Τελευταία νέα της γραμμής

 αναδημοσίευση από την "ΘΑΣΙΑΚΗ"

ΒΡΗΚΑΝ ΕΝΑ ΗΜΙ-ΤΑΧΥΠΛΟΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΚΕΝΟ


Κοινοπραξία ΑΝΕΘ-ΝΕΚ με στόχο…τη δρομολόγηση δελφινιού;

Σε κοινοπρακτικό σχήμα για την από κοινού εκμετάλλευση ταχύπλοου σκάφους στις γραμμές Λιμένα-Καβάλας και Πρίνου-Καβάλας προσανατολίζονται σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες οι εταιρίες ΑΝΕΘ και ΝΕΚ. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι οι δύο ναυτιλιακές εταιρίες έχουν ήδη βρει το σκάφος που θα μπορούσε να κάνει αυτή τη δουλειά και οι συζητήσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο.


Προφανής στόχος των δύο εταιριών είναι να διευρύνουν τα μερίδιά τους στο τοπικό μεταφορικό έργο, αφού η επιτυχής λειτουργία των υδροπτέρυγων, ιδιαίτερα στη γραμμή του Πρίνου, απέσπασε από τα φέρι μπόουτ ένα αρκετά σημαντικό ποσοστό επιβατών.


Για να το πετύχουν αυτό, η μεταξύ τους συνεργασία είναι μονόδρομος καθώς είναι σε ισχύ νομικές ρήτρες που έχουν υπογράψει οι δύο εταιρίες για αποδρομολόγηση ανάλογων σκαφών.


Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι οι πληροφορίες περί δραστηριοποίησης στα ταχύπλοα σκάφη αποτελεί μια «μπλόφα» ενώ υπάρχουν κι αυτοί που επιμένουν ότι έχουν ήδη πέσει υπογραφές για τη συγκεκριμένη συνεργασία.


Άγνωστος παραμένει πάντως ο τύπος σκάφους που θα χρησιμοποιηθεί για τα συγκεκριμένα δρομολόγια καθώς έχει σταματήσει η κατασκευή των δελφινιών, όπως τα γνωρίζουμε σήμερα. Οι ίδιες πηγές που ανέφεραν τα περί κοινοπραξίας ΑΝΕΘ-ΝΕΚ, υποστήριζαν ότι οι δύο εταιρίες έχουν βρει ένα «ημι-ταχύπλοο» σκάφος, οι ταχύτητες του οποίου είναι κάτι ενδιάμεσο μεταξύ φέρι μπόουτ και υδροπτέρυγου, κατά τα πρότυπα του «Θράκη ΙΙ» που είχε δρομολογήσει προ ετών, για μικρό διάστημα η εταιρία Μητσόπουλου.


Το πλέον βέβαιο είναι ότι οι κινήσεις των δύο εταιριών θα εξαρτηθούν σε μεγάλο βαθμό κι από το τι θα πράξει ο Μπάμπης Φιλιππίδης κι αν τελικά θα καταφέρει να ξεπεράσει σύντομα τα προβλήματα με τα υπάρχοντα σκάφη. Το κενό στις τοπικές γραμμές είναι δεδομένο και δεν θεωρείται δυσαναπλήρωτο. Νικητής στην προκειμένη περίπτωση θα είναι αυτός που διαθέτει τα γρηγορότερα αντανακλαστικά.


Μόνιμος φόβος εξάλλου, των δύο ναυτιλιακών εταιριών, είναι να μην «τρυπώσει» τρίτη εταιρία, από… μακριά. Σε περίπτωση που ένας εφοπλιστής δρομολογήσει σκάφος του στη συγκεκριμένη γραμμή και δει πως πηγαίνουν τα πράγματα, δεν αποκλείεται να εμφανιστεί και με φέρι μπόουτ. Αυτό είναι κάτι που οι δύο εταιρίες δεν θέλουν καν να το σκέφτονται, για αυτό και οι κινήσεις τους έγιναν με μεγάλη ταχύτητα το τελευταίο διάστημα.


Για την ώρα πάντως, οι πληροφορίες δεν επιβεβαιώνονται από επίσημα χείλη, ωστόσο διασταυρώνονται από αρκετές πλευρές.
=======================================
Όσο για τα ιπτάμενα δελφίνια που υπάρχουν ήδη στη γραμμή απλά μπορείτε να κάνετε υπομονή !!!

Το "ΜΑΡΙΑ Φ"  που πρόσφατα ακινητοποίηθηκε λόγω βλάβης δεν θα το ξαναδούμε...λήγουν τα πιστοποιητικά του  κι έτσι τελειώνει και ο κύκλος ζωής του συγκεκριμένου σκάφους για τις ελληνικές θάλασσες.

Το έταιρο δελφίνι της ίδιας εταιρίας ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ Φ" μετά την αποκατάσταση των βλαβών του είναι στη αναμονή για την επιθεώρηση του από τον ρώσικο (!) νηογνώμονα, αφού ελληνικός δεν υπάρχει πλέον.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δρομολόγια φέρι Θάσου: Καβάλα - Πρίνος και Κεραμωτή - Λιμένας (16-22 Δεκεμβρίου 2024)

Μείωση τιμών στα φερι Θάσου: Ταξιδέψτε οικονομικά στη γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας αυτό το χειμώνα

Δρομολόγια φέρι Θάσου: Καβάλα - Πρίνος και Κεραμωτή - Λιμένας (9-15 Δεκεμβρίου 2024)

Τροποποιήσεις στα δρομολόγια των ferry boat για τα Χριστούγεννα 2024

Πιθανές τροποποιήσεις στα δρομολόγια φερι λόγω εορτών: όσα πρέπει να γνωρίζετε