Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δεν είναι ικανοποιημένοι οι καταναλωτές από τις ταξιδιωτικές εφαρμογές (έρευνα)

Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Applause σε 5.200 χρήστες εφαρμογών ταξιδιού και φιλοξενίας.


Η Applause είναι παγκόσμιος ηγέτης στις δοκιμές και την ψηφιακή ποιότητα και εξέτασε τη χρήση και την ικανοποίηση των χρηστών των εφαρμογών ταξιδιού και φιλοξενίας.

⦁Ποσοστό 37% των καταναλωτών που χρησιμοποιούν ταξιδιωτικές εφαρμογές ανέφερε ότι δεν τους ήταν χρήσιμες στη διαχείριση ταξιδιωτικών προβλημάτων ή απροόπτων όπως η εκ νέου κράτηση πτήσεων που ακυρώθηκαν, εύρεση καταλυμάτων της τελευταίας στιγμής.

⦁Το 20% σημείωσε ότι ήταν είτε «κάπως» ή «πολύ δυσαρεστημένο» με τη συνολική εμπειρία εφαρμογής.

⦁Ωστόσο, όταν τα σχέδια δεν αλλάζουν, η ικανοποίηση είναι πολύ μεγαλύτερη: το 67% απάντησε ότι ήταν κάπως ή εξαιρετικά ικανοποιημένο με τις εφαρμογές που χρησιμοποιούσαν για τον προγραμματισμό των λεπτομερειών του ταξιδιού.

⦁Περισσότερο από το 90% των ερωτηθέντων είχαν περισσότερες από μία εφαρμογές ταξιδιού ή φιλοξενίας στο τηλέφωνό τους και το 82% είχε ταξιδέψει τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο.

Γιατί χρησιμοποιούν τις ταξιδιωτικές εφαρμογές
Οι βασικότεροι λόγοι χρήσης των ταξιδιωτικών εφαρμογών έχουν ως εξής :

⦁Για να τους βοηθήσουν στον προγραμματισμό καταλυμάτων (23%).
⦁Για να κάνουν κρατήσεις πτήσεων (21%).
⦁Για να αγοράσουν εισιτήρια τρένου, πλοίου ή λεωφορείου (17%).
⦁Για να ενοικιάσουν αυτοκίνητο ή να κάνετε κράτηση αυτοκινήτου (12%).
⦁Για να κάνουν αγορές όπως ενοικιάσεις ποδηλάτων ή εισιτήρια μουσείων (12%) και κρατήσεις γευμάτων (10%).

Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι μη ικανοποίησης
Τα πιο αξιοσημείωτα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι ταξιδιώτες κατά τη χρήση εφαρμογών ήταν :

⦁Η αδυναμία εύρεσης των πληροφοριών που αναζητούσαν (18%),
⦁Οι πολύ αργοί χρόνοι απόκρισης της εφαρμογής (13%).
⦁Τα προβλήματα εντοπισμού (12%).
⦁Η δυσκολία στη χρήση μέσω διαφόρων πηγών πληρωμής (11%).
⦁Αιτήματα που δεν απαντήθηκαν ποτέ όπως προτιμώμενο δωμάτιο ξενοδοχείου ή επιλογή θέσεων, που δεν εκτελούνται επί τόπου (10%).

πηγή >> tourismtoday.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δρομολόγια Θάσου ανά εταιρία από 1 έως 8 Ιουνίου 2025

🏖️Καλοκαιρινά Δρομολόγια ferry Καβάλα – Θάσος 2025 Τα θερινά δρομολόγια ferry προς Θάσο  ξεκινούν από την 1η Ιουνίου 2025 και ισχύουν για όλη τη καλοκαιρινή περίοδο, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες επιβάτες που ταξιδεύουν από και προς το νησί. Το πρόγραμμα ferry έχει διαμορφωθεί με γνώμονα την αυξημένη ζήτηση της τουριστικής περιόδου και καλύπτει πλήρως τις ανάγκες τόσο των επισκεπτών όσο και των κατοίκων της περιοχής. 🚢 Δρομολόγια Κεραμωτή – Λιμένας Θάσου Στην κύρια ακτοπλοϊκή γραμμή Κεραμωτή – Θάσος (Λιμένας) πραγματοποιούνται πλέον 40 δρομολόγια καθημερινά από κάθε λιμάνι , με αναχωρήσεις ανά τριάντα λεπτά περίπου,  από τις 04:15 τα ξημερώματα έως και τις 00:00 (μεσάνυχτα) . Πρόκειται για την πιο συχνή σύνδεση με φέρι από Κεραμωτή για Θάσο , ιδανική για αυθημερόν επισκέψεις, γρήγορες μετακινήσεις και ευελιξία στα ταξίδια σας. Οι ναυτιλιακές εταιρείες εκτελούν δρομολόγια με μεγάλη συνέπεια και ακρίβεια. ⛴ Δρομολόγια Καβάλα – Πρίνος Θάσου Η γραμμή Καβάλα – Π...

Δρομολόγια Θάσου ανά εταιρία από 21 έως 27 Απριλίου 2025

Αναλυτικά τα δρομολόγια φέρι (ferryboat) για τις γραμμές: ⦁Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου & ⦁Καβάλα - Πρίνος Δρομολόγια Κεραμωτή - Θάσος Από τη 1η Απριλίου 2025, τα δρομολόγια των φέρι στη γραμμή Κεραμωτή - Θάσος έχουν αυξηθεί σε 60 καθημερινά, με 30 αναχωρήσεις από κάθε λιμάνι, από τα 40 που ήταν μέχρι τέλη Μαρτίου 2025. Οι αναχωρήσεις γίνονται σχεδόν κάθε μισή ώρα, από τις 04:30 το πρωί έως τις 22:30 το βράδυ. Δρομολόγια Καβάλα - Πρίνος Τα δρομολόγια των φέρι στη γραμμή Καβάλα - Πρίνος παραμένουν στα 6 καθημερινά, με 3 αναχωρήσεις από κάθε λιμάνι, έως τις 31 Μαΐου 2025. Οι αναχωρήσεις γίνονται από τις 07:15 το πρωί έως τις 17:30 το απόγευμα και εκτελούνται από 4 ναυτιλιακές εταιρείες. Δείτε τις τιμές εισιτηρίων >> εδώ Δρομολόγια φέρι Κεραμωτή - Θάσος (Λιμένας) Δρομολόγια φέρι Καβάλα - Πρίνος Διαβάστε επίσης :  ⦁ Πρίνος Θάσου: Χωρίς βοήθεια οι κάτοικοι καθαρίζουν τον δρόμο για το μοναστήρι ⦁ Τοπικό Δημοψήφισμα για την Αποθήκευση CO2 στον Πρίνο – Παρέμβαση Δημοτών Θάσου ⦁ Πάσχα...

Δρομολόγια Θάσου ανά εταιρία από 9 έως 15 Ιουνίου 2025

Η εβδομάδα του Αγίου Πνεύματος (10–16 Ιουνίου 2025) φέρνει αυξημένη τουριστική κίνηση στα δρομολόγια ferry Καβάλας – Θάσου . Τα θερινά προγράμματα συνεχίζονται με πυκνές αναχωρήσεις, ειδικά στη γραμμή Κεραμωτής – Λιμένα , που εξυπηρετεί κάθε 30 λεπτά από νωρίς το πρωί έως τα μεσάνυχτα. 🔹 Κεραμωτή – Λιμένας Θάσου: έως 40 δρομολόγια ημερησίως 🔹 Καβάλα – Πρίνος Θάσου: 10 δρομολόγια την ημέρα 📆 Προτείνεται έγκαιρη άφιξη στο λιμάνι, σωστή ενημέρωση και καλή διάθεση για τις ημέρες με υψηλή πληρότητα . Δείτε παρακάτω αναλυτικά τα δρομολόγια ανά ημέρα και εταιρεία . #Δρομολόγια για Λήμνο Δρομολόγια φέρι Κεραμωτή - Θάσος (Λιμένας) Δρομολόγια φέρι Καβάλα - Πρίνος Διαβάστε επίσης :  ⦁ 10 πράγματα που μόνο στο ferry για Θάσο θα δεις να κουβαλάνε ⦁ Τροχόσπιτα και Αυτοκινούμενα στην Ελλάδα: Νέοι Κανόνες Στάθμευσης, Πρόστιμα & Αντιδράσεις από Φορείς ⦁ Αργίες 2025: Τριήμερα, Τετραήμερα & Στατιστικά Αν ψάχνετε για δρομολόγια ferry Καβάλα – Θάσος , τιμές φέρι , αναχωρήσεις...