Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Κριτικές Καταλυμάτων Επηρεάζουν τις Κρατήσεις: Νέα Έρευνα της Accor


Σύμφωνα με νέα έρευνα της Accor, το 97% των ταξιδιωτών διαβάζουν κριτικές καταλυμάτων πριν από την κράτηση. Αυτό το εύρημα υπογραμμίζει τη σημαντικότητα των κριτικών στη διαδικασία απόφασης για διαμονή.

Σημαντικότητα των Κριτικών

Η έκθεση, που βασίστηκε σε έρευνα 5.000 ταξιδιωτών από πέντε ευρωπαϊκές χώρες, δείχνει ότι οι κριτικές επισκεπτών είναι ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας στην απόφαση για κράτηση, ξεπερνώντας κριτήρια όπως το φαγητό, η σύνδεση στο Wi-Fi και τα πρότυπα υγιεινής.

Συχνότητα Ανάγνωσης Κριτικών

Περίπου 38% των επισκεπτών διαβάζουν κριτικές κάθε φορά που κάνουν κράτηση διαμονής, ενώ άλλο ένα 38% το κάνουν κάθε φορά που πρόκειται να κάνουν κράτηση. Κατά μέσο όρο, οι επισκέπτες διαβάζουν 9 κριτικές ανά ξενοδοχείο ή resort, με τους Πολωνούς να διαβάζουν τις περισσότερες.

Τι Ενδιαφέρει τους Ταξιδιώτες

Οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για την καθαριότητα των καταλυμάτων, με το 52% να το αναφέρει ως κορυφαία προτεραιότητα. Ακολουθούν η σχέση ποιότητας-τιμής (27%), τα υπνοδωμάτια (26%), η τοποθεσία (21%) και η φιλικότητα του προσωπικού (19%).

Διαφοροποιήσεις ανά Τύπο Ταξιδιού

Οι κριτικές είναι πιο σημαντικές για ζευγάρια και οικογένειες από ό,τι για μεμονωμένους ταξιδιώτες. Το 85% των ζευγαριών και το 82% των οικογενειών θεωρούν τις κριτικές κρίσιμες, ενώ το 66% των μεμονωμένων ταξιδιωτών και το 55% των επαγγελματιών ταξιδιωτών τις θεωρούν επίσης σημαντικές.

Αντιμετώπιση Κριτικών

Το 63% των ταξιδιωτών που διαβάζουν κριτικές προσπαθούν να ακολουθήσουν μια ισορροπημένη προσέγγιση, εξετάζοντας τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές κριτικές. Οι ερωτηθέντες από το Ηνωμένο Βασίλειο είναι πιο πιθανό να ακολουθήσουν αυτή την προσέγγιση.

Σημαντικότητα Πρόσφατων Κριτικών

Περισσότεροι από τα δύο τρίτα (67%) των ταξιδιωτών αγνοούν κριτικές που είναι παλαιότερες από έξι μήνες, τονίζοντας τη σημασία των πρόσφατων κριτικών για τις αποφάσεις τους.

Συγγραφή Κριτικών μετά τη Διαμονή

Μετά τη διαμονή τους, το 57% των επισκεπτών γράφουν κριτικές για τουλάχιστον τις μισές διαμονές τους. Οι ταξιδιώτες από την Πολωνία είναι πιο πιθανό να γράψουν κριτικές, με ποσοστό 95%, ενώ οι επισκέπτες από το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν τις λιγότερες πιθανότητες.

Απαντήσεις σε Κριτικές από τα Ξενοδοχεία

Το 71% των ερωτηθέντων εκτιμούν τα ξενοδοχεία που αφιερώνουν χρόνο για να απαντήσουν σε κριτικές. Αυτό το ποσοστό είναι υψηλότερο στην Ισπανία (78%) και χαμηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο (59%). Ωστόσο, το 12% θεωρεί ότι η απάντηση στις κριτικές μπορεί να φαίνεται ανειλικρινής ή απλώς μια επιχειρηματική απαίτηση.

Συμπέρασμα

Οι κριτικές καταλυμάτων παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία απόφασης των ταξιδιωτών για κράτηση. Οι ξενοδόχοι πρέπει να δίνουν προσοχή στις κριτικές και να απαντούν με ειλικρίνεια και ενδιαφέρον για να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των πελατών.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δρομολόγια ferry Καβάλα – Πρίνος & Κεραμωτή – Λιμένας 22–28 Σεπτεμβρίου 2025

Τα εβδομαδιαία δρομολόγια ferry για Καβάλα Θάσος και Κεραμωτή Θάσος συνεχίζονται κανονικά, με τακτικές αναχωρήσεις και αυτή την εβδομάδα. ⛴ Από την Κεραμωτή προς τον Λιμένα Θάσου υπάρχουν δρομολόγια περίπου κάθε μισή ώρα. Η διαδρομή διαρκεί περίπου 35 λεπτά, ιδανική για γρήγορη πρόσβαση στο νησί. ⛴ Από την Καβάλα προς τον Πρίνο πραγματοποιούνται 5 καθημερινά δρομολόγια. Το λιμάνι της Καβάλας βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, διευκολύνοντας την επιβίβαση οδικώς ή πεζοί. 💡 Συμβουλή ταξιδιού: Επιλέξτε πρωινά ή μεσημεριανά δρομολόγια για άνεση και φτάστε 30 λεπτά νωρίτερα σε ώρες αιχμής. Στο πρόγραμμα παρακάτω περιλαμβάνονται όλες οι ώρες αναχώρησης. # Δρομολόγια για Λήμνο    Δρομολόγια φέρι Κεραμωτή - Θάσος (Λιμένας) Δρομολόγια φέρι Καβάλα - Πρίνος Διαβάστε επίσης :  ⦁ Πώς οι τουρίστες χρησιμοποιούν το ChatGPT | Το μέλλον του ταξιδιού ⦁ Θάσος & Νησιά ΒΑ Αιγαίου: Αύξηση επιβατικής κίνησης καλοκαίρι 2025 | Αναλυτικά στατιστικά δρομολογίων ⦁ Καλοκαίρι 2025: Τα Νησιά...

Δρομολόγια Ferry Καβάλα – Θάσος από 1η Οκτωβρίου 2025 | Νέο Πρόγραμμα

Αλλαγές στα δρομολόγια προς Θάσο από 1η Οκτωβρίου 2025 Από την 1η Οκτωβρίου 2025 τίθεται σε ισχύ το φθινοπωρινό πρόγραμμα δρομολογίων ferry προς Θάσο, με προσαρμογή στη μειωμένη ζήτηση της περιόδου. Τα δρομολόγια συνεχίζουν να εξυπηρετούν καθημερινά τόσο τους κατοίκους όσο και τους επισκέπτες του νησιού, εξασφαλίζοντας άνετη και ασφαλή σύνδεση με την ηπειρωτική Ελλάδα. 🚢 Δρομολόγια Κεραμωτή – Λιμένας Θάσου Στην κύρια γραμμή Κεραμωτή – Θάσος (Λιμένας)  θα εκτελούνται πλέον 30 δρομολόγια καθημερινά από κάθε λιμάνι. Οι αναχωρήσεις πραγματοποιούνται περίπου ανά 30 λεπτά έως μια ώρα , ξεκινώντας από τις 04:30 το πρωί έως τις 22:30 το βράδυ . Η γραμμή παραμένει η βασική σύνδεση με τη Θάσο, προσφέροντας γρήγορη πρόσβαση και ευελιξία για ημερήσιες εκδρομές και μετακινήσεις. ⛴ Δρομολόγια Καβάλα – Πρίνος Θάσου Η γραμμή Καβάλα – Πρίνος προσαρμόζεται σε 3 δρομολόγια ημερησίως (αναχωρήσεις από Καβάλα στις 07:15, 12:00 και 15:45 , και από Πρίνο στις 09:15, 14:00 και 17:30 ). Απ...

Δρομολόγια φέρι για Θάσο ανά εταιρία από 6 έως 12 Οκτωβρίου 2025

🚢 Τα εβδομαδιαία δρομολόγια ferry προς Θάσο εξυπηρετούν καθημερινά τόσο από την Καβάλα προς τον Πρίνο όσο και από την Κεραμωτή προς τον Λιμένα. ⦁Στη γραμμή Κεραμωτή - Θάσος (Λιμένας) εκτελούνται 30 δρομολόγια (από κάθε λιμάνι) κάθε μέρα (Δευτέρα έως Κυριακή), με συχνότητα ανά 30-60 λεπτά. ⦁Στη γραμμή Καβάλα - Πρίνος πραγματοποιούνται τρία δρομολόγια ημερησίως (Δευτέρα έως Κυριακή) από κάθε λιμάνι. 📌 Δείτε παρακάτω τους πίνακες με το πλήρες πρόγραμμα. # Δρομολόγια για Λήμνο    Δρομολόγια φέρι Κεραμωτή - Θάσος (Λιμένας) Δρομολόγια φέρι Καβάλα - Πρίνος Διαβάστε επίσης :  ⦁ Κατοικίδια στο πλοίο – Τι ισχύει 🐾⛴️ ⦁ Μεταφορά Ηλεκτρικών Οχημάτων με πλοίο – Τι Ισχύει ⦁ Θάσος & Νησιά ΒΑ Αιγαίου: Αύξηση επιβατικής κίνησης καλοκαίρι 2025 | Αναλυτικά στατιστικά δρομολογίων ⦁ Καλοκαίρι 2025: Τα Νησιά που Προτίμησαν οι Έλληνες και οι Ξένοι Ταξιδιώτες Οι γραμμές Καβάλα Πρίνος και Κεραμωτή Θάσος συνεχίζουν να αποτελούν τον βασικό σύνδεσμο με το νησί. Ενημερωθείτε για τα εβδ...