ΚΑΛΗΜΕΡΑ

αναδημοσίευση από www.theseanation.gr

“Καλημέρα” τιτλοφορείται η καινούρια καμπάνια του ΕΟΤ, η οποία και θα προωθηθεί σε όλα τα διεθνή μέσα, με στόχο την διαφημιστική τουριστική παρουσίαση της χώρας στις παγκόσμιες αγοράς.

Η παρουσίαση της νέας καμπάνιας συνέπεσε σήμερα με την τοποθέτηση του ΣΕΕΝ επί θεμάτων που άπτονται της κρουαζιέρας, κυρίαρχο των οποίων ήταν μεταξύ των άλλων και το στοιχείο ότι η διεθνής κρουαζιέρα εκτρέπεται προς την ανατολική Μεσόγειο και σε προορισμούς της Αιγύπτου, της Συρίας και του Ισραήλ αλλά και της Τουρκίας, καθώς οι ελληνικές υποδομές αφενός μεν δεν δικαιολογούν την πλεύριση πλοίων, με μεγάλα βυθίσματα στα προβληματικά νησιωτικά λιμάνια αλλά και το νομικό πλαίσιο που δεν ευνοεί την έλλειψη τέτοιων κρουαζιερόπλοιων με προσεγγίσεις στον Πειραιά.

Γεγονός είναι, ότι στην παρουσίαση του ΕΟΤ οι φορείς του τουρισμού εμφανίστηκαν αισιόδοξοι ενώ αντίστοιχα συγκρατημένα αισιόδοξοι εμφανίστηκαν και οι της Διοίκησης του ΣΕΕΝ, καθώς παρά το γεγονός ότι θα έχουμε μειωμένες προσεγγίσεις οι μεταφορικές ικανότητες των πλοίων που θα προσεγγίσουν θα υπερκαλύψουν τις διαφορές.