Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δεν είναι ικανοποιημένοι οι καταναλωτές από τις ταξιδιωτικές εφαρμογές (έρευνα)

Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Applause σε 5.200 χρήστες εφαρμογών ταξιδιού και φιλοξενίας.


Η Applause είναι παγκόσμιος ηγέτης στις δοκιμές και την ψηφιακή ποιότητα και εξέτασε τη χρήση και την ικανοποίηση των χρηστών των εφαρμογών ταξιδιού και φιλοξενίας.

⦁Ποσοστό 37% των καταναλωτών που χρησιμοποιούν ταξιδιωτικές εφαρμογές ανέφερε ότι δεν τους ήταν χρήσιμες στη διαχείριση ταξιδιωτικών προβλημάτων ή απροόπτων όπως η εκ νέου κράτηση πτήσεων που ακυρώθηκαν, εύρεση καταλυμάτων της τελευταίας στιγμής.

⦁Το 20% σημείωσε ότι ήταν είτε «κάπως» ή «πολύ δυσαρεστημένο» με τη συνολική εμπειρία εφαρμογής.

⦁Ωστόσο, όταν τα σχέδια δεν αλλάζουν, η ικανοποίηση είναι πολύ μεγαλύτερη: το 67% απάντησε ότι ήταν κάπως ή εξαιρετικά ικανοποιημένο με τις εφαρμογές που χρησιμοποιούσαν για τον προγραμματισμό των λεπτομερειών του ταξιδιού.

⦁Περισσότερο από το 90% των ερωτηθέντων είχαν περισσότερες από μία εφαρμογές ταξιδιού ή φιλοξενίας στο τηλέφωνό τους και το 82% είχε ταξιδέψει τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο.

Γιατί χρησιμοποιούν τις ταξιδιωτικές εφαρμογές
Οι βασικότεροι λόγοι χρήσης των ταξιδιωτικών εφαρμογών έχουν ως εξής :

⦁Για να τους βοηθήσουν στον προγραμματισμό καταλυμάτων (23%).
⦁Για να κάνουν κρατήσεις πτήσεων (21%).
⦁Για να αγοράσουν εισιτήρια τρένου, πλοίου ή λεωφορείου (17%).
⦁Για να ενοικιάσουν αυτοκίνητο ή να κάνετε κράτηση αυτοκινήτου (12%).
⦁Για να κάνουν αγορές όπως ενοικιάσεις ποδηλάτων ή εισιτήρια μουσείων (12%) και κρατήσεις γευμάτων (10%).

Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι μη ικανοποίησης
Τα πιο αξιοσημείωτα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι ταξιδιώτες κατά τη χρήση εφαρμογών ήταν :

⦁Η αδυναμία εύρεσης των πληροφοριών που αναζητούσαν (18%),
⦁Οι πολύ αργοί χρόνοι απόκρισης της εφαρμογής (13%).
⦁Τα προβλήματα εντοπισμού (12%).
⦁Η δυσκολία στη χρήση μέσω διαφόρων πηγών πληρωμής (11%).
⦁Αιτήματα που δεν απαντήθηκαν ποτέ όπως προτιμώμενο δωμάτιο ξενοδοχείου ή επιλογή θέσεων, που δεν εκτελούνται επί τόπου (10%).

πηγή >> tourismtoday.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 17-6-2024 έως 23-6-2024

Αύξηση Δρομολογίων στις Τοπικές Γραμμές Φέρι της Θάσου από 1η Ιουνίου Από την 1η Ιουνίου, οι τοπικές γραμμές φέρι της Θάσου έχουν ενισχυθεί, προσφέροντας περισσότερες επιλογές για μετακινήσεις στους ταξιδιώτες και τους ντόπιους. Η αυξημένη συχνότητα δρομολογίων καθιστά τη μετακίνηση πιο άνετη και εύκολη, ιδιαίτερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Γραμμή Λιμένας Θάσου - Κεραμωτή Τα δρομολόγια στη γραμμή Λιμένας Θάσου - Κεραμωτή φτάνουν τα 72 ημερησίως, με 36 δρομολόγια από τη Θάσο και 36 από την Κεραμωτή. Πρώτο δρομολόγιο από Λιμένα Θάσου: 05:00 Τελευταίο δρομολόγιο από Λιμένα Θάσου: 23:00 Πρώτο δρομολόγιο από Κεραμωτή: 05:00 Τελευταίο δρομολόγιο από Κεραμωτή: 23:15 Αυτές οι αυξημένες δυνατότητες μετακίνησης διευκολύνουν την πρόσβαση στις όμορφες παραλίες και τα γραφικά τοπία της Θάσου. Γραμμή Πρίνος - Καβάλα Τα δρομολόγια στη γραμμή Πρίνος - Καβάλα αυξάνονται σε 10 ημερησίως, με 5 δρομολόγια από τον Πρίνο και 5 από την Καβάλα. Πρώτο δρομολόγιο από Πρίνο προς Καβάλα: 07:15 Τελευταίο δ...

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 5-8-2024 έως 11-8-2024

Δρομολόγια Καβάλα - Πρίνος Θάσου Το καλοκαίρι, η γραμμή Καβάλα - Πρίνος Θάσου προσφέρει 10 δρομολόγια καθημερινά, με 5 αναχωρήσεις από κάθε λιμάνι. Αυτή η γραμμή είναι ιδανική για τους επισκέπτες που επιθυμούν να απολαύσουν τη γραφική διαδρομή από την ηπειρωτική Ελλάδα προς το πανέμορφο νησί της Θάσου. Οι αναχωρήσεις πραγματοποιούνται από τις 07:15 το πρωί έως τις 18:30 το απόγευμα, δίνοντας μεγάλη ευελιξία στους επιβάτες. Δρομολόγια Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου Η γραμμή Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου είναι η πιο δημοφιλής επιλογή για γρήγορη πρόσβαση στο νησί, με 72 δρομολόγια καθημερινά, 36 από κάθε λιμάνι. Τα δρομολόγια εκτελούνται σχεδόν κάθε μισή ώρα, καθιστώντας εύκολη την οργάνωση του ταξιδιού σας. Οι πρώτες αναχωρήσεις ξεκινούν από τις 05:00 το πρωί και συνεχίζονται έως τις 23:15 το βράδυ. Τιμές Εισιτηρίων και Επόμενα Δρομολόγια Για να ενημερωθείτε για τις τιμές των εισιτηρίων μπορείτε να ακολουθήσετε τον παρακάτω σύνδεσμο >>  Τιμές Εισιτηρίων Επόμενα Δρομολόγια Για να ενημερωθ...

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 15-7-2024 έως 21-7-2024

Αύξηση Δρομολογίων στις Τοπικές Γραμμές Φέρι της Θάσου από 1η Ιουνίου Από την 1η Ιουνίου, οι τοπικές γραμμές φέρι της Θάσου έχουν ενισχυθεί, προσφέροντας περισσότερες επιλογές για μετακινήσεις στους ταξιδιώτες και τους ντόπιους. Η αυξημένη συχνότητα δρομολογίων καθιστά τη μετακίνηση πιο άνετη και εύκολη, ιδιαίτερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Γραμμή Λιμένας Θάσου - Κεραμωτή Τα δρομολόγια στη γραμμή Λιμένας Θάσου - Κεραμωτή φτάνουν τα 72 ημερησίως, με 36 δρομολόγια από τη Θάσο και 36 από την Κεραμωτή. Πρώτο δρομολόγιο από Λιμένα Θάσου: 05:00 Τελευταίο δρομολόγιο από Λιμένα Θάσου: 23:00 Πρώτο δρομολόγιο από Κεραμωτή: 05:00 Τελευταίο δρομολόγιο από Κεραμωτή: 23:15 Αυτές οι αυξημένες δυνατότητες μετακίνησης διευκολύνουν την πρόσβαση στις όμορφες παραλίες και τα γραφικά τοπία της Θάσου. Γραμμή Πρίνος - Καβάλα Τα δρομολόγια στη γραμμή Πρίνος - Καβάλα αυξάνονται σε 10 ημερησίως, με 5 δρομολόγια από τον Πρίνο και 5 από την Καβάλα. Πρώτο δρομολόγιο από Πρίνο προς Καβάλα: 07:15 Τελευταίο δ...