Ο μήνας των…ναυμαχιών θα αποδειχθεί ο Απρίλιος.
Και αυτό γιατί οι κόντρες μεταξύ Attica και ΑΝΕΚ αρχίζουν νωρίς. Η κάθοδος το περασμένο καλοκαίρι του Superfast XII στο Ηράκλειο της Κρήτης, στο δρομολόγιο για Πειραιά, "σφήνα" σε ΑΝΕΚ και Μινωϊκές ήταν η αρχή της κόντρας μεταξύ Βγενόπουλου -Βαρδινογιάννη.
Η απάντηση ήρθε έναν χρόνο αργότερα από την Ηellenic Seaways συμφερόντων Ι.Σ.Βαρδινογιάννη.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία δρομολογεί στην αγορά των Δωδεκανήσων από τις 12 Απριλίου, την προσεχή Δευτέρα, το επιβατηγό - οχηματαγωγό Hellenic Voyager το οποίο μετασκευάζεται αυτό το διάστημα προκειμένου να μεταφέρει 1.600 επιβάτες και 110 φορτηγά με ταχύτητα 22 μιλίων.
Το Ηellenic Voyager θα εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Κως - Ρόδος, εκεί όπου, μετά και την αποχώρηση του Γερ.Αγούδημου , κυριαρχεί η Blue Star Ferries του Ομίλου Attica.
Στη βασική γραμμή των Δωδεκανήσων, ο τζίρος φθάνει, σύμφωνα με πληροφορίες τα 60 εκ.ευρώ.
Τα Χανιά
Όμως υπήρξε και συνέχεια. Το πρωϊνό της Πέμπτης 18 Μαρτίου, η Blue Star Ferries κατέθεσε αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας για το δρομολόγιο Πειραιάς-Χανιά, όπου κυριαρχεί η ΑΝΕΚ.
Τα δρομολόγια αναμένεται να αρχίσουν στα τέλη Απριλίου και το αργότερα αρχές Μαϊου αφού θα πρέπει να οργανωθούν τα πρακτορεία.
Η αρχή θα γίνει με Βlue Horizon το οποίο έκανε δρομολόγια στη γραμμή Πάτρα-Μπάρι και αντικαταστήθηκε από τo Superfast II. Στη συνέχεια όμως η εταιρεία έχει σχέδια να αντικαταστήσει το Horizon. Το πλοίο θα πραγματοποιεί δύο δρομολόγια την ημέρα, από Πειραιά στις 15.00 και από Χανιά στις 23.00 στο πρότυπο του Superfast 12 στο Ηράκλειο.
Στα Χανιά ο ετήσιος τζίρος υπολογίζεται στα 40 εκατ. ευρώ.
Εκεί δραστηριοποιείται η ANEK με δύο πλοία. Για πρώτη φορά η Blue Star Ferries κατέβηκε στα Χανιά επί εποχής Περικλή Παναγόπουλου και έμεινε για δύο χρόνια. Ακολούθησε η HSW επί εποχής Πάνου Λασκαρίδη.
(πηγή www.marinews.gr)
Και αυτό γιατί οι κόντρες μεταξύ Attica και ΑΝΕΚ αρχίζουν νωρίς. Η κάθοδος το περασμένο καλοκαίρι του Superfast XII στο Ηράκλειο της Κρήτης, στο δρομολόγιο για Πειραιά, "σφήνα" σε ΑΝΕΚ και Μινωϊκές ήταν η αρχή της κόντρας μεταξύ Βγενόπουλου -Βαρδινογιάννη.
Η απάντηση ήρθε έναν χρόνο αργότερα από την Ηellenic Seaways συμφερόντων Ι.Σ.Βαρδινογιάννη.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία δρομολογεί στην αγορά των Δωδεκανήσων από τις 12 Απριλίου, την προσεχή Δευτέρα, το επιβατηγό - οχηματαγωγό Hellenic Voyager το οποίο μετασκευάζεται αυτό το διάστημα προκειμένου να μεταφέρει 1.600 επιβάτες και 110 φορτηγά με ταχύτητα 22 μιλίων.
Το Ηellenic Voyager θα εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Κως - Ρόδος, εκεί όπου, μετά και την αποχώρηση του Γερ.Αγούδημου , κυριαρχεί η Blue Star Ferries του Ομίλου Attica.
Στη βασική γραμμή των Δωδεκανήσων, ο τζίρος φθάνει, σύμφωνα με πληροφορίες τα 60 εκ.ευρώ.
Τα Χανιά
Όμως υπήρξε και συνέχεια. Το πρωϊνό της Πέμπτης 18 Μαρτίου, η Blue Star Ferries κατέθεσε αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας για το δρομολόγιο Πειραιάς-Χανιά, όπου κυριαρχεί η ΑΝΕΚ.
Τα δρομολόγια αναμένεται να αρχίσουν στα τέλη Απριλίου και το αργότερα αρχές Μαϊου αφού θα πρέπει να οργανωθούν τα πρακτορεία.
Η αρχή θα γίνει με Βlue Horizon το οποίο έκανε δρομολόγια στη γραμμή Πάτρα-Μπάρι και αντικαταστήθηκε από τo Superfast II. Στη συνέχεια όμως η εταιρεία έχει σχέδια να αντικαταστήσει το Horizon. Το πλοίο θα πραγματοποιεί δύο δρομολόγια την ημέρα, από Πειραιά στις 15.00 και από Χανιά στις 23.00 στο πρότυπο του Superfast 12 στο Ηράκλειο.
Στα Χανιά ο ετήσιος τζίρος υπολογίζεται στα 40 εκατ. ευρώ.
Εκεί δραστηριοποιείται η ANEK με δύο πλοία. Για πρώτη φορά η Blue Star Ferries κατέβηκε στα Χανιά επί εποχής Περικλή Παναγόπουλου και έμεινε για δύο χρόνια. Ακολούθησε η HSW επί εποχής Πάνου Λασκαρίδη.
(πηγή www.marinews.gr)