Ενοικίαση αυτοκινήτων στη Θάσο
Χωρίς Πιστωτική Κάρτα, Χωρίς Καμία Εγγύηση 
με Πλήρη Ασφάλεια 
με Μηδενική Απαλλαγή σε ΟΛΕΣ τις κρατήσεις

Ταλαιπωρία για οικογένεια που επέλεξε τα ταξιδέψει από την Καβάλα για Θάσο – τρεις ώρες για ένα εισιτήριο


Μία απίστευτη ταλαιπωρία πέρασε οικογένεια που ήθελε να ταξιδέψει από το λιμάνι της Καβάλας για τη Θάσο.

Όπως περιγράφει ο πολίτης στην επιστολή του στο KavalaNews, δεν μπορούσε να βρει εκδοτήριο ανοιχτό να κόψει εισιτήριο για το πλοίο ή όταν έβρισκε δεν προλάβαινε να κόψει.

Σύμφωνα με τον ίδιο, στα τηλέφωνα δεν απαντούσε κανείς.

Αναλυτικά όσα περιγράφει:

«Σήμερα για πολλοστή φορά ήρθαμε στην Καβάλα για να πάρουμε το πλοίο για Θάσο. Προτιμήσαμε να πάμε Θάσο μέσω Καβάλας έναντι Κεραμωτής για να επισκεφθούμε και την πόλη σας και να πιούμε έναν καφέ.

Ήρθαμε στις 10:00 στην πόλη και στις 11:30 έφευγε το πλοίο για το οποίο δεν μπορούσαμε να κλείσουμε ηλεκτρονικά τα εισιτήρια μας. Οπότε αντί να κάνουμε μια βόλτα στην πόλη, περιμέναμε 1:30 ώρα στο λιμάνι για να ανοίξει το εκδοτήριο της ΑΝΕΘ και για να μας πει ότι δεν χωράμε.

Το τηλέφωνο εννοείται πως δεν το σήκωνε κάνεις.

Μας είπαν επίσης ότι δεν μπορούμε να εκδώσουμε εισιτήριο για το πλοίο των 14:00 και πρέπει να έρθουμε ξανά στις 13:00 για να βγάλουμε εισιτήριο.

Είπαμε ΟΚ πάμε βόλτα στην πόλη.

Πουθενά θέση parking! Πουθενά χώρος να σταθμεύσεις ακόμα και με πληρωμή. Πάει ακόμα μισή ώρα για να καταλήξουμε να πάμε πάλι στο «Μπρίκι» που ευτυχώς βρήκαμε χώρο να παρκάρουμε κάπου κοντά γιατί έχουμε μωρό παιδί.

Μια ώρα καθίσαμε αλλά δεν είδαμε το κέντρο και την αγορά της Καβάλας που θέλαμε. Πάμε ξανά λιμάνι 12:45.

Το πλοίο των 2 ήταν ήδη γεμάτο ενώ τα εκδοτήρια θα άνοιγαν στις 13:00. Μας είπαν να περιμένουμε το πλοίο των 2:30 αλλά και πάλι δεν έκοβαν εισιτήρια.

Ταλαιπωρία χωρίς λόγο. Απερισκεψία των εταιρειών τεράστια. Ανευθυνότητα υπερβολική.

Θάσος, που πάνε κυρίως οικογένειες με παιδιά σε αναμονή για ένα εισιτήριο μέσα σε αμάξια και στον ήλιο.

Από τις 10:00 έως τις 14:30 για ένα εισιτήριο που αν λειτουργούσε η ηλεκτρονική έκδοση εισιτηρίων ή ένα τηλεφωνικό κέντρο για κράτηση εισιτηρίων ο κάθε επισκέπτης:

- 1ον θα έκανε βόλτα στην Πόλη της Καβάλας και θα βοηθούσε την τοπική αγορά αντί να περιμένει επί ώρες σε ένα λιμάνι μέσα σε ένα αμάξι.

- 2ον δεν θα υπήρχε εκνευρισμός και ένταση.

- 3ον δεν θα κινδυνεύαν ζωές παιδιών και ηλικιωμένων που κάνουν υπομονή μέσα στη ζέστη επί ώρες για ένα εισιτήριο.

Τελικώς μας έβαλαν στο πλοίο των 14:30 αλλά ήμασταν μπροστά σε ένα εκδοτήριο από τις 12:45 μέχρι τις 14:20 γιατί έπρεπε πρώτα να φύγει το πλοίο των 14:00 και μετά να ανοίξει το εκδοτήριο της ΑΝΕΘ;

Ξέχασα να σας ενημερώσω ότι υπήρχε πολύς κόσμος που περίμενε με υπομονή σε σειρά και η ΑΝΕΘ προσπέλασε όλη τη σειρά για τρία άτομα για να βγάλουν εισιτήρια πριν από εμάς.

Μόλις έγινε διαμαρτυρία για το συμβάν άνοιξαν τα εκδοτήρια για το πλοίο των 14:30 και σταμάτησαν να δίνουν εισιτήρια σε άτομα που δεν ήταν στη σειρά αναμονής…».


Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 26-9-2022 έως 2-10-2022

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 19-9-2022 έως 25-9-2022

Αλλαγές στα δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 16-9-2022

Καθάρισαν το βυθό και την ακτή της Σκάλας Ποταμιάς

Σε λειτουργία τα νέα διόδια της Καβάλας τις επόμενες ημέρες - δείτε τιμές

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 12-9-2022 έως 15-9-2022

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 29-8-2022 έως 4-9-2022

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 22-8-2022 έως 28-8-2022

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 5-9-2022 έως 11-9-2022

Θάσος: Εναρμονισμένο με το τοπίο το Δημοτικό Σχολείο Ραχωνίου από ψηλά

KavalaNews.gr | online