Οι Κριτικές Καταλυμάτων Επηρεάζουν τις Κρατήσεις: Νέα Έρευνα της Accor
Σύμφωνα με νέα έρευνα της Accor, το 97% των ταξιδιωτών διαβάζουν κριτικές καταλυμάτων πριν από την κράτηση. Αυτό το εύρημα υπογραμμίζει τη σημαντικότητα των κριτικών στη διαδικασία απόφασης για διαμονή.
Σημαντικότητα των Κριτικών
Η έκθεση, που βασίστηκε σε έρευνα 5.000 ταξιδιωτών από πέντε ευρωπαϊκές χώρες, δείχνει ότι οι κριτικές επισκεπτών είναι ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας στην απόφαση για κράτηση, ξεπερνώντας κριτήρια όπως το φαγητό, η σύνδεση στο Wi-Fi και τα πρότυπα υγιεινής.
Συχνότητα Ανάγνωσης Κριτικών
Περίπου 38% των επισκεπτών διαβάζουν κριτικές κάθε φορά που κάνουν κράτηση διαμονής, ενώ άλλο ένα 38% το κάνουν κάθε φορά που πρόκειται να κάνουν κράτηση. Κατά μέσο όρο, οι επισκέπτες διαβάζουν 9 κριτικές ανά ξενοδοχείο ή resort, με τους Πολωνούς να διαβάζουν τις περισσότερες.
Τι Ενδιαφέρει τους Ταξιδιώτες
Οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για την καθαριότητα των καταλυμάτων, με το 52% να το αναφέρει ως κορυφαία προτεραιότητα. Ακολουθούν η σχέση ποιότητας-τιμής (27%), τα υπνοδωμάτια (26%), η τοποθεσία (21%) και η φιλικότητα του προσωπικού (19%).
Διαφοροποιήσεις ανά Τύπο Ταξιδιού
Οι κριτικές είναι πιο σημαντικές για ζευγάρια και οικογένειες από ό,τι για μεμονωμένους ταξιδιώτες. Το 85% των ζευγαριών και το 82% των οικογενειών θεωρούν τις κριτικές κρίσιμες, ενώ το 66% των μεμονωμένων ταξιδιωτών και το 55% των επαγγελματιών ταξιδιωτών τις θεωρούν επίσης σημαντικές.
Αντιμετώπιση Κριτικών
Το 63% των ταξιδιωτών που διαβάζουν κριτικές προσπαθούν να ακολουθήσουν μια ισορροπημένη προσέγγιση, εξετάζοντας τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές κριτικές. Οι ερωτηθέντες από το Ηνωμένο Βασίλειο είναι πιο πιθανό να ακολουθήσουν αυτή την προσέγγιση.
Σημαντικότητα Πρόσφατων Κριτικών
Περισσότεροι από τα δύο τρίτα (67%) των ταξιδιωτών αγνοούν κριτικές που είναι παλαιότερες από έξι μήνες, τονίζοντας τη σημασία των πρόσφατων κριτικών για τις αποφάσεις τους.
Συγγραφή Κριτικών μετά τη Διαμονή
Μετά τη διαμονή τους, το 57% των επισκεπτών γράφουν κριτικές για τουλάχιστον τις μισές διαμονές τους. Οι ταξιδιώτες από την Πολωνία είναι πιο πιθανό να γράψουν κριτικές, με ποσοστό 95%, ενώ οι επισκέπτες από το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν τις λιγότερες πιθανότητες.
Απαντήσεις σε Κριτικές από τα Ξενοδοχεία
Το 71% των ερωτηθέντων εκτιμούν τα ξενοδοχεία που αφιερώνουν χρόνο για να απαντήσουν σε κριτικές. Αυτό το ποσοστό είναι υψηλότερο στην Ισπανία (78%) και χαμηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο (59%). Ωστόσο, το 12% θεωρεί ότι η απάντηση στις κριτικές μπορεί να φαίνεται ανειλικρινής ή απλώς μια επιχειρηματική απαίτηση.
Συμπέρασμα
Οι κριτικές καταλυμάτων παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία απόφασης των ταξιδιωτών για κράτηση. Οι ξενοδόχοι πρέπει να δίνουν προσοχή στις κριτικές και να απαντούν με ειλικρίνεια και ενδιαφέρον για να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των πελατών.