“Σκληρά” τα στοιχεία του internet

αναδημοσίευση από www.theseanation.gr

Η κίνηση στο Διαδίκτυο και τα στοιχεία που καταγράφηκαν, εμφανίζουν εν μέρει τις αιτίες όπου τουρίστες που αρέσκονται στην αναζήτηση μέσω Διαδικτύου, από χώρες-μέλη της ΕΕ, δεν επέλεξαν για τις πασχαλινές διακοπές ελληνικούς νησιωτικούς προορισμούς.

Η απεικόνιση των στοιχείων έχει λογική εξήγηση καθώς είναι γνωστό ότι μέχρι τις παραμονές του Πάσχα είχε καταγραφεί ο προβληματισμός των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων για την μέχρι τότε μη συνεδρίαση του αρμόδιου οργάνου, το οποίο και τελικά ενέκρινε στο “παρά πέντε” τα πλάνα των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων.

Νεότερα στοιχεία που έχουν στην διάθεση τους φορείς του τουρισμού, εμφανίζουν μείωση της τάσεως για πακέτα προς τη νησιωτική Ελλάδα, που εκτιμάται ότι αγγίζουν ποσοστό της τάξης του 9-11%.

Μάλιστα προ των δεδομένων αυτών πάντα κατά πληροφορίες στα αναθεωρημένα πακέτα, που έχουν προωθηθεί προς τους tour operators υπάρχουν εκπτώσεις της τάξης του 15% για νησιωτικούς προορισμούς στα οποία εμπεριέχονται και άλλες δελεαστικές προσφορές στους τομείς εστίασης και διασκέδασης, κάτι που στο παρελθόν δεν είχε υιοθετηθεί εκτός των γνωστών περιπτώσεων πακέτων που εμπεριείχαν όλων των ειδών τις απασχολήσεις, πακέτων που είχαν κατηγορηθεί από την ελεύθερη αγορά ως “βραχιολάκια”.

Τώρα, το ενδιαφέρον στρέφεται στην αρχή της θερινής περιόδου δηλαδή στο πρώτο 15μερο του Ιουνίου, όπου συνήθως Ευρωπαίοι τουρίστες επισκέπτονται τη χώρα κάνοντας έναρξη της τουριστικής κίνησης.

(φωτό diktiakos)