Αεροπορική εταιρία ξεκίνησε να ζυγίζει τους επιβάτες
H Finnair, ο εθνικός αερομεταφορέας της Φινλανδίας, ξεκίνησε να ζυγίζει τους επιβάτες (και τις χειραποσκευές τους), στο check-in, στο Ελσίνκι.
Πρόκειται για μια εθελοντική ενέργεια, που στόχο έχει να βελτιώσει τις εκτιμήσεις βάρους των αεροπλάνων πριν από την απογείωση.
Η δοκιμαστική ενέργεια ξεκίνησε τη Δευτέρα και μέχρι το πρωί της Πέμπτης είχαν ήδη συμμετάσχει 800 εθελοντές, δήλωσε η Päivyt Tallqvist, ανώτερη αντιπρόεδρος επικοινωνίας της Finnair στο CNN, προσθέτοντας ότι η αεροπορική εταιρία “εξεπλάγη θετικά από τον αριθμό των εθελοντών”.
“Ενημερώσαμε τους πελάτες της Finnair για την έρευνα αυτή μέσω των κοινωνικών μας δικτύων και της εφαρμογής μας για κινητά, και οι πρώτοι εθελοντές ζήτησαν προληπτικά να συμμετάσχουν ακόμη και πριν τοποθετηθεί ο εξοπλισμός”, δήλωσε η ίδια.
Σχεδιάζεται να ζυγιστούν 1.200 επιβάτες για τη χειμερινή περίοδο και περισσότεροι για το καλοκαίρι.
Σύμφωνα με την κα. Tallqvist, η αεροπορική εταιρία συγκεντρώνει δεδομένα σχετικά με το μέσο βάρος των επιβατών και των χειραποσκευών τους “για τους σκοπούς των υπολογισμών ισορροπίας και επιδόσεων των αεροσκαφών που απαιτούνται για την ασφαλή λειτουργία των πτήσεων”.
Οι αεροπορικές εταιρίες υπολογίζουν το βάρος των αεροπλάνων -το βάρος όλων των επιβατών, καθώς και του φορτίου και των αποσκευών στον χώρο των αποσκευών, καθώς και άλλα όπως η τροφοδοσία και οι δεξαμενές νερού στο αεροσκάφος- πριν από κάθε απογείωση, μαζί με το κέντρο βάρους τους.
Πρόκειται για μια εθελοντική ενέργεια, που στόχο έχει να βελτιώσει τις εκτιμήσεις βάρους των αεροπλάνων πριν από την απογείωση.
Η δοκιμαστική ενέργεια ξεκίνησε τη Δευτέρα και μέχρι το πρωί της Πέμπτης είχαν ήδη συμμετάσχει 800 εθελοντές, δήλωσε η Päivyt Tallqvist, ανώτερη αντιπρόεδρος επικοινωνίας της Finnair στο CNN, προσθέτοντας ότι η αεροπορική εταιρία “εξεπλάγη θετικά από τον αριθμό των εθελοντών”.
“Ενημερώσαμε τους πελάτες της Finnair για την έρευνα αυτή μέσω των κοινωνικών μας δικτύων και της εφαρμογής μας για κινητά, και οι πρώτοι εθελοντές ζήτησαν προληπτικά να συμμετάσχουν ακόμη και πριν τοποθετηθεί ο εξοπλισμός”, δήλωσε η ίδια.
Σχεδιάζεται να ζυγιστούν 1.200 επιβάτες για τη χειμερινή περίοδο και περισσότεροι για το καλοκαίρι.
Σύμφωνα με την κα. Tallqvist, η αεροπορική εταιρία συγκεντρώνει δεδομένα σχετικά με το μέσο βάρος των επιβατών και των χειραποσκευών τους “για τους σκοπούς των υπολογισμών ισορροπίας και επιδόσεων των αεροσκαφών που απαιτούνται για την ασφαλή λειτουργία των πτήσεων”.
Οι αεροπορικές εταιρίες υπολογίζουν το βάρος των αεροπλάνων -το βάρος όλων των επιβατών, καθώς και του φορτίου και των αποσκευών στον χώρο των αποσκευών, καθώς και άλλα όπως η τροφοδοσία και οι δεξαμενές νερού στο αεροσκάφος- πριν από κάθε απογείωση, μαζί με το κέντρο βάρους τους.
Το βάρος και η ευθυγράμμιση ενός αεροσκάφους μπορούν να επηρεάσουν το πού μπορούν να καθίσουν οι επιβάτες, και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και πόσοι επιβάτες επιτρέπεται να επιβιβαστούν, καθώς και πόσες αποσκευές μπορούν να τοποθετηθούν στον χώρο αποσκευών. Κάθε αεροσκάφος έχει καθορισμένο μέγιστο βάρος για ασφαλή απογείωση.
“Ενώ οι αεροπορικές εταιρίες γνωρίζουν το βάρος όλων των άλλων πτυχών, το βάρος των πελατών και των χειραποσκευών τους υπολογίζεται με βάση τα μέσα βάρη που επιβεβαιώνονται από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας”, δήλωσε η κα. Tallqvist.
Οι αεροπορικές εταιρίες χρησιμοποιούν γενικά τα μέσα βάρη των επιβατών που παρέχονται από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας της Αεροπορίας, αλλά μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν τα δικά τους, υπογεγραμμένα από τις αρχές. Η Finnair χρησιμοποιεί τις δικές της μετρήσεις από το 2018, αλλά αυτές πρέπει να επικαιροποιούνται κάθε πέντε χρόνια -γι’ αυτό και η συγκεκριμένη πρωτοβουλία.
Η Korean Air διεξήγαγε το δικό της πρόγραμμα ζύγισης το 2023, ενώ η Air New Zealand έκανε επίσης έρευνα βάρους πέρυσι.
Η Finnair συλλέγει δεδομένα, τόσο για τη χειμερινή, όσο και για τη θερινή περίοδο, καθώς οι επιβάτες τείνουν να φορούν βαρύτερα ρούχα και παλτό κατά τη διάρκεια των κρύων φινλανδικών χειμώνων. Οι χειμερινές μετρήσεις θα ολοκληρωθούν τον Φεβρουάριο, ενώ οι καλοκαιρινές θα πραγματοποιηθούν μεταξύ Απριλίου και Μαΐου.
Η αεροπορική εταιρία λέει ότι θα υπολογίσει ένα μέσο βάρος από τις μετρήσεις που θα γίνουν και θα στείλει τα δεδομένα στη Φινλανδική Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών για επαλήθευση. Τα βάρη θα χρησιμοποιηθούν για τους υπολογισμούς φόρτωσης από το 2025-30.
Και ενώ πολλοί επιβάτες θα προτιμούσαν να κρατήσουν το βάρος τους μυστικό, η Satu Munnukka, επικεφαλής των επίγειων διαδικασιών της Finnair, διαβεβαίωσε τους επιβάτες σε δήλωσή της ότι “τα δεδομένα που συλλέγονται δεν συνδέονται με κανένα τρόπο με τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη”.
“Ενώ οι αεροπορικές εταιρίες γνωρίζουν το βάρος όλων των άλλων πτυχών, το βάρος των πελατών και των χειραποσκευών τους υπολογίζεται με βάση τα μέσα βάρη που επιβεβαιώνονται από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας”, δήλωσε η κα. Tallqvist.
Οι αεροπορικές εταιρίες χρησιμοποιούν γενικά τα μέσα βάρη των επιβατών που παρέχονται από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας της Αεροπορίας, αλλά μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν τα δικά τους, υπογεγραμμένα από τις αρχές. Η Finnair χρησιμοποιεί τις δικές της μετρήσεις από το 2018, αλλά αυτές πρέπει να επικαιροποιούνται κάθε πέντε χρόνια -γι’ αυτό και η συγκεκριμένη πρωτοβουλία.
Η Korean Air διεξήγαγε το δικό της πρόγραμμα ζύγισης το 2023, ενώ η Air New Zealand έκανε επίσης έρευνα βάρους πέρυσι.
Η Finnair συλλέγει δεδομένα, τόσο για τη χειμερινή, όσο και για τη θερινή περίοδο, καθώς οι επιβάτες τείνουν να φορούν βαρύτερα ρούχα και παλτό κατά τη διάρκεια των κρύων φινλανδικών χειμώνων. Οι χειμερινές μετρήσεις θα ολοκληρωθούν τον Φεβρουάριο, ενώ οι καλοκαιρινές θα πραγματοποιηθούν μεταξύ Απριλίου και Μαΐου.
Η αεροπορική εταιρία λέει ότι θα υπολογίσει ένα μέσο βάρος από τις μετρήσεις που θα γίνουν και θα στείλει τα δεδομένα στη Φινλανδική Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών για επαλήθευση. Τα βάρη θα χρησιμοποιηθούν για τους υπολογισμούς φόρτωσης από το 2025-30.
Και ενώ πολλοί επιβάτες θα προτιμούσαν να κρατήσουν το βάρος τους μυστικό, η Satu Munnukka, επικεφαλής των επίγειων διαδικασιών της Finnair, διαβεβαίωσε τους επιβάτες σε δήλωσή της ότι “τα δεδομένα που συλλέγονται δεν συνδέονται με κανένα τρόπο με τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη”.
πηγή >> money-tourism.gr
Διαβάστε επίσης :