Tαξιδέψτε με την Aegean Airlines -
Κλείστε αεροπορικά εισιτήρια από €25*
Κάντε κλικ >> εδώ
Ενοικίαση αυτοκινήτων στη Θάσο
Χωρίς Πιστωτική Κάρτα, Χωρίς Καμία Εγγύηση 
με Πλήρη Ασφάλεια 
με Μηδενική Απαλλαγή σε ΟΛΕΣ τις κρατήσεις

Πωλήθηκε το Πρωτοπόρος ΙΙΙ στην ΑΝΕΘ... τελικά προς 6,4 εκ. ευρώ

Οι υπογραφές έπεσαν στον Πειραιά το μεσημέρι για την αγορά του Πρωτοπόρος ΙΙΙ από την ΑΝΕΘ. Το πλοίο θα μετονομαστεί σε «Θάσος 1» και θα αποτελεί σύντομα το μεγαλύτερο σκάφος της εταιρίας.

Η υπογραφή του προσυμφώνου αγοράς, το οποίο περιλαμβάνει όλους τους σχετικούς όρους της αγοραπωλησίας, έγινε παρουσία εκπροσώπων της ΑΝΕΘ, της Tsokos Lines και της Τράπεζας Πειραιώς, η οποία χρηματοδοτεί το νέο επενδυτικό εγχείρημα της ΑΝΕΘ.
Το πλοίο θα αγοραστεί έναντι 6,4 εκατομμυρίων ευρώ ενώ η Τράπεζα θα χρηματοδοτήσει την αγορά αυτή με 4 εκ. ευρώ, δηλαδή περίπου κατά 60%.
Τα υπόλοιπα 2,4 εκ. ευρώ θα προέλθουν από ίδια κεφάλαια της εταιρίας. Ήδη στα ταμεία της ΑΝΕΘ έχουν εισρεύσει περίπου 500.000 από την πρόσφατη πώληση του «Θάσος 4» ενώ στην επικείμενη γενική συνέλευση τίθεται ως θέμα η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Για να το καταφέρει αυτό, η διοίκηση της ΑΝΕΘ εισηγείται την αλλαγή ενός κεφαλαίου του καταστατικού, ώστε να ανεβεί κατά 50% το πλαφόν που υπάρχει για τις μετοχές που μπορεί να έχει στην κατοχή του ένα φυσικό πρόσωπο. Έτσι, εκτιμάται ότι ορισμένοι «μεγαλομέτοχοι» της εταιρίας θα μπορέσουν να στηρίξουν το επενδυτικό πλάνο με χρήματα που σήμερα θεωρούνται διαθέσιμα.
Λεπτομέρειες για το επιτόκιο που τελικά κατάφερε να καταλήξει η ΑΝΕΘ, δεν έγιναν γνωστές, ωστόσο οι σχετικές πληροφορίες λένε ότι είναι πάνω από 5%.
Η μικρή περίοδος αποπληρωμής θα εξασφαλίσει το λιγότερο δυνατό τοκισμό του κεφαλαίου που διαθέτει η Πειραιώς στην ΑΝΕΘ. Το δάνειο πρόκειται να αποπληρωθεί στα τέλη του 2011 κι ενώ θα έχουν μεσολαβήσει ήδη δύο θερινές περίοδοι με αυξημένες κινήσεις.
Μετά από αυτή την εξέλιξη, στην ΑΝΕΘ θεωρούν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό του φετινού καλοκαιριού, κάτι που μέχρι χθες φάνταζε αδύνατο. Αυτό που υπολείπεται τώρα είναι η ολοκλήρωση όλων των διαδικαστικών ενεργειών που απαιτούνται, ώστε να εκταμιευθεί το δάνειο. Αυτό ίσως γίνει και πριν το τέλος του μήνα.
Η ΑΝΕΘ έχει σήμερα να αντιμετωπίσει το μοναδικό ανταγωνιστή της, την εταιρία Μητσόπουλου, που πριν από ένα χρόνο δρομολόγησε το πρώτο αμφίπλωρο σκάφος της, το «Άγιος Ραφαήλ» κι εδώ κι ένα μήνα έχει «διπλώσει» τη γραμμή με το νέο «Πλατυτέρα Θάσου». Η ΑΝΕΘ θα απαντήσει το φετινό καλοκαίρι με το κλειστού τύπου «Θάσος 6» και το «Θάσος 7», ανεβάζοντας τη δυνατότητα μεταφοράς με το νέο αμφίπλωρο. Όσο για το «Θάσος 5» φαίνεται ότι θα παραμείνει στην κουτσουρεμένη γραμμή του Πρίνου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 15-4-2024 έως 21-4-2024

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 22-4-2024 έως 28-4-2024

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 8-4-2024 έως 14-4-2024

«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

Ορίστηκαν τα πρόστιμα για παρεμπόδιση πρόσβασης στη θάλασσα, τον αιγιαλό και την παραλία

Η Tripadvisor απέκλεισε αριθμό ρεκόρ 2 εκατομμυρίων ψεύτικων κριτικών το 2023

Δρομολόγια φέρι ανά εταιρία από 1-4-2024 έως 7-4-2024

Καταγραφή του ίδιου φυσητήρα στη θαλάσσια τέφρο ανάμεσα στην Ικαρία, τη Σάμο και τη Χίο

Πρόχειρος πλειοδοτικός διαγωνισμός από το Λιμεναρχείο Καβάλας

198 «Απάτητες παραλίες» σε όλη τη χώρα - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες όλες οι απαγορεύσεις

KavalaNews.gr | online