«Μετακινείσαι με πλοίο; Mην πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό», τιτλοφορείται το νέο έντυπο του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή.
Το έντυπο είναι δίγλωσσο και διατίθεται σε ελληνικά και αγγλικά, καθώς απευθύνεται στους Έλληνες και αλλοδαπούς καταναλωτές που βρίσκονται στη χώρα μας. Ο στόχος του φυλλαδίου είναι να παράσχει χρήσιμες συμβουλές για όλα όσα ο καταναλωτής
δικαιούται να γνωρίζει με βάση την εθνική νομοθεσία, όταν μετακινείται ακτοπλοϊκώς στην Ελλάδα.
Το έντυπο προγραμματίζεται να διανεμηθεί από το νέο έτος σε Νομαρχίες, Επιμελητήρια και ενώσεις καταναλωτών, ενώ το κοινό μπορεί ήδη να το προμηθεύεται από τις ειδικές προθήκες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης στην πλατεία Κάνιγγος, καθώς και από τα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή και της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.
Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος λειτουργεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και αποτελεί μέρος ενός δικτύου, πανευρωπαϊκής εμβέλειας, το οποίο πληροφορεί τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους σχετικά με διασυνοριακές συναλλαγές εντός της ΕΕ. Παράλληλα, διαχειρίζεται αντίστοιχες καταγγελίες με στόχο τη φιλική εξωδικαστική διευθέτηση της υπόθεσης.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δραστηριότητα του ΕΚΚ στη χώρα μας ή για υποβολή καταγγελιών και αιτημάτων πληροφοριών μπορείτε να επικοινωνείτε με το 1520, το 4ψήφιο τηλεφωνικό κέντρο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, καθημερινά εκτός Κυριακής.
Ρίξτε μια ματιά (εδώ) σε παλαιότερη μας ανάρτηση για τα Διακαιώματα Ταξιδιωτών , αλλά να κατεβάσετε και μερικά χρήσιμα έντυπα.