αναδημοσίευση από το theseanation.gr
Υπό συνθήκες έντονου ανταγωνισμού στο Αιγαίο ξεκινάει η θερινή περίοδος για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες οι οποίες βλέπουν τις οικονομικές επιδόσεις τους να σημειώνουν κάθετη πτώση.
Η Attica Group ήδη εκτελεί δρομολόγια στα Χανιά της Κρήτης έχοντας δρομολογήσει το πλοίο της «Blue Horizon» «χτυπώντας» την ΑΝΕΚ μέσα στο σπίτι της.
Η εξέλιξη αυτή θεωρήθηκε ως απάντηση στην εξαγγελία της ΑΝΕΚ ότι θα δρομολογήσει πλοίο στα Δωδεκάνησα.
Η Χανιώτικη εταιρεία, μέσω της Hellenic Sea Way (HSW) ξεκινάει δρομολόγια με το πλοίο της «Νήσος Ρόδος» στη γραμμή Πειραιάς-Κως-Ρόδος.
Τα επίσημα εγκαίνια της γραμμής θα γίνουν αύριο Παρασκευή στο λιμάνι του Πειραιά.
Να σημειωθεί ότι στην περιοχή της Δωδεκανήσου, μετά την αποχώρηση της GA Ferries του Μάκη Αγούδημου, κυριαρχεί η Attica Group μέσω της Blue Star.
Πέραν όμως από τις κινήσεις των μεγάλων, «ζωτικό χώρο» στα Δωδεκάνησα φαίνεται ότι διεκδικεί και η ΝΕΛ.
Χθες, στο πλαίσιο της συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) υπέβαλε αιτήματα για την δρομολόγηση δύο φορτηγών οχηματαγωγών πλοίων (ro-ro) , του «Κολοσσός» με σημαία σημαίας Μάλτας και του «Ιππότης» με σημαία Κύπρου.
Τα δυο αυτά πλοία θα εκτελούν δρομολόγια στις γραμμές Πειραιάς-Κως-Ρόδος και Πειραιάς-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος και Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη.
Αναφορικά με τη συγκεκριμένη πρόταση της ΝΕΛ ο εκπρόσωπος της Hellenic Seaways, μίλησε για αθέμιτο ανταγωνισμό εάν η εταιρεία επιμείνει στα συγκεκριμένα ωράρια των δρομολογίων τα οποία είναι ακριβώς «επάνω» στα δρομολόγια της HSW αλλά συμφώνησε ότι θα πρέπει να δοθούν.
Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της Blue Star ferries, υποστήριξε ότι δεν υπάρχει αντίρρηση για τη δρομολόγηση των πλοίων υπό την προϋπόθεση αλλαγής της ώρας αφιξοαναχώρησής τους.
Υπό συνθήκες έντονου ανταγωνισμού στο Αιγαίο ξεκινάει η θερινή περίοδος για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες οι οποίες βλέπουν τις οικονομικές επιδόσεις τους να σημειώνουν κάθετη πτώση.
Η Attica Group ήδη εκτελεί δρομολόγια στα Χανιά της Κρήτης έχοντας δρομολογήσει το πλοίο της «Blue Horizon» «χτυπώντας» την ΑΝΕΚ μέσα στο σπίτι της.
Η εξέλιξη αυτή θεωρήθηκε ως απάντηση στην εξαγγελία της ΑΝΕΚ ότι θα δρομολογήσει πλοίο στα Δωδεκάνησα.
Η Χανιώτικη εταιρεία, μέσω της Hellenic Sea Way (HSW) ξεκινάει δρομολόγια με το πλοίο της «Νήσος Ρόδος» στη γραμμή Πειραιάς-Κως-Ρόδος.
Τα επίσημα εγκαίνια της γραμμής θα γίνουν αύριο Παρασκευή στο λιμάνι του Πειραιά.
Να σημειωθεί ότι στην περιοχή της Δωδεκανήσου, μετά την αποχώρηση της GA Ferries του Μάκη Αγούδημου, κυριαρχεί η Attica Group μέσω της Blue Star.
Πέραν όμως από τις κινήσεις των μεγάλων, «ζωτικό χώρο» στα Δωδεκάνησα φαίνεται ότι διεκδικεί και η ΝΕΛ.
Χθες, στο πλαίσιο της συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) υπέβαλε αιτήματα για την δρομολόγηση δύο φορτηγών οχηματαγωγών πλοίων (ro-ro) , του «Κολοσσός» με σημαία σημαίας Μάλτας και του «Ιππότης» με σημαία Κύπρου.
Τα δυο αυτά πλοία θα εκτελούν δρομολόγια στις γραμμές Πειραιάς-Κως-Ρόδος και Πειραιάς-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος και Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη.
Αναφορικά με τη συγκεκριμένη πρόταση της ΝΕΛ ο εκπρόσωπος της Hellenic Seaways, μίλησε για αθέμιτο ανταγωνισμό εάν η εταιρεία επιμείνει στα συγκεκριμένα ωράρια των δρομολογίων τα οποία είναι ακριβώς «επάνω» στα δρομολόγια της HSW αλλά συμφώνησε ότι θα πρέπει να δοθούν.
Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της Blue Star ferries, υποστήριξε ότι δεν υπάρχει αντίρρηση για τη δρομολόγηση των πλοίων υπό την προϋπόθεση αλλαγής της ώρας αφιξοαναχώρησής τους.