Tαξιδέψτε με την Aegean Airlines -
Χωρίς Πιστωτική Κάρτα, Χωρίς Καμία Εγγύηση
με Πλήρη Ασφάλεια
με Μηδενική Απαλλαγή σε ΟΛΕΣ τις κρατήσεις

1ος Χειμερινός ορεινός αγώνας Winterun (palia kavala)

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Υψομετρική Κατάβαση
622m
Κόστος συμμετοχής: 10€
Ο Σύλλογος Παλιάς Καβάλας διοργανώνει τη Κυριακή 26 Ιανουαρίου, στις 10.30 το πρωί, τον 1ο χειμερινό ορεινό αγώνα δρόμου με την ονομασία Winterun – paliakavala
Ο αγώνας έχει αφετηρία και τερματισμό την πλατεία του χωριού της Παλιάς Καβάλας. Η διαδρομή παρουσιάζει μια ποικιλία από χωματόδρομο, κατηφορικά μονοπάτια και δασικό δρόμο. Ο βαθμός δυσκολίας του αγώνα χαρακτηρίζεται «μέτριος».

Πρόσβαση στην περιοχή του αγώνα

Από Θεσσαλονίκη αλλά και από Ξάνθη προς Καβάλα -  ταξιδεύοντας επί της Εγνατίας οδού, συναντούμε την έξοδο προς Καβάλα-Δράμα και την ακολουθούμε. Στην συνέχεια και άμεσα ακολουθούμε τις πινακίδες προς Δράμα – σε 4χιλιόμετρα φτάνουμε στο χωριό Αμυγδαλεώνας, το οποίο διασχίζουμε.
Πλησιάζοντας στο τέρμα του χωριού (κατάστημα Mega Jumbo - δεξιά μας) συναντούμε διασταύρωση όπου υπάρχουν πινακίδες που θα μας κατευθύνουν δεξιά προς το χωριό Παλαιά Καβάλα. Σε 7 περίπου χιλιόμετρα φτάνουμε στη Παλαιά Καβάλα όπου θα υπάρχουν άνθρωποι της διοργάνωσης που θα σας κατευθύνουν για το παρκάρισμα των οχημάτων.

Περιγραφή διαδρομής

Ο αγώνας έχει αφετηρία την πλατεία του χωριού της Παλαιάς Καβάλας και μετά από ένα μικρό ασφάλτινο κομμάτι 200m εντός του οικισμού, στρίβει αριστερά με κατεύθυνση προς βορρά. Ακολουθεί ανηφορικός δρόμος, αρχικά 100mάσφαλτος και στη συνέχεια χωματόδρομος για 3kmπερίπου, μετά στρίβει δεξιά και ακολουθεί ένας κατηφορικός δρόμος 1km (χρειάζεται προσοχή γιατί έχει νερόλακκους σε ορισμένα σημεία) που καταλήγει σε κατηφορικά μονοπάτια 1km. Στη συνέχεια στρίβει δεξιά και συναντά   χωματόδρομο για να ξεκινήσει και πάλι ανάβαση 5 km. Η κλήση αυξάνεται προοδευτικά έως και την θέση «τρύπες» (υπάρχουν αρχαία ορυχεία της Σκαπτής Ύλης και μοναδική θέα προς το Παγγαίο). Στη συνέχεια συνεχίζει ελαφρώς κατηφορικά και στρίβει δεξιά για να ακολουθήσει ένας κατηφορικός χωματόδρομος για 1.5km, (ο δρόμος αυτός χρειάζεται προσοχή γιατί έχει νερόλακκους σε ορισμένα σημεία) και ακολούθως στρίβει δεξιά όπου ακολουθεί ένα μονοπάτι ανηφορικό στην αρχή και στη συνέχεια ελαφρώς κατηφορικό για 1,5kmμέσα από μια πανέμορφη και κατάφυτη περιοχή. Το μονοπάτι αυτό μας οδηγεί σε δασικό δρόμο 1.5km τον οποίο και ακολουθούμε στα δεξιά και συνεχίζουμε διασχίζοντας ένα κατάφυτο δάσος από Δρυς (συναντούμε 2 πολύ ανηφορικά κομμάτια 150μ το καθένα) για να φτάσουμε στο ύψωμα «Μεσιλίκι». Ακολούθως αρχίζει κατάβαση με κατεύθυνση προς το χωριό της Παλιάς Καβάλας και ακολουθεί στα αριστερά μας ένα ακόμη μικρό αλλά πολύ απότομο μονοπάτι 200mτο οποίο μας οδηγεί σε άσφαλτο. Κατά την διάρκεια της κατάβασης των κατηφορικών μονοπατιών, θα χρειαστεί ιδιαίτερη προσοχή λόγω της απότομης κλήσης τους, της πιθανής ολισθηρότητας λόγω πάγου, υγρασίας ή λάσπης. Στη συνέχεια στρίβουμε δεξιά επί της ασφάλτου και ακολουθούμε μια διαδρομή 700mπου μας οδηγεί στο τερματισμό του αγώνα μέσα στο χωριό της Παλιάς Καβάλας.

Οργανωτικά Στοιχεία

• Υδροποσία και τροφοδοσία θα υπάρχει σε δύο σημεία, στο 3ο και στο 9ο χιλιόμετρο της διαδρομής
  • Θα υπάρχουν 6 σημεία ελέγχου για την ασφάλεια  και ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.
  • Η Διασωστική Ομάδα Καβάλας είναι υπεύθυνη για την ασφάλεια των αθλητών.
  • Οι διοργανωτές και η Επιτροπή του Αγώνα δεν ευθύνονται για το θάνατο, τραυματισμό ή οποιαδήποτε βλάβη της υγείας των αγωνιζομένων, οι οποίοι υποβάλλοντας την αίτηση συμμετοχής, δηλώνουν ότι γνωρίζουν τους κινδύνους και τους κανόνες που υπάρχουν στο αστικό και ορεινό περιβάλλον και βεβαιώνουν ότι η κατάσταση της υγείας τους είναι καλή και τους επιτρέπει να αγωνιστούν, έχουν δε πρόσφατα εξεταστεί από γιατρό γι’ αυτό το θέμα. Δεν πρόκειται ωστόσο να ζητηθεί από κανέναν αθλητή να προσκομίσει ιατρική βεβαίωση. Οι ίδιοι οι αθλητές είναι υποχρεωμένοι να προβαίνουν τακτικά σε ιατρικό προληπτικό έλεγχο, ώστε να ελέγχουν την κατάσταση της υγείας τους. Η Επιτροπή Αγώνα αποποιείται κάθε ευθύνη σχετικά με τη σωματική ακεραιότητα των αθλητών, οι οποίοι θα πρέπει να συμπεριφερθούν υπεύθυνα σε σημεία της διαδρομής όπου ο κίνδυνος πτώσης με δυσάρεστα ή μοιραία αποτελέσματα είναι αυξημένος.
  • Το κόστος συμμετοχής στον αγώνα είναι 10 ευρώ.
  • Οι αθλητές θα μπορούν να πληρώνουν τη συμμετοχή τους και να παραλαμβάνουν τα νούμερα και τα υλικά των διοργανωτών έως και μισή ώρα πριν την εκκίνηση του αγώνα από την γραμματεία.
  • Η διοργάνωση έχει προβλέψει ώστε να υπάρχουν αποδυτήρια με θέρμανση, τόσο για άντρες όσο και για γυναίκες.
  • Πριν τον αγώνα, οι αθλητές οφείλουν να υπογράψουν υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με την οποία αναλαμβάνουν την ευθύνη για τυχόν ατύχημα, με συνέπεια τον τραυματισμό τους ή τραυματισμό συναθλητών τους.
  • Μετά το τέλος του αγώνα θα προσφερθεί στους αθλητές ζεστό ρόφημα.
  • Περισσότερες πληροφορίες, για την περιοχή, το ίχνος της διαδρομής, το, χάρτη και τη φόρμα εγγραφής θα  βρείτε στην ιστοσελίδα σου Συλλόγου Παλιάς Καβάλας www.paliakavala.gr
  • Το όριο για τους συμμετέχοντες στο φετινό αγώνα ορίζεται στους 120 (εκατόν είκοσι) αθλητές.

Κατηγορίες συμμετεχόντων

1. Άντρες   18-29 ετών
  2. Άντρες   30-39 ετών
  3. Άντρες   40- 49   ετών
  4. Άντρες   50+    ετών
  5. Γυναίκες  18+  ετών
*Αγωνιζόμενοι από 16-18 ετών συμμετέχουν με υπογραφή γονέα και μπαίνουν στη κατηγορία 18-29 ετών.
*Εάν δεν συμπληρωθούν 6 άτομα σε κάθε κατηγορία, οι αθλητές αυτής , θα συμμετέχουν στην αμέσως προηγούμενη κατηγορία, πλην της κατηγορίας γυναικών.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 15-4-2024 έως 21-4-2024

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 8-4-2024 έως 14-4-2024

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 1-4-2024 έως 7-4-2024

Αυξάνονται τα δρομολόγια στις τοπικές γράμμες φέρι από τη 1η Απριλίου

972.893 αιτήσεις για το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2024» | Πότε γίνετε η κλήρωση

Πρόχειρος πλειοδοτικός διαγωνισμός από το Λιμεναρχείο Καβάλας

Το Αιγαίο αποτελεί σημαντικό τόπο αναπαραγωγής για τον ερυθρό τόνο

Κοντά στους 32 °C η θερμοκρασία την Κυριακή 14 Απριλίου 2024

Ενδοοικογενειακή βία: η αστυνομία δημιούργησε «safe house» και στην Καβάλα – μυστική η τοποθεσία

Εκπτώσεις στα εισιτήρια των φέρι έως και 60% από τη Thassos Ferries (κόκκινα φέρι)