 20-10-2024

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 28-10-2024 έως 31-10-2024

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 21-10-2024 έως 27-10-2024

KavalaNews.gr | online