Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού έρχεται στη Θάσο | Πρότζεκτ με συμμετοχή των κατοίκων για την τουριστική ανάκαμψη
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (Π.Ο.Τ.) των Ηνωμένων Εθνών θα ξεκινήσει συνεργασία με το Δήμο Θάσου προκειμένου να ενισχύσει την ανθεκτικότητα του τουριστικού κλάδου στο νησί, τοποθετώντας τους ανθρώπους στην καρδιά της προσπάθειας αυτής.
Σε συνεργασία με το μέλος του, ICF, ο Οργανισμός θα συνεργαστεί με ντόπιους μετόχους του τουρισμού και κατοίκους στο πλαίσιο μιας σειράς πρότζεκτ Τεχνικής Συνεργασίας. Η συνεργασία θα εστιάσει σε ορισμένα σημεία-κλειδί με στόχο να επιταχυνθεί η ανάκαμψη από τις επιπτώσεις της πανδημίας στον τουρισμό του νησιού και να ενισχυθεί η ανθεκτικότητά του σε μελλοντικές κρίσεις.
Κύριο φάσμα εφαρμογής του πρότζεκτ είναι να ενισχυθούν οι προσπάθειες ανάκαμψης του τουρισμού της Θάσου μετά την πανδημία, σε πρώτη φάση μέσα από την αξιολόγηση των πρωτοβουλιών μάρκετινγκ του νησιού και του τουριστικού προϊόντος του κατά τη διάρκεια της πανδημίας, και έπειτα παρέχοντας συστάσεις βελτίωσης.
Οι συνεργάτες του πρότζεκτ.
Θα αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα των πρωτοβουλιών μάρκετινγκ που εφαρμόστηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με έμφαση στο πόσο συμβατές είναι με τις τρέχουσες τουριστικές τάσεις και απαιτήσεις.
Θα εξετάσουν τις απόψεις των δημοτικών αρχών και των τοπικών φορέων για τα τρέχοντα τουριστικά προϊόντα της Θάσου.
Θα διερευνήσουν και θα εντοπίσουν τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές σχετικά με τις δραστηριότητες μάρκετινγκ για την εποχή μετά την πανδημία και θα καταλήξουν σε βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μοντέλα που θα εφαρμοστούν στη Θάσο.
Θα προσδιορίσουν τις τουριστικές αγορές που θα είναι σημαντικές για τη Θάσο και θα εντοπίσουν τρόπους για καλύτερη προσέγγισή τους.
Επιπλέον, ο ΠΟΤ θα συνεργαστεί με το δήμο Θάσου και με την ICF για τη Μελέτη Κατοίκων της Θάσου, στο πλαίσιο της οποίας θα γίνει συλλογή πληροφοριών σχετικά με το πώς οι κάτοικοι αντιλαμβάνονται και συμμετέχουν στον τουρισμό του νησιού τους, τόσο σε επίπεδο οικονομικού αντίκτυπου του κλάδου όσο και σε επίπεδο κοινωνικο-πολιτιστικών επιπτώσεών τους.
Η πληροφόρηση, που θα προκύψει από τη Μελέτη, θα αξιοποιηθεί για μια αναφορά που θα περιλαμβάνει σειρά συστάσεων και προτεινόμενων δράσεων εάν κρίνεται απαραίτητο.
Η δραστηριότητα στο πλαίσιο του μάρκετινγκ θα ολοκληρωθεί στα τέλη Ιουλίου και η μελέτη Κατοίκων θα «τρέξει» μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, και τα αποτελέσματά της θα δημοσιοποιηθούν στα τέλη της χρονιάς.
πηγή >> tornosnews
Διαβάστε επίσης :