Θα γίνουν οι διακοπές αγαθό πολυτελείας; | Τι απαντούν κορυφαία στελέχη της αγοράς
Οι άνθρωποι εξακολουθούν να εμφανίζονται διατεθειμένοι να ξοδέψουν πολλά χρήματα για τις διακοπές τους. Αλλά το κόστος των διακοπών αυξάνεται κάθε χρόνο και ακόμη κι αν η επιθυμία για ταξίδια και διακοπές είναι απέραντη, ο διαθέσιμος προϋπολογισμός για πτήσεις, ξενοδοχεία και all-inclusive διαμονές είναι περιορισμένος.
πηγή >> money-tourism.gr
Σε συνδυασμό δε με το κατακόρυφα αυξημένο κόστος διαβίωσης οι διακοπές μοιάζουν με είδος πολυτελείας για μια μερίδα ανθρώπων. Τι υποστηρίζουν, όμως, οι ειδικοί; Και πότε φαίνεται να επιτυγχάνεται το ανώτατο όριο των αυξήσεων των τιμών των ταξιδιωτικών πακέτων;
Παρά το αυξημένο κόστος των διακοπών, η RTK δεν αναγνωρίζει καμία απροθυμία από την πλευρά των ταξιδιωτών. “Πολύ λίγοι άνθρωποι θέλουν να στερηθούν τα ταξίδια”, λέει ο Thomas Bösl, διευθύνων σύμβουλος της RTK. Ωστόσο, απευθύνει μια προειδοποίηση: “Ο κλάδος πρέπει να προσέξει να μην ξεπεράσει τα όρια. Τα ταξίδια δεν πρέπει να γίνουν είδος πολυτελείας”.
Στο ίδιο μήκος κύματος και η τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου της Butterfly, Ömer Karaca, ο οποίος λέει με νόημα: “Βλέπουμε τον κίνδυνο οι διακοπές να γίνουν είδος πολυτελείας”.
Και, δυστυχώς, δεν μπορούν όλοι να ανταποκριθούν οικονομικά στην αγορά ειδών πολυτελείας. Το αφεντικό της TSS, Manuel Molina, έχοντας κατά νου τις οικογένειες βλέπει ελάχιστα “περιθώρια βελτίωσης” στις αυξήσεις των τιμών.
Ο Markus Orth, επικεφαλής του Lufthansa City Center (LCC), υποστηρίζει πως “το περασμένο καλοκαίρι έδειξε ότι ήταν πολύ ακριβό για πολλές οικογένειες”. Το αποτέλεσμα για το LCC είναι να καταγράφεται ισχυρή δραστηριότητα έγκαιρων κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2024.
Οι αυξήσεις των τιμών δημιούργησαν ένα άλλο φαινόμενο: Ακόμη και αν οι πωλήσεις είναι (ακόμη) καλές, ο αριθμός των ατόμων που κάνουν κρατήσεις συνεχίζει να μειώνεται. Σύμφωνα με το ταξιδιωτικό γραφείο Reiseland, πέρυσι πέτυχε το 100% του κύκλου εργασιών του για το 2019 με περίπου το 80% των πελατών του.
Όλο και λιγότερες κρατήσεις
Αυτό το χάσμα μεταξύ πωλήσεων και επιβατών εξελίσσεται σε πραγματικό πρόβλημα, με τον Klaus Wilmsmeier από την TUI Travel Star να επισημαίνει: “Ο αριθμός των ταξιδιωτών μειώνεται σε σχέση με το 2019.
Παρά το αυξημένο κόστος των διακοπών, η RTK δεν αναγνωρίζει καμία απροθυμία από την πλευρά των ταξιδιωτών. “Πολύ λίγοι άνθρωποι θέλουν να στερηθούν τα ταξίδια”, λέει ο Thomas Bösl, διευθύνων σύμβουλος της RTK. Ωστόσο, απευθύνει μια προειδοποίηση: “Ο κλάδος πρέπει να προσέξει να μην ξεπεράσει τα όρια. Τα ταξίδια δεν πρέπει να γίνουν είδος πολυτελείας”.
Στο ίδιο μήκος κύματος και η τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου της Butterfly, Ömer Karaca, ο οποίος λέει με νόημα: “Βλέπουμε τον κίνδυνο οι διακοπές να γίνουν είδος πολυτελείας”.
Και, δυστυχώς, δεν μπορούν όλοι να ανταποκριθούν οικονομικά στην αγορά ειδών πολυτελείας. Το αφεντικό της TSS, Manuel Molina, έχοντας κατά νου τις οικογένειες βλέπει ελάχιστα “περιθώρια βελτίωσης” στις αυξήσεις των τιμών.
Ο Markus Orth, επικεφαλής του Lufthansa City Center (LCC), υποστηρίζει πως “το περασμένο καλοκαίρι έδειξε ότι ήταν πολύ ακριβό για πολλές οικογένειες”. Το αποτέλεσμα για το LCC είναι να καταγράφεται ισχυρή δραστηριότητα έγκαιρων κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2024.
Οι αυξήσεις των τιμών δημιούργησαν ένα άλλο φαινόμενο: Ακόμη και αν οι πωλήσεις είναι (ακόμη) καλές, ο αριθμός των ατόμων που κάνουν κρατήσεις συνεχίζει να μειώνεται. Σύμφωνα με το ταξιδιωτικό γραφείο Reiseland, πέρυσι πέτυχε το 100% του κύκλου εργασιών του για το 2019 με περίπου το 80% των πελατών του.
Όλο και λιγότερες κρατήσεις
Αυτό το χάσμα μεταξύ πωλήσεων και επιβατών εξελίσσεται σε πραγματικό πρόβλημα, με τον Klaus Wilmsmeier από την TUI Travel Star να επισημαίνει: “Ο αριθμός των ταξιδιωτών μειώνεται σε σχέση με το 2019.
Με μια πρώτη ματιά, η αύξηση των τιμών των ταξιδιών και η συνακόλουθη αύξηση του κύκλου εργασιών το διαψεύδουν αυτό”. Το ίδιο ακούγεται και από την ADAC: “Κατά το έτος που ολοκληρώθηκε, είχαμε λιγότερες κρατήσεις αλλά υψηλότερο κύκλο εργασιών. Αυτή η τάση θα μπορούσε να συνεχιστεί”. Έτσι, τα ερωτήματα παραμένουν: Πού βρίσκονται αυτοί οι πελάτες και πως μπορούν να ξανακερδηθούν;
Διαβάστε επίσης :