Αρκετά πεσμένη η επιβατική κίνηση για την Θάσο και τα δρομόλογια παραμένουν τα ίδια με αυτά του Μαΐου μετά από αίτημα των ναυτιλικών εταιριών μέχρι τις 23 Ιουνίου.
Το θετικό βέβαια είναι ότι έχει ανανεωθεί ο στόλος των δύο εταιριών με πολύ νεότερα σε ηλικία (2-3 ετών) αμφίδρομα φέρρυ χωρητικότητας από 160 - 220 αυτοκίνητα περίπου και ίσως ξεχάσουμε εκείνες τις ατελείωτες ουρές αλλά και την πολύωρη αναμονή.
Τα δρομολόγια όμως από Καβάλα για Πρίνο παραμένουν στα 4 ημερησίως και σε ώρες που δεν βολεύουν τους περισσότερους από εμάς.
Ας ελπίσουμε ότι τον Ιούλιο και τον Αύγουστο θα τα αυξήσουν γιατί με την τιμή που πήρε η βενζίνη (ας ελπίσουμε να μην ανέβει και άλλο..) θα είναι ασύμφορη η μετάβαση στη Θάσο.
Στα ιπτάμενα δελφίνια δεν αλλάζει τίποτα. Όλα τα δρομολόγια γίνονται κανονικά βάση προγράμματος.
Έχω αλλάξει ήδη τα δρομολόγια και μπορείτε να τα "κατεβάσετε" στον υπολογιστή σας.
Το θετικό βέβαια είναι ότι έχει ανανεωθεί ο στόλος των δύο εταιριών με πολύ νεότερα σε ηλικία (2-3 ετών) αμφίδρομα φέρρυ χωρητικότητας από 160 - 220 αυτοκίνητα περίπου και ίσως ξεχάσουμε εκείνες τις ατελείωτες ουρές αλλά και την πολύωρη αναμονή.
Τα δρομολόγια όμως από Καβάλα για Πρίνο παραμένουν στα 4 ημερησίως και σε ώρες που δεν βολεύουν τους περισσότερους από εμάς.
Ας ελπίσουμε ότι τον Ιούλιο και τον Αύγουστο θα τα αυξήσουν γιατί με την τιμή που πήρε η βενζίνη (ας ελπίσουμε να μην ανέβει και άλλο..) θα είναι ασύμφορη η μετάβαση στη Θάσο.
Στα ιπτάμενα δελφίνια δεν αλλάζει τίποτα. Όλα τα δρομολόγια γίνονται κανονικά βάση προγράμματος.
Έχω αλλάξει ήδη τα δρομολόγια και μπορείτε να τα "κατεβάσετε" στον υπολογιστή σας.