Διόδια: Η μεγάλη κλοπή!

Διόδια ή εταιρίες αφαίμαξης ;

Πάλι λίγο εκτός θέματος (ακτοπλοΐα, ναυτιλία κτλ) αλλά είναι ένα θέμα που καίει όλους εμάς που ταξιδεύουμε με αυτοκίνητο.

Προς το παρόν δεν έχουμε διόδια στην περιοχή μας οπότε μπορούμε να πούμε ότι δεν μας ενδιαφέρει και τόσο ειδικά από Καβάλα για Θεσσαλονίκη πχ ή από Καβάλα για Ξάνθη Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη. Αλλά ξέρουμε πολύ καλά ότι σε λίγο καιρό με το πέρας της Εγνατίας οδού θα πληρώνουμε και εμείς τέτοιου είδους χαράτσια.
Μας βγαίνει όμως ο κούκος αηδόνι όταν ταξιδεύουμε για Αθήνα με το αυτοκίνητο.
Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω άρθρο που αλίευσα από την ΖΟΥΓΚΛΑ και ανήκει στην Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας.

«Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας).

Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.


Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 ευρώ για όλο τον χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.


Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ τον χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.


Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 ευρώ μόνο για αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 ευρώ καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!


Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!


Αυτό, το τελευταίο, δεν το είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς, βέβαια, τους εξηγήσαμε, πως… απλώς ''ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ”».

Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας



--------------------------------------------------------------
σημείωση

Εμείς πάλι στην περιοχή μας και ειδικά όσοι πηγαίνουν στην Θάσο καθημερινά για δουλειά, έχουμε το αυξημένο κόστος μετάβασης.
Διαλέγεις.. ή πας από Κεραμωτή και κάνεις κάνεις καθημερινά 90 χιλιόμετρα (45+45)+ τα ναύλα, ή εναλλακτικά με το ιπτάμενο δελφίνι όπου ναι μεν εξυπηρετεί αλλά έχει αυξημένο κόστος.
Από Καβάλα για τον Πρίνο δεν το αναφέρω. Δεν εξυπηρετεί το κοινό αλλά μόνο τις εταιρίες. τιμές ναύλων μπορείτε να δείτε εδώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δρομολόγια φέρι Θάσου: Καβάλα - Πρίνος και Κεραμωτή - Λιμένας (16-22 Δεκεμβρίου 2024)

Δρομολόγια φέρι Θάσου: Καβάλα - Πρίνος και Κεραμωτή - Λιμένας (9-15 Δεκεμβρίου 2024)

Μείωση τιμών στα φερι Θάσου: Ταξιδέψτε οικονομικά στη γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας αυτό το χειμώνα

Τροποποιήσεις στα δρομολόγια των ferry boat για τα Χριστούγεννα 2024

Δρομολόγια φέρι, Καβάλα - Πρίνος Θάσου & Κεραμωτή - Λιμένας Θάσου, ανά εταιρία από 2-12-2024 έως 8-12-2024