Ρεκόρ διακίνησης επιβατών στη Θάσο με σχεδόν μισό εκατομμύριο επιβάτες
Αύξηση της επιβατικής κίνησης από τα λιμάνια της Καβάλας καταγράφεται στα επίσημα στοιχεία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας για τον μήνα Αύγουστο.
Οι επιβάτες που διακινήθηκαν για τη Θάσο από όλα τα λιμάνια πλησιάζουν το μισό εκατομμύριο, γεγονός ενδεικτικό της πολύ μεγάλης πληρότητας που καταγράφηκε στα καταλύματα του νησιού μέσα στην «καρδιά» του καλοκαιριού.
Σημειώνεται ότι μέσα στη διετία της πανδημίας, την περίοδο 2020-2021, στη Θάσο υπήρξε οικοδομική έκρηξη, με εκατοντάδες οικοδομικές άδειες να καταλήγουν σε νέα καταλύματα.
Στις online πλατφόρμες κράτησης, το νησί εμφανίζεται φέτος με διπλάσια σε αριθμό καταλύματα σε σχέση με το 2019 και είναι απορίας άξιον πώς είναι δυνατόν να μην συμφωνούν και τα στοιχεία της ακτοπλοϊκής κίνησης σε αυτή τη μαζικότητα.
Αξίζει να επισημανθεί ακόμη ότι κάθε μέρα εκτελούνται 60 δρομολόγια από και προς το νησί, με τα φέρι να φτάνουν γεμάτα τουρίστες.
Οι δε ουρές που σχηματίζονται στα λιμάνια της ηπειρωτικής πλευράς, ειδικά στην Κεραμωτή, είναι αρκετών χιλιομέτρων.
Τι δείχνουν τα επίσημα στατιστικά στοιχεία
Στο άθροισμα των δύο πορθμειακών γραμμών (Καβάλας-Πρίνου και Κεραμωτής-Λιμένα) καταγράφηκε αύξηση της διακίνησης επιβατών κατά 7,5%.
Σε απόλυτους αριθμούς, μέσα σε έναν μήνα (Ιούλιος) διακινήθηκαν 459.386 επιβάτες.
Στα στατιστικά του Ιουλίου διευρύνεται το χάσμα μεταξύ των δύο πορθμειακών γραμμών μιας και η γραμμή που συνδέει την πρωτεύουσα του νομού με το λιμάνι του Πρίνου, υποβαθμίζεται συνεχώς.
Εκεί ακόμη και τον φετινό Ιούλιο, ο οποίος σπάει κάθε προηγούμενο ρεκόρ, καταγράφεται μείωση επιβατών κατά 18%.
Στον αντίποδα, η αύξηση επιβατών μόνο στο λιμάνι της Κεραμωτής πλησιάζει σε ποσοστό το 11% (σε σχέση με το +7,5% του μέσου όρου).
Εγκαταλείπουν το δίκυκλο
Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι όσο περνούν τα χρόνια όλο και λιγότεροι επιλέγουν να μεταβούν στο νησί με δίκυκλο, με την αύξηση των ΙΧ αυτοκινήτων να σπρώχνει την κατάσταση στα άκρα μιας και δοκιμάζονται καθημερινά οι αντοχές του οδικού δικτύου.
Μέχρι πέρυσι, περίπου 1 στα 20 οχήματα στα φέρι ήταν δίκυκλο. Φέτος είναι μόλις 1 στα 30.
Μόλις 1 στους 10 επέλεξαν άλλο νησί του Αιγαίου.Μεγαλύτερη, ποσοστιαία, είναι αύξηση που καταγράφεται στην διακίνηση από το λιμάνι της Καβάλας προς τα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου.
Στα άξια απορίας δεδομένα είναι η εκτόξευση της διακίνησης φορτηγών κατά 238%.
Οι επιβάτες που διακινήθηκαν για τη Θάσο από όλα τα λιμάνια πλησιάζουν το μισό εκατομμύριο, γεγονός ενδεικτικό της πολύ μεγάλης πληρότητας που καταγράφηκε στα καταλύματα του νησιού μέσα στην «καρδιά» του καλοκαιριού.
Σημειώνεται ότι μέσα στη διετία της πανδημίας, την περίοδο 2020-2021, στη Θάσο υπήρξε οικοδομική έκρηξη, με εκατοντάδες οικοδομικές άδειες να καταλήγουν σε νέα καταλύματα.
Στις online πλατφόρμες κράτησης, το νησί εμφανίζεται φέτος με διπλάσια σε αριθμό καταλύματα σε σχέση με το 2019 και είναι απορίας άξιον πώς είναι δυνατόν να μην συμφωνούν και τα στοιχεία της ακτοπλοϊκής κίνησης σε αυτή τη μαζικότητα.
Αξίζει να επισημανθεί ακόμη ότι κάθε μέρα εκτελούνται 60 δρομολόγια από και προς το νησί, με τα φέρι να φτάνουν γεμάτα τουρίστες.
Οι δε ουρές που σχηματίζονται στα λιμάνια της ηπειρωτικής πλευράς, ειδικά στην Κεραμωτή, είναι αρκετών χιλιομέτρων.
Τι δείχνουν τα επίσημα στατιστικά στοιχεία
Στο άθροισμα των δύο πορθμειακών γραμμών (Καβάλας-Πρίνου και Κεραμωτής-Λιμένα) καταγράφηκε αύξηση της διακίνησης επιβατών κατά 7,5%.
Σε απόλυτους αριθμούς, μέσα σε έναν μήνα (Ιούλιος) διακινήθηκαν 459.386 επιβάτες.
Στα στατιστικά του Ιουλίου διευρύνεται το χάσμα μεταξύ των δύο πορθμειακών γραμμών μιας και η γραμμή που συνδέει την πρωτεύουσα του νομού με το λιμάνι του Πρίνου, υποβαθμίζεται συνεχώς.
Εκεί ακόμη και τον φετινό Ιούλιο, ο οποίος σπάει κάθε προηγούμενο ρεκόρ, καταγράφεται μείωση επιβατών κατά 18%.
Στον αντίποδα, η αύξηση επιβατών μόνο στο λιμάνι της Κεραμωτής πλησιάζει σε ποσοστό το 11% (σε σχέση με το +7,5% του μέσου όρου).
Εγκαταλείπουν το δίκυκλο
Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι όσο περνούν τα χρόνια όλο και λιγότεροι επιλέγουν να μεταβούν στο νησί με δίκυκλο, με την αύξηση των ΙΧ αυτοκινήτων να σπρώχνει την κατάσταση στα άκρα μιας και δοκιμάζονται καθημερινά οι αντοχές του οδικού δικτύου.
Μέχρι πέρυσι, περίπου 1 στα 20 οχήματα στα φέρι ήταν δίκυκλο. Φέτος είναι μόλις 1 στα 30.
Μόλις 1 στους 10 επέλεξαν άλλο νησί του Αιγαίου.Μεγαλύτερη, ποσοστιαία, είναι αύξηση που καταγράφεται στην διακίνηση από το λιμάνι της Καβάλας προς τα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου.
Στα άξια απορίας δεδομένα είναι η εκτόξευση της διακίνησης φορτηγών κατά 238%.
Σημειώνεται ότι φέτος το λιμάνι της Καβάλας συνδέεται ακτοπλοϊκώς με τα νησιά: Λήμνος, Άγιος Ευστράτιος, Λέσβος, Οινούσσες, Χίος, Σάμος, Ικαρία, Πάτμος και Λέρος.
Η διακίνηση επιβατών προς τα νησιά αυτά αποτελεί μόλις το 1/10 της συνολικής διακίνησης από τα λιμάνια της Καβάλας μιας και η Θάσος ως προορισμός κυριαρχεί με πάνω από το 90%
Η διακίνηση επιβατών προς τα νησιά αυτά αποτελεί μόλις το 1/10 της συνολικής διακίνησης από τα λιμάνια της Καβάλας μιας και η Θάσος ως προορισμός κυριαρχεί με πάνω από το 90%
διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ >> kavalanews.gr
Διαβάστε επίσης :